Teşekkürler milka ineğim

7.7K 382 70
                                    

Multide Toprak var

Topraktan

Ahudan ayrıldığımda uyuya kaldığını gordum ve kucağıma aldım. Ahunun arkadaşlarına baktığımda hepsinin sinirli olduğunu gördüm. Ahuyu iki dakikalığına sandalyeye oturttum uyanmamisti. Hızlıca Rüzgar picinin yanina gittim ve yumruğu yapıştırdım.

"Seni piç kurusu! Sen hangi hakla Ahuyu üzmeye cesaret edebilirsin!"diye kukredim. Benim bu tepkime herkes şaşırmıştı. Bende şaşırmıştım yaptigim şeye. Banane ki!

"Ne o Ahu orospusu senide mi etkiledi"diyip bir kahkaha atan Rüzgara bir yumruk daha yapıştırdım. Yere yığıldığında ise tekmelemeye başladım. Zaten Ahunun arkadaslari iyi benzetmişti.

O an birisi beni çektiğinde cekene baktığımda dolu gözlerle Ahu olduğunu gördüm Yerdeki piçe baktığımda bayıldığını fark ettim. Ahunun gözleri Rüzgar pişince takılı kaldığında onu kendime çekerek sarıldım.

Ahu tekrar ağlamaya başladığında

"Hey en sevdiğim t-shirt sümük yapma"dedigimde gülümsediğini gördüm. Bende ona gülümseyerek kucağıma aldim.

"Unicornlar aşkına ben uçuyor muyum?"diyen Ahu ile arkadaşları ile kahkaha atmaya başladık.

Ahu ne kadar dışardan asik hırçın gözükse de aslinda içinde yavru bir kedi yatıyordu.

"İsterseniz benim evime gidelim."dedim.

"Sorumu makul gör ama evin varsa neden oteldesin?"diye soran mavi saçlı kıza tebessüm ederek

"Arkadasimi ziyarete gelmistim"dedim kısaca.

"Gidelim mi?"diye soran Mertle herkes onaylayınca kucağımdaki Ahuya baktım. Etrafi çok sessizce izliyordu.

"Arabanız var mi?"diye sordum herkes onaylayınca

"Arabalarla beni takip edin"dedim ve Ahu'yu kucağımdan arabaya bindirdim.

"Kucağımdan inmek istememis olabilirsin ama ne yapalim kicagidma sen varken araba süremem"dememle Ahu güldü ve

"Cok komiksiniz "dedi ve kafasini cama yasladi. Bende birsey demeden şoför koltuğuna oturdum ve arabayı sürmeye başladım.Uzun bir sessizlikten sorna bu sessizliği Aghu bozdu

"Teşekkürler milka ineğim" Dedi.

"Birşey de-milka ineği mi?"dedim ve kahkahayı bastım.

"Niye milka ineği"diyince

"Çünkü milka çikolatası çok güzel birsey. Üzüntülerimizi ,sinirimizi onun yaninda atabiliyoruz mutluluğumuzu onunla dahada artirabiliyoruz. İnek kısmına gelirsek milka ineği bildigin gibi mor.Ve gercek bir hayatta mor inek görmek imkânsız. İste sende benim o imkansızım gibi birsey oldun. Sen Olmasaydın ben su an krizden hastanede en basitinden serumla baygın bir halde yatıyordum uyandığımda ise kendini harap edecektim.Ama senin sayende suan aglamiyorum bile" dedi Bu kızın felsefesi bayağı iyi idi.

"1 milka ineğe aşık misin? Çünkü onu büyük tutkuyla anlattın 2 artık bu konu kapansin o gereksiz yüzünden senin üzülmeni istemem" dedim. Ahu ise sadece başını Salladı.


Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin