4.

114 8 0
                                    

Yési
Mikor felédredtem, három, haragos szempárral találtam magamat szemben. Szép kezdet.

- Felébredt a kis kiránduló- nézett rám gunyororsan Jake- mi van Hercegnő, jobb időpontot nem találtál a Central Parki túrázásra?

- Közöd?- kérdeztem vissza flegmán.

- Semmi, de ha tegnap nem verek meg egy-két embert, ma már egy kicsi drogos maffiagyerekkel ülnél a szexy hasadban.

Várjunk. Jake azt mondta szexy a hasam? Yési állj le. Nem érdekel téged ez a seggfej.

- Jake vegyél vissza magadból- vette át a szót Tom.- de mindenesetre Yésica, holnap kezdődik az iskola és előtte le kell fektessünk néhány szabályt. Kinnt várlak. Kapsz tíz percet átöltözni.

- Én maradok segíteni az átöltözésben- mosolygott Jake.- Dave, besegítesz?

Dave, a legkisebb , csak elvörösödött és kirohant az ajtón, Tom után.

- Húzzál kifelé a szobából Jake-mordultam rá.

- Ez az én szobám, Hercegnő. És az én ágyamban fekszel és az én pólóm van rajtad.

Elképedve néztem magamra. Tényleg férfi-póló volt rajtam.

- Mi a...? Miért?

- A sajátodat szó szerint letépték rólad. Na hagylak átöltözni, Hercegnő.

- Ne, Jake! Várj! Ki öltöztetett át?

- Én.

Azzal kiment a szobából. Lassan benéztem a póló alá és átkozni kezdtem az eget. Nem volt alatta semmi.

Mikor kiértem a szobából, a fiúk az asztalnál ültek. Nem mertem Jake szemébe nézni. Egyrészt tetszett a gondolat, hogy ő öltöztetett át, másrészt nagyon szégyelltem. Főleg, hogy akkor látta. Látta a vágásokat.

Lassan leültem és Tomra néztem.

- Holnaptól kezdetét veszi az iskola és nem akarom hogy magadra vond a figyelmet, mivel nem tudsz semmit New Yorkról, sem rólunk.

- Oké.

- Másfelől, ha elmész valahova, szólsz nekem és ha este akarsz elmenni akkor magaddal viszel engem vagy Jake-et ameddig meg nem szokod az itteni életet. Nem kavarsz mindenféle csávóval, mert ha terhes leszel, az a mi problémánk is.

- Mi a...? Hogy merészeled?- néztem rá tágra nyílt szemekkel.

- Ne csináld Hercegnő. Biztos meghúzta már valaki az elkényeztetett seggedet.

- Ez nem vicces Jake!- csattantam fel.

- Jake hűtsd le magad mert ez rád is vonatkozik- mondta Tom.- és még valami, nem akarlak az út széléről összeszedni, bedrogozva vagy alkoholmérgezéstől ájultan, úgyhogy vigyázz ezekkel.

- Különben?- néztem rá kihívóan.

- Különben sose mehetsz vissza abba a fucking intézetbe!- azzal felállt és kisétált az ajtón.

Tehát olvasta az aktámat és tudja. Tudja hogy mi történt a testvéremmel, tudja, hogy igazából miért küldtek el anyáék a bolygó másik felére.

- Milyen intézet?-nézett Jake értetlenül.

- Semmilyen-legyintettem, de közben a szívem összeszorult.

Cserediák New YorkbanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin