9

2.2K 127 16
                                    

Jungkook

Gözlerimi açtım ve bir kaç saniye öylece tavana baktım. Dün biz sevişmiştik. Bunu düşününce bile utanıyorum! Yoongi dişini fırçalıyordu ve kapı açıktı. Saçları yeni kalktığını belli ediyordu, yarı çıplaktı. Üstümde sadece bir pijama-gecelik tarzı bir gömlek vardı. Bana büyük geliyordu. Geceleğin altını Yoongi'nin giydiğini gördüm.

Ayaklarımı yataktan sarktım. Telefonu aldım ve saate baktım. Saat 09.00'du.

Yoongi'nin aynadan beni izlediğini gördüm. Başından veri beni mi izliyordu? Terlik giydim ve Yoongi'nin yanına gittim. Tek kullanımlık diş fırçasını aldım ve diş macununu sıkıp kullandım. Aynaya -kendime- bakıyordum. Boynum Yoongi'nin izleriyle doluydu. Sadece boynum da değildi göğsümün etrafında da. Ancak gözükmüyordu.

Yoongi işi bitirdi ve belime sarılıp kafasısını boynum ve omzumun arasındaki boşluğa koydu.

"Günaydın." Sesi mırıltılı çıkmıştı.

"Günaydın."

İşimi bitirmiştim. Yoongi beni kendine döndürünce şaşkın bir şekilde ona baktım.

"Ne oldu~?"

"Karşımda bu şekilde durman beni delirtiyor." Gecelikten bahsediyordu.

"Bana başka bir şey vermedinki."

Kıkırdadı ve beni öpmeye başladı. Sakin bir şekilde öpüyordu. Belimdeki elini yukarı doğru kaydırdı. Beni koltuk altımdan tutup çamaşır makinesinin üstüne oturttu. Bacaklarım arasına girdi.

Şimdi sakinliği yerine hırçınlığı gelmişti. Ona ayak uydurabiliyordum. Dudaklarımızı sesli bir şekilde ayırdı. Kızarmıştım ve hızlı bir şekilde nefes alıyordum.

"Yüzün...çok...tahrik edici." Nefesi yüzünden kesik bir şekilde söylemişti.

Beni kucağına aldı ve yatağa attı. Üstüme gelince elimi göğsüne koydum ve onu durdurdum.

"Yoongi yorgunum. Ayrıca yemek yemeliyiz. Kahvaltılar saat 12'ye kadar.

Bana hayâl kırıklığıyla bakıyordu.

"Öyle bakma! Altta olan benim! Ayrıca dün yüzünden arkamda acı hissediyorum!"

Dudağıma minik bir öpücük kondurdu ve üstümden kalktı.

"Kıyafetlerim jakuzinin olduğu yerde kaldı. Bana kıyafet verir misin Yoongi? "

Bana bir kot yırtık pantolon ve beyaz şapkalı bir sweat verdi.

Giydikten sonra kıyafetlerimi almaya gittim. Salondan geçmek zorunda kalmıştım. Hoseok bana bakıyordu.

"Neden burdasın? Kendi odan yok mu?"

Onu iplemedim ve geçip gittim. Kıyafetlerimi aldım ve Yoongi'nin odasına doğru yürüdüm.

"Neden üzerinde Yoongi'nin kıyafetleri var?"

Ona döndüm ve bir adım yaklaştım.

"Sen onun eski sevgilisi değil misin? Sanane."

"Ne demek sanane?"

"Seni ilgilendirmez demek."

Seviştiğimizi anlayınca pokerface oldu ve bana omuz atıp odasına gitti.

Yoongi odadan çıkınca kahvaltı yapmak için çıktık.

(...)

Bavulumu koyduktan sonra otobüse bindim. Jimin beni ekip Taehyung'un yanına oturmuştu. Bende boş bir yere geçtim ve telefonumdaki müzikleri ayarladım.

Yanıma oturan şahsa baktım. Yoongi yanıma oturmuştu. Saçlarımı okşamaya başlamıştı. Arkalarda olduğumuz için bizi önemsemiyorlardı. Dudağıma masum bir öpücük bırakmıştı. Ben masumluğu bir kenara attım ve dudağımı ısırıp elimi bacağına attım. Bu hareketime karşı bana 'bir eve gelelim...' anlamında bakışlar atıyordu.

O da elini belime attı ve elini kazağımın içine soktu.

(...)

1 saat geçtikten sonra sonunda gelebilmiştik. Yorulduğum için eve gidecektim. Yoongi bey artık evde dünü hatırlayıp rahatlamaya çalışır napalım.

Zile basınca kimse açmamıştı. Ah...annemler beni hala gezide sanıyordu. Akşama kadar Yoongi'de kalabilirdim. Tamam vazgeçtim Yoongi-sshi geliyorum.

(...)

Terleyen saçımı geriye attım ve Yoongi'nin göğsüne attım kendimi.

"Yarın haftasonu olduğu için şanslısın. Yoksa bir daha defalarca yapmam."

Dediğim şeye güldü ve beni kucağına aldı.

"Tamam şimdi temizlenmeliyiz."

Yürüyemediğim için kucağına almıştı. Ne kadar kötü bir durumda olduğuma üzüldüm ve omzuna 2 kere vurdum.

"Hey!"

"Bu beni zıplattığın içindi!"

Somurttum ve kollarımı birbirine bağladım.

Onu bunu geçtim sonunda birlikte olabilmiştik. Birbirimizi cidden çok seviyorduk ve bu çok hoş bir duyguydu. Aşkı tanımla deseler sanırım Yoongi'yi söylerdim.

Ailemi ben umursamıyordum çünkü benim erkeklerden hoşlandığımı biliyorlardı. Ancak Yoongi'den emin değilim. Onuda zamanı gelince düşünürdüm.

"Seni seviyorum Yoongi."

"Bende seni seviyorum bebeğim."

Fake Boyfriend/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin