Teneffüs zili ile kantine gidip oturduk.
"Kamp varmış gidiyor muyuz?"diye soran Burcu ile kafalar ona döndü.
"Ne kampı?"diye sordu Ruzgar
"Bizim dusman kolej ile bir hafta yapılacak bir kampmış. "Dedi Emir. Bunlar ne dusman kolejinden bahsediyor ya
"Ne dusman kolejinden bahsediyorsunuz siz?"dedim merakla.
"Bizim kolej ile düşman bir kolej var Atahan Koleji. Atahan Koleji ile bizim kolej her yarismada kavga eder. Bu düşmanlığın sebebi ise Ruzgar ile o kolejin sahibinin oğlu Demir."dedi Asi. Bu kiz bu kadar bilgiyi ne zaman öğrenmişti
"Asi bilmedigin bir ey var mi?"dedim.
"Kavganın sebebini bilmiyorum"dedi Asi
"Kovgonon sobobo no Rozgoroskom"diyen Buluta göz devirdim.
"Ağzındaki lokmayı bitirde konus"dedi Mert Bunun üzerine Bulut yutkundu ev tekrar konuştu
"Peki kavganın sebebi ne ?"dedi Ne olduğunu anlayamadan ruzgar sinirle ayaga kalktı ve gitti. Bizimkiler şaşkınlıkla Rüzgara bakarken ayaklandım Rüzgarın pesinden gittim.
Rüzgar tam arabaya binmis okuldan çıkacakken arabanın önüne atladim ve gozlerimi yumdum. Rüzgar arabayı çok hizli sürdüğü icin ani fren yapti. Tabi bu ani frende bayagi ses çıkarmıştı. Gozlerimi açtığında herkes bize bakıyordu bizim grupta dahil. Ruzgar hizlica arabadan indi
"Kızım sen manyak mısın? Ya arabayi durduramasaydim! "Diye kukredi.
"Ama durdurdun"dedim. Ruzgar sessizce bir sabır cekti ve bana geri döndü.
"Ne istiyorsun!!??!"dedi bende gulerek
"Yaklaş birsey dicem "dedim .Rüzgar yanima yaklaşırken koşarak arabasının şoför koltuğuna bindim.
"Güzelim napmaya çalışıyorsun? Hadi in o ARABADAN"dedi.araba sözcüğüne vurgu yapmıştı. Sizce onu dinlicek miyim? Tabikide hayir
"Burası rahatmis benim hic kalmasım yok ama sen istersen yani koltuğa oturabilirsin. Hem seni bir yere götürcem. " Dedim. Bizimkiler napmaya çalıştığımı anlamaya çalışıyordu. Okuldakilerse ayi oynuyormuş gibi bizi izliyordu.
"Bak gelmezsen senin inadina istemediğin herşeyi yaparım" dedim. Rüzgarda mecburiyetten yanima gelip oturdu.
İlk önce yolda iki şişe bira aldım Sonrada bir uçurum kenarına sürdüm. (Multide ucurum var)
"Hadi in bakanlım " dedim Rüzgarda dedigimi sorgulamadan indi. Uçurumun kenarına oturduktan sonra biraları içmeye başladık.
"Anlat bakalım bu dusman okul olayi neymiş?"dedim. Ruzgar ilk bir iç cekti sormadan konuşmaya başladı
"Adi Ada idi. Onu cok sevmiştim hatta sevgiliydikte birgun kavga ettik ama büyük bir kavga. Tabi ben kavganın akşamında pişman olarak evlerine gittim.
Bildigim kadariyla annesi ve babasia ayrılmis annesi de tekrardan evlenmişti. Ada annesiyle kaliyordu. Bir üvey kardeşi vardı erkekti. Evlerine gittiğim gün annesive babası iş icin sehir disindaymis bunlarda üvey kardeşi ile yalnız. Evlerine gittigimde kapı acikti bende hic düşünmeden iceri girdim Yukardan inleme sesi geliyordu.sesin geldiği odaya girdiğimde Ada ve üvey kardeşi "dedi ve bir hıckirdi.Daha fazla devam edemeyeceğini anladığımda ona sıkıca sarıldım. Ruzgarda sarilmama karsilik verdiğinde omzum islanmaya basladi. Ağlıyordu.
"Onun ikizi Demirdi"dedi sessizce ama ben duymuştum. Ona dahada hizli sarıldım. Bi süre öyle kaldıktan sorna Rüzgar benden ayrılıp ayağa kalktı.
"Hic başbaşa eglenememistik hadi kalk bugün tamamen Seninim" dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen FictionAhu, Rüzgar,Asi,Mert, Emir,Burcu,Bulut,Mavi ve Toprak karakterlerimizin ilk başta kavga ile tanışsa da sonrasında hepsinin içini büyük bir aşk doğuyor.