Uykumdan uyandıran alarmı lanetleyerek ellerimle gözümü ovaladım.En çok sabah uyandığım zaman ağzımdaki tattan nefret ediyordum.
Yatakta oturur pozisyona geldim ve ayaklarımı terliğe sokup ayağa kalktım. Tuvalette işlerimi bitirdikten sonra üzerime siyah bir boğaz, yırtık siyah pantolon, kahverengi ceket giydim ve siyah botlarımı giydikten sonra çantamı alıp dışarı çıktım. Yoongi arabasıyla tam zamanında geldi. İkimizde tam zamanda gelmiştik yani. Kısa bir sürede hazırladığım sandviçten bir ısırık daha aldım ve arabaya bindim.
"Günaydın."
"Günaydın."
Sandviçime uzandı ve bir ısırık aldı.
Arka kapının açılış sesini duydum.
"Günaydın Yoongi."
"Günaydın hyung."
Jin hyung?
"Namjoon hyunga ne oldu hyung?"
"Konuşmuyorum ben onunla."
Yine mi??
"Bu Namjoon'un arabası değil mi?"
Yoongi bizim eve doğru gelen arabayı göstermişti.
"Boşverin şunu ya! Konuşmuyorum dedim işte!"
Kollarını birbirine bağladı ve dudaklarını büzüştürdü.
"İndirsene beni burda."
Jin hyung sinirle araba durduğu zaman Namjoon hyungun yanına gitti. Yoongi bir süre onları izledi ve son yaptıkları öpüşmek olduğu için önüne döndü ve arabayı çalıştırmaya başladı.Utanmış mıydı?Veya sadece bakmak istememiş miydi??
"Saçlarını boyamışsın?"
Griye boyamıştı. Acayip iyiydi açıkçası.
"Evet,güzel olmuş mu?"
"Olmuş."
Üstüne siyah kazak, yırtık kot vardı. Her zamanki gibi havalıydı.
Yoongi'nin telefonu çaldı.
"Efendim hyung? "
"Yoongi çantamı unutmuşum getirebilir misin?"
"Nerdesin?"
"X kafenin ordayım."
"Tamam görüşürüz."
Telefonu kapattı ve bana döndü.
"İn hadi dersi kaçırma."
"Bende gelmek istiyorum."
Uzatmamış ve gelmeme izin vermişti.
"Tamam."
Hızlıca sürmeye başladı.
"Saat kaç?"
Telefonumdan baktım.
"9.05"
"Geç kalmışız ama yinede sen gidebilirdin."
Omuz silktim.
Seokjin hyungu gördüğümüzde Yoongi arabayı durdurdu ve çantayı alıp arabadan inip çantayı verdi. Bir şey konuşuyorlardı ama ne konuştuklarını anlamıyordum.Arada bana bakıyorlar ve benim hakkımda konuştuklarını anlıyordum. Yoonyi arabaya girdi ve arabayı çalıştırdı.
"Ne-"
"Çikolatalı süt alalım mı?"
"Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Boyfriend/Yoonkook ✔
FanficSevgilimi kıskandırmak için Jungkook ile sevgili oldum. Semegi-Ukekook Başlangıç:21 Kasım 2018 ©dbSakura Bu kitap Netflix'in 'Sevdiğim Tüm Erkeklere Mektup Yazdım' filminin Yoonkook versiyonudur.