Hası herkes buraya bitiş tarihini yazsin👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉
"Tahliller de bir sıkıntı yok Toprak bey. Sadece fazla stres ve üzüntüden olmuş. Ama yinede çok dikkat etmelisin"dedi doktor olduğunu düşündüğüm kişi.
Ve sanırım şuan hastanedeyız. Ortamdaki o iğrenç kokudan anlamıştım. Ahh ne kadar da zekiyim. Simdi diyorsunuz bu ne saçmalıyor? Size şöyle anlatayım. Gözlerim kapalı bir yerde uzaniyorum. Seslere ve kokuya dayanarakta hastanede olduğumuzu çıkarıyorum.
Bir anda kucağa alınmamla zorla gözlerimi açtım. Toprak bana hem pişmanlık hem de mutlulukla bakıyordu. Toprak beni yavaşça yere indirdi ve göbeğimin izin verdiği kadarıyla sarıldı
"Özür dilerim cimcimem"dedi ona tebessüm vererek
"Önemi degil milka inegim sende haklisin"dedim. Toprak bana gülümseyerek elimden tutup dışarı çıkardı. Hastaneden çıktığımızda aklıma gelen şeyle Thoprakla döndüm
"Akşam yemegi hazırlayamadım. Herkes gelecekti birde"dedim üzgünlükle Toprak ellerimi o sıcacık ellerinin arasina alarak öptü
"Merak etme ben hazırlattırdım"dedi. Derin bir oh çektiktesonra arbaya bindim
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
"Peki isimleri ne olacak diyen" mustafa babamla (toprak in babasi) Topraka döndüm. Ne de olsa Rüzgar ismini istememişti. Ve hakliydida.
"Rüzgar ve Ahenk olacak"diyen Toprakla sevinçle ona döndüm. Bizim gençlerin kaslari çatılsada seslerini çıkarmamışlardır.
"Kizim?"dedi sorarcasina babam. O da rüzgar ismine şaşırmıştı.
"Bu isimleri koymayı istedikte"dedim. Babam kurcalamicam bakışı atıp susmustu.
Yemek yemis çerez meyve tatlı asa!avlarını da geçmiş sohbet ediyorduk. Kisa bir sessizlikten sonra yasemin annem(toprağın annesi)
"Hadi biz kalkalim"dediler. Kisa bir uğurlama fastından sonra herkes evlerine dağılmıştı.Toprakla ortalığı biraz toparladiktan sonra yatağa uzandik.
Çok şanslıyım. Beni seven arkadaşlarım. Bana asik bie kocam. Ve benim her zaman yanimda olan bir ailem var.
Bu uzun ama onemi az olan hayatim bir anda hayatıma giren insanlarla üzüntü aci dostluk kardeşliği en onemliside aşkı öğrenmiş ve tatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen FictionAhu, Rüzgar,Asi,Mert, Emir,Burcu,Bulut,Mavi ve Toprak karakterlerimizin ilk başta kavga ile tanışsa da sonrasında hepsinin içini büyük bir aşk doğuyor.