Topraktan
Nerde bu kız çıldıracam. Tenefuste Ahunun binasına gitmistim ve Ahuyu hic biryerde bulamamıştım. Ahunun yerdeki çantası ve telefonunu gorunce bende salterler gittiKameralara bakmıştık ama tesadüfe bakin ki Ahunun kacirildigi zamanda kameralar devre dışı kalmış .
Çıldırmak uzereyim isin kötü yani Ruzgarda ortalıklarda yok. Birden telefonuma gelen mesajla irkildim. Bilinmeyen numaradandi.
Kimden:058...
Ahunun seni tutan kolunu naptigimi görmek ister misin Toprak bey?
Sen:
Sende kimsin! Ahuya ne yaptinKimden:058...
Beni tahmin etmeni beklerdim Toprak. Ben Ruzgar. Ne yaptığına gelirsek seni tutan o kolunu cakimla temizledim(Temsili bir fotoğraf koymuştum ama insanların kendine zarar vermesini tetiklediği dolayından uyarı aldım siz kendiniz hayal etmeye çalışın)
Sonda gelen kol resmine dikkatli baktığımda bunun Ahunun kolu olduğunu farkettim. Nerden mi anladim? Çünkü ahunun kolunda küçük bir dovme vardı.
Bu fotoğraftan sorna birsuru mesaj attim ama telefon numarasi kullanilmayan numara diye geri bildirim geldi. Telefonu bir tarafa attigimda Mert eline aldi ve
"Siktir"dedi fotografi ve mesajları bizimkilere gösterirken hepsi birden sinirlenmişti.
Hemen sağ kolum olan Celal'i aradım.
"Efendim abi"dedi celal
"Koçum Ahu yengen kaçırıldı bana on dakika icinde nerde olduğunu bul"dedim ve kapattim.
AhudanUayndigimda bir depoda bagli tutuluyordum
"Kimse yok mu lan"diye bağırdım. Bi bes dakika sonra iceri Rüzgar pici geldi.
"Askim uyandin mi?"dedi. Bu hangi tüzel bana askim diyo!
"1bana askim deme 2beni çöz gitcem burdan"dedim.
"Benden gidip kime gideceksin! "dddi bende picce sırıtarak
"Sevgilinin yani Toprak'ın yanina gidecegim. Hem o beni bazi picler gibi aldatmiyor "dedim. Başım sağ tarafa düştüğünde anlamıştım. Bana tokat atmıştı. Agziam gelen metalimsi tatla yere tükürdüm.
"Ahu sevgilim ben cok ozur dilerim bilerek yapmadim bir balık sinirle oldu"dedi.
"Bana sevgilim deme lan Ben Toprakın sevgilsiyim. (Sol kolunu göstererek)Bak bugün bu kolumla onun koluna girip dolaştım" dedim. Bunun üzerine cebinden bir çakı çıkardı ve sol koluma çizikler atmaya başladı.
Canım yanıyordu ama belli etmiyordum. Çakı ile işi bitince bana piç bir sekilde sırıtarak
"Sevgiline mesaj atalim mi prenses?"dedi ve telefonunu çıkardı. Birden sol kolumu kendiem dogru uzatti ve fotoğrafını cekti. O kolumu çekerken agzimdan istemeden bi işleme çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Novela JuvenilAhu, Rüzgar,Asi,Mert, Emir,Burcu,Bulut,Mavi ve Toprak karakterlerimizin ilk başta kavga ile tanışsa da sonrasında hepsinin içini büyük bir aşk doğuyor.