benimle evelnir misin

6.9K 329 72
                                    

"Uyandi"dedim fısıltı ile. Sonra bizimkilere bakarak

"Uyandı"dedim yüksek sesle. Onlarda birbirine sevinçten sarıldılar. Bir süre sonra doktor çıktı dışarı

"Toprak beyey ne dediyseniz beklediğimizden cok hızlı uyandı. Hayati tehlikeyode atlattı. Simdi normal odaya alcaklar. Odada görebilirsiniz"dediler.

Toprak sedye ile çıkarken yoğun bakımdan bana sırıtiyordu. Ah benim sapık milka ineğim. Çocuk dedim evlenmek dedim hemen uyandi. Sapsik ya.

Toprak normal odaya goturulunce önde bn arkamda bizimkilerle içeri girdik. Ben dayanamayarak Toprağın boynuna sarıldım.

"Demek bir kız bir erkek"dedi. Ben utancından kafami dahada gomerken bziimkielr anlamamıştı

Maviden 2 gün sonra

Toprak iyileşmişti ve taburcu olmustu. Bizimkiler saldırıyı gerçekleştireni bulmuş iyi benzetmişlerdi. En fenasi ile Ahunun yaptıkları idi.

Adamin üstüne kezban dökmüş çakı ile her tarafini cizmis birazda musta ile dövdükten sonra yaralarının ustune tuz ve kolonya dökmüştü.

En son ise adami sekiz gayla ayni odaya kilitlemiş gaylara adamı halletmezlerse adamdan daha beter hale getireceğini söyleyip adami siktirtmisti.

Şuan ne mi yapıyorum? Asi ile kaldığım evde pijamalarim ile film izliyorum. Asi isesevgilisi. ile buluşmaya gitti. Telefonuma gelen mesaj sesiyle telefonu açtım.

Gönderen:Komik sefgilim

Sevgilim. Degusuh sacli hatunum. Ben yoruldum. Artık dayanamiyorum bu dünyaya. Ölmek istiyorum. Ölmeden önce senin o güzel yüzünü,rahatlatan sesini duymak istiyorum. Attigim konuma gel.

Mesajı görür görmez odama ciktim. Yırtık kot pantolumla vişne çürüğü rengindeki kolsuz t-shirt giydim

 Yırtık kot pantolumla vişne çürüğü rengindeki kolsuz t-shirt giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(mavinin giydikeli)

Arabama bindim ve attim konumu bildigim için son sürat sürmeye basladim. Bizimkilere haber vermek ve ambulansi armaka icin telefunumu çıkarmak icin pantolonunu yoklarken o acele ile telefonumu evde Unuttuğumu fark ettim.

Attığı konuma geldigimde Bulutun bir evin çatısinda olduğunu gördüm.

"Bulut sakın atlama yanına geliyorum"diye bağırdım.

"Sakın gelme ve arkani dön"dedi. Ben döndüğümde atlıcanı düşünerek donledim. Bulut neden dönmediğimi anlamış olmali ki

"Döndüğünde atlamicam söz"diye bağırdı ve elinde yeni gordugum ipi cekti. Arkami döndüğünde benim buluta bakarken arkamda kalan binada kocaman bir pankart vardı.

Ustunde ise üstünde siyahla değuşuh sacli hatunum benimle evlenir misin altında ise yesille tik isareti kirmizi ilede carpi isareti yazıyordu. (Multide var) Şimdi fark ettimde yandas siyah boya kutusu vardı.

Siyah boya kutusunaki fircayi aldim ve tik işaretini yuvarlak icine aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah boya kutusunaki fircayi aldim ve tik işaretini yuvarlak icine aldım. O sirada nerden çıktığını bilmeden isim grup ortaya çıktı ve bizi alkışladı. Yine Emirin elinde kamera vardı.

Bult yanima gelip yüzüğü taktığında yüzüne ne hafif ne de ağır tam ortasi bir tokat attim.

"Bu ikidir beni korkutugun icin"dedim sonrada düzgün ben öpücük biraktim

"Bu evlenme teklifi içindi "Dedim.

🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑

Sırada kim olsun unicornlarim???

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin