once soka girdi sonra bime en sonda da a101'e.

7.1K 377 65
                                    

Asiden

Ahuyu ameliyata girmişti ve başarıyla da çıkmıştı. Mert bana olanlari anlattığında Emirin yanina teselli vermeye gitmistim nede olsa cocukluk arkadasini kendi elleriyle vurmuştu ama Emir beni şaşırtarak Rüzgara hic üzülmedığını hem soylemis hem de fark ettirmişti.

Burcu ve Mavinin yanına gittiimde ise onlarda Emir gibi Rüzgarın ölümünü hic umursamayip sadece Ahu'yu merak ettiklerini dillendirmisti. Erhlde bende Emrt yada Bulut boyle birsey yapsa ayni tepkiyi verirdim.

"Toprak bey Ahu hanim uyndi ziyaret edebilirsiniz"diyen dotorla bizim ekip ve annemle babam odaya girdi. Bende arkalarından. Ahuya baktigimda sol kolu , kafasi ve sol bacağı sargıda diger taraflarında ise çürük ve korkular vardi.

Toprak aniden Ahuyu sarılması ve ağlaması ile ayri bir dramdı.

"Milka ineğim geçti hadi aglama artık"diyen Ahuyla Toprak kafasini saga sola olumsuz anlamda salladı

Ahudan
Toprak kafasini saga sola olumsuz anlamda sallamasiyla kaslarımı catarak

"Ağlama artık. Bak iyiyim ben "dedim ama iyi degildim.

"Ya seni bir daha göremeseydim. Ben bu mavi gözler olmadan napardim"dedi ve eliyle yüzümü avucladi. Toprak'in değdiği her yer yanarken

"Ama bak kurtardınız ve hep beraberiz"dedim. Toprak kendien toparlayarak oturduğu yerde dikleşti

"Bundan sonra yanimdan ayrılmıyorsun"dedi. Suan kendisi sert görünmeye çalışıyordu ama benim gozudme cok tatli gözüküyordu.

"Tamam ayrılmam"dedim. Toprak'in cekilmesi ile annem ve kizla üstüme atladı. Evet atladı.

Topraktan

Biraz zorla da olsa herkes gitmisti. Suan hastane odasinda ben ve ahu yalnızdık. Ahunun hastane yatağına oturarak

"Ahu seni seviyorum"dedim. Ahu ilk once soka girdi sonra bime en sonda da a101'e.

Ahunun birden dudağıma yapışması ile şaşırsamda sormadan karşılık verdim. Ayrıldığımızda ikimizde nefessiz kalmıştık.

"Aşkım hadi sen uyu artik"dedigimde Ahu yataginda kenara kaydi ve

"Sende benimle beraber yat"demesiyle sırıtarak Ahununynian yattim

"İyi geceler cimcime "dedim yanağından öperek.

"Sanada milka inegim"dedim ve kendimi uykunun o guzel kollarina bıraktım

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin