"Toprak hadi geç kalıyoruz üniversiteye. İlk gün geç kalmak istemem"dedim bağırarak.
"tamam geldim"de di Toprak ve beraber arabasina bindik. Pardon buna araba demek olmaz Lamborghini sine bindik.(multimedya da var)
Okula drift çekerek girdi Toprak. Onun bu haline gulerek arabadan indim. Bütün okul bize bakıyordu. Onlarda hakli yani bir yanda dünyaca unlu ben diger tarafta dunyaca unlu Toprak.
Bende olsam kendime bakardim.
Ay yine egoya bağladı diyen ic sesime göz devirip bizden önce gelen bizim ekibe dogru ilerledim
"Selam"dedim ama hepsinin cani sıkkındi. Bunu Toprakta fark etmis olmalı ki
"Neyiniz var?"dedi.
"O burda"dedi Asi. Kim buradaydı?
"Kim burda Asi "dedim.
"Ruzgar"dedi fısıldayarak. Ama o nasıl?
"Kendini masum goswtererek aklanmış "dedi Emir.
"Napcaz?"dedim. Yumruğunu sıkmaktan damarları belirginlesmis olan Toprak
"Yanian yaklasmicaksin ve benimle sevgili olacaksın"dedi ona portlemis gözlerle bakarken
"Yani sevgili rolü yapcaz "dedi. Toprakal numaradanan bile olsa sevgili olmak fikri kalbimin atis hizini degistirmesine neden oluyor.
"Tamam"dedim. Aklima Toprak'in Bölümünü bilmediğim gelince merakla ona döndüm
"Aşkım"dedim. Ayy nasilda Aşkım dedigimde bakmıştı. Yerim bunu
"Efendim cimcimem"dedi.
"Senin bölümün ne?"
"Mimarlık cimcime"dedi. Ne mimarlık mi? Mimarlık bildigim gore zor bir bölümdü
"Peki milka ineğim universite bitince kendi mesleğini mi yapicaksin yoksa şirketlerin basina mi gececeksin?"dedim.
"Şirketlerin basina gecicem cimcimem"dedi. Bende olumlu anamda kafami salladim.
Bu arada söylemeyi unuttum Toprak sadece bizim icin Fransa daki okulundan bizim okula geçiş yapmisti. Ama Toprak üniversite 2ye gittiği için ayni zamanlarda derslerimiz olmaya bilirdi.
"Hadi sinifa gecelim" dedi Asi. Herkes onayladıktan sonra hepimiz kendi dersimiz olan binaara ilerledik. Bizim grtan sadece ben tip kazandığım için yalnizdim.
Bina girerken Ruzgarla karşılaşmamak icin dua ediyordum. Cunku Rüzgarda benim gibi tip kazanmıştı. Arkamdaki sesle o tarafa döndüm
"Ne var Rüzgar?"dedim. o ise bana yaklaşmaya başladı.
"Ruzgar ne varsa ordan soyle "Dedim ama beni dinlemedi. Bana tekrardan yaklaşmaya çalışırken tekme savurcaktim ama tekme atacagim bacagimi tuttu ve ağzıma bir şey dayadı.
Ne kadar nefesimi tutmaya çalışsamda en sonunda o ağır kokuya kendimit eslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen FictionAhu, Rüzgar,Asi,Mert, Emir,Burcu,Bulut,Mavi ve Toprak karakterlerimizin ilk başta kavga ile tanışsa da sonrasında hepsinin içini büyük bir aşk doğuyor.