Jungkook
Genellikle Yoongi'nin evinde olduğum için yanıma kıyafet getiriyordum.
Altıma siyah bir pantolon üstümede beyaz renk bana biraz bol gelen adidas sweatshirt giydim. Saçımı karışık bırakıp tatlı bir hava olmasını sağladım. Ayakkabılarımı da giyip Yoongi'yi bekledim.
Geldiğini gördüğüm zaman kısa bir süre onu süzdüm. Altına kumaş siyah bir pantolon giymiş ve bileklerinin görünmesini sağlamıştı. Üstünede siyah bir tişört ve uzun siyah bir hırka giymişti. Onun tarzını cidden beğeniyordum. Arabaya bindik. Gözlerimden uyku akıyordu ve dün aptal gibi sevişmiştik. Ayrıca deli gibi içtiğim için başım çatlıyordu.
Telefona gelen mesaja baktım.
Bilinmeyen numara
Neredesin?Jungkook
Kimsin?Bilinmeyen numara
Arka kapıya gel.Jungkook
Neden?Bilinmeyen numara
Soru sorma.Ne oluyor yine Tanrı aşkına?
Dong Hyun mu?
Merak beni öldürüyor. Arkama sinirle yaslanıp düşünmeye başladım. Bu olanlardan sonra başka kim olabilirdi ki zaten? Kesinlikle Dong Hyun.
Elimden çekilen telefonla Yoongi'ye baktım. Okuduktan sonra telefonu bana verip konuştu.
"Gitmiyorsun."
"Ya önemliyse?"
"Ya o Dong Hyun'sa?"
Beni taklit etmişti.
"Birlikte gidelim o zaman."
Okulun önüne gelince arabayı durdurup bana döndü.
"Jungkook gitmiyoruz dedim. "
Arabadan inecekken bileğimi tutup beni durdurdu.
"Jungkook sakın meraklanıp gitme. Tamam mı bebeğim?"
İlla beni utandıracaktı.
"Tamam, gitmeyeceğim."
Bileğimi bırakıp arabadan çıktı. Birlikte okula girdik ve sınıfımıza gittik.
Çantamı masama koyup Jimin'e döndüm ve onu dinledim.
"Dong Hyun arka kapıda gördün mü?"
Yoongi'nin haklı çıkmasını sevmiyorum!
"Biliyorum. "
"Dikkat et."
Taehyung sınıfa girince Jimin'in gözleri hemen ona dönmüştü.
"Çok kabasın! Şuan ben yanındayım."
"Her neyse."
"Aranız nasıl?"
Elini fena değil anlamında döndürmüştü.
"Neden güzel değil de fena değil?"
"Sex delisi."
Sadece benim duyabileceğim şekilde söylemişti.
"Benimki de öyle ama tavır koymalısın. O istedi diye yapma. Eğer yaparsan daha çok ister."
Taehyung, Jimin'in arkasından sarılınca Jimin bana cevap vermemiş ve hemen mayışmıştı.
"Ne hakkında konuşuyorsunuz?"
"Köpekler hakkında."
Taehyung verdiğim cevaba iki kaşını önce kaldırmış daha sonra hızla indirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Boyfriend/Yoonkook ✔
FanficSevgilimi kıskandırmak için Jungkook ile sevgili oldum. Semegi-Ukekook Başlangıç:21 Kasım 2018 ©dbSakura Bu kitap Netflix'in 'Sevdiğim Tüm Erkeklere Mektup Yazdım' filminin Yoonkook versiyonudur.