Tabiki çıkarıcam(bu bölüm ozel istek üzerine)

7K 360 22
                                    

selinak1023 bi bolum yetmez iki bolum senin icin olsun

Multide Ahunun dövüş sırasındaki makyaji var
Ahudan

Bizim erkekler bir masada oturmuş yanlarindada dört Sürtük vardi. Kızlarda benim baktığım yere baktıklarında sinirden köprümüslerdi. Onları sakinlestirerek

"Tamam sabredin biraz onaltı dövüştüren sorna halledicez. Simdi söyleyin benim dışımda dövüşmek isteyen var mi? "Dedim Asi ve Burcu olumsuz cevap verirken Mavi olumlu cevap vermişti

Buranın sahibi olduğunu tahmin ettiğim bir adamin yanına ilerledim. Adamin omzuna dokunduğumda bana dönen kisiyle şok gecirdim. Buraktı bu.(eski sevgilisi)

"Oo prenses seni hangi rüzgar atti buraya"dedi. Bende sert olduğunu düşündüğüm bir ses tonunda

"Dövüşmek icin geldim. Bana birde arkadaşıma dövüş ayarla"dedim.

"Tabiki prenses. "Dedi ve bir yerlere gitti. Geri geldiğinde

"(Kafesteki adamı gostererek) bu adamdan sorna arkadasin sonrada sen çıkacaksın"dedi.

"Teşekkürler"dedim ve tam yanindan ayrılırken

"Ha bu arada duyduğuma göre Rüzgar öldürülmüş"dedi. Bunun beni sarsmasini bekliyordu ama ben onun zıttına

"Evet biliyorum iyi oldu o piçe"dedim ve bizim kızlara doğru ilerledim. Ben kızların yanına vardıktan kısa bir süre sonra kafesteki adam çıktı ve yerine Mavi girdi.

Bizim odunlara baktığımda kahakha attıklarını gördüm. Bizi görmemişlerdi bile. Ben bunları düşünürken yanimda Mavi belirdi

"Lan sen ne ara dövüştün de geldin"dedigimde Mavi gülerek kafesteki yerde yatan adami gösterdi. Bende sırıtarak Mavinin bayılttığı adam kafesten çıkarılırken kafese girdim. Benim girmekle Burak eline bir mikrafon akdi ve konuşmaya başladı

"Evet arkadaslar bugün ozel bir dövüşçümuz var. O kim mi? O karşılarınızda şuana kadar hiç kaybetmemiş Ahuuu"dedi. Bunun üzerine bizim öküzler de dahil herkes bana bakmıştı.

Toprak beni gördüğünde ilk once ayağa firlamisti sorna ise hic birsey olamamış gibi geri yerien oturmuştu ama arada abna kaçamak bakışlar atıyordu.

Karşıma çıkan iri cüsseli adama bakınca benden beş kat daha büyük olduğunu gördüm. Tabikide korkmadim.

Baslama düdüğü çaldığında adam bana yaklaştı ve tam yumruk atacağı sırada eğildim ve bacağına çelme taktim. Adam yere dusmesede sarsılmıştı. Adam gücünü geri toplayamadan yüzüne bir yumruk attım.

Adam geriye doğru sendelenirken öfkesi artti. Adama bir yumruk daha aticakken elimi tuttu ve karnıma yumruğu geçirdi.

Onun verdigi acıyla önüme dogru egilirken bana endise dolu bakışlarını atan ama çaktırmamaya çalışan Toprak'i görünce kendi kendime Toprak icin dedim ve adamin atmakta oldugu tekmeyi havada yakalayarak diger ayağınada tekme attım.
Adam çok kötü bir bicimde yere düşerken eline ne zaman aldığını bilmediğim cakiyi bacağıma batırdı. Ben acı ile inlerken Toprakların masasinda Toprağa yapışmış olan sürtüğun yazik dedigini duydum.

Bu beni dahada sinirlendirirken bacağımdaki cakiyi çıkarmadan adamin erkekligine bastım. Adam kız gibi çığlık atarken boşta kalan ayağımla kafasına bir tekme gecirdim. (selinak1023 dövüş sahnesini begendin mi???)

Adam bayılırken Burak kafesi acti ve iceri girdi. Topraklara ufak bir bakış attığımda hepsinin yanındaki kızlara çaktırmadan bana bakmaya çalıştıklarını gördüm. Onların bu haline gülerek Burak'a döndüm.

"Bacağındaki o şeyi çıkarmayı düşünüyor msuun?"dedi.Bunu derken mikrafonla söylemişti. Bende 32 dis sırıtarak

"Tabiki çıkarıcam"dedim. Kafesten çıktım ve Toprakların masasının önünde durdum

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin