Sonunda haftasonu gelmişti. Taehyung ile masa tenisinde oyalanıyorduk. Topa karşılık verirken konuştu.
"Özür mü diledi? Kabul ettin mi?"
"Bir şey demedim ona."
"Ah~ anlıyorum."
Topa karşılık veremediği için banka rahat bir şekilde oturdu.
"Peki Seokjin hyung nerde?"
"Haftasonu bitene kadar Namjoon ile birlikte kamp yapacaklarmış ama yılbaşı sabahı burada olur."
"Yılbaşında ne yapacaksın?"
"Herhangi bir planım yok. Ama biri gel takılalım derse giderim. "
İçeri girdik ve bu seferde koltuklara yayıldık.
"Ah Jimin'i bekleme. Onu ben aldım."
Göz kırptı ve playboy bakışı attı.
"Pfft. İlan-ı aşk mı yapacaksın?"
"Gidişatına göre değişir."
"Anladım. "
Kapı zili çaldı. Kim gelebilirdi ki?
Kalktım ve kapı deliğinden baktım. Gördüğüm yüz ile koltuğa gidip geri oturdum.
"Açsana ne bekliyorsun?"
"Yoongi kapıda."
"Aish cidden siz çocuklar!"
Zili çalmayı bıraktı. Bende gittiğini düşünüp zafer bayrağı çekecekken Yoongi'nin garaj kapısından girdiğini gördüm.
"Misafirlere böyle mi davranıyorsun cidden?"
Yırtık pantolonu ve taktığı şapka beni yıldıramazdı! Cidden çok havalı ve ah... seksi.
"Ah n'aber Yoongi?"
Taehyung kare gülümsemesiyle el sallıyor ve Yoongi'yi karşılıyordu.
Taehyung'un bu samimiyetine zıt bir şekilde omuz silkti ve yanıma oturdu. Tavırlarına karşı istemsizce kızarmıştım. Ne oluyordu bana böyle?
"Niye geldin?"
"Bir sebep mi olması lazım?"
Şapkasını çıkardı ve saçını düzelttikten sonra bacak bacak üzerine atıp çenesini elinin üstüne koydu ve bana dönüp minik gözlerini kıstı.
"Niye beğenemedin mi beni?"
Cevap yok,görüldü.
Kızarmaya başladığım için lavaboya gideceğimi söyleme bahanesiyle ayağa kalktım.
Lavaboya girdim ve aynaya baktım. Kırmızı kesilen yanaklarımı görünce tek elimle yanaklarımı kapatıp gözlerimi yumdum. Bu adamı kendime ne kadar kötülesemde bırakamıyordum. Bir tür sigara, uyuşturucu gibiydi.
Arkamda hissettiğim nefesle gözlerimi açtım. Ona döndüm ve şaşırmış bir şekilde konuştum.
"Yoongi ne yapıyorsun!?"
Ellerini lavabonun mermerine koydu ve beni sıkıştırdı.
"Ah Taehyung'u merak etme o gitti.“
Gülümsüyor ve dişlerini görmemi sağlıyordu.
Ellerimi göğsüne koydum ve itmeye çalıştım.
"Kes şunu."
"Hep kes şunu diyorsun~ çok sıkıcısın~"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Boyfriend/Yoonkook ✔
FanfictionSevgilimi kıskandırmak için Jungkook ile sevgili oldum. Semegi-Ukekook Başlangıç:21 Kasım 2018 ©dbSakura Bu kitap Netflix'in 'Sevdiğim Tüm Erkeklere Mektup Yazdım' filminin Yoonkook versiyonudur.