-♛𝔓𝔞𝔱𝔯𝔲♛-

93 6 0
                                    


-♛Patru♛-


     După ordinile date de Bovrik Vasak, poliția hotărăște să o ancheteze pe soția lui Kevin. Poliția ajunsese într-o casă de la marginea unui mic oraș, lângă un lac, cu un aspect învechit, departe de New Jersey, unde au fost trimiși doi comisari, casă în care pretindea că locuiește celebra Lexa Drone. Aceasta îi invită înăuntru, în livingul casei, oferindu-le chiar și cafele, ca o gazdă ce se respectă.

     În timp ce cafeaua era pe foc, Lexa îi studia pe cei doi comisari din casa ei. Niște tipi nu foarte înalți, tricouri polo bleu cu o emblemă cusută în partea dreaptă a pieptului, pistol la brâu, totul părea normal de la distanță, dar Lexa observă câteva detalii care ar putea spune contrariul. La intrare nu au arătat vreun mandat pentru perchiziționare a casei. Niciunul nu purta vreo vestă anti-glonț, unul dintre ei avea pe gât un tatuaj care cu greu era acoperit de guler, iar celălalt avea un cercel în urechea stângă.

          "Ăștia sigur nu-s polițiști. Ce jucăm?! Polițistul bun și cel rău?! Nu avem decât să aflăm!"

     Aceasta se întoarce în living cu cele trei cești de cafea și se așează pe canapea. Comisarul tatuat stă pe fotoliul din fața canapelei, uitându-se fix la Lexa, în timp ce colegul său dispăruse ușor din peisaj, lăsându-i pe cei doi singuri, discutând.

    -Deci, Lexa Drone, ai face bine să ne spui unde se află soțul tău! Întreabă comisarul.

    -Eu tot nu înțeleg cu ce drept intrați voi în casa mea! Lexa spune și, în același timp, sorbind din ceașca de cafea. Nici măcar nu va-ți atins de cafea.

     -Este bine așa.

     -Haideți! Nu-i otrăvită.

    -Încetează cu glumele proaste și nu ocoli subiectul, D-na Drone!

    -Ok! Încercam să fac conversație. Își savurează cafeaua în continuare. Deci vreți să știți unde se află dragul meu soț, Kevin.

    Lexa avea o atitudine extrem de calmă, de parcă ea nu avea vreo legătură cu subiectul abordat de către comisari, poate chiar așa este... sau poate nu. Nu i se citea nici un pic de durere legată de soțul ei, părând chiar nepăsătoare.

    -Exact! îi spune comisarul încercând să pară profesionist.

     Dacă atitudinea ei era una calmă și nepăsătoare, comisarul avea una profesional de serioasă, neschițând vreo grimasă sau orice altfel de reacție, gândurile fiindu-i bine ascunse în adâncul minții.

    -Am să vă spun. Dar, înainte să începem, aș putea să vă întreb unde este mandatul de perchiziționare al casei mele? Lexa își schimbă tonul vocii în unul rece.

    -D-na Drone sunteți cumva polițistă și nu știu eu?!

    -Asta aș putea întreba și despre dumneavoastră.

    -Tu doar vorbește despre soțul tău!

    -Bine, bine! Cum doriți- cu detalii sau fără?!

    -Cât de detaliat se poate.

    -Ok! Totul sună cam așa- nu am nicio idee!

    -Minți!

    -Eu?! Chiar nu mint. În comparație cu dumneavoastră, domnule comisar. Dacă asta sunteți.

    -Ce isinuați?!

    -Dacă tu ești polițist, eu sunt Angelina Jolie.

    -Poftim?!

    -Nu știam că-s la modă polițaii tatuați.

    Presupusul comisar râde și se aproprie de Lexa.

    -Șireată mică.

    -Cine ești?

    -Eu zic să nu o mai lungim atât și scuipă tot ce ști.

    -Atunci, dacă pretinzi că ești polițai, spune-mi cine este șeful tău.

    -Ha! Simplu, este B...adică comandantul.

    -Și care-i numele comandantului?

    Se pare că roata se întoarce, iar acum Lexa este cea care interoghează.

    -Hei, am găsit ceva!

    Comisarul care vorbea cu Lexa se întoarce la colegul său, care pe timpul discuției se făcuse nevăzut, găsise un pistol.

    -Huh! Un pistol!

    -Cum îți permiți să umbli prin lucrurile mele?!! Lexa se ridică brusc, ușor speriată.

    -Stai pe loc!! Ambii politiști îndreaptă armele sper ea. Stai pe loc sau...

    -Sau ce?! Mă împușcați?! Doar mă considerați singura sursă de informații! Dacă mă omorâți nu veți ști niciodată unde este Kevin.

    -Atunci vei spune tot! Unde este Kevin Drone?!

    -Čert! ("Drace"- în cehă)

    Atunci Lexa aruncă cu ceștile de pe masa în comisari și fuge din living. Vrând sa iasă pe ușă se aud împușcături din cealaltă camera. Panicată aleargă din nou la etaj, urcă scările și vede cum alți presupuși polițiști intră în casă.

    "Ce naiba se întamplă?!!! Trebuie să fac ceva să mă salvez. Ăsta poate fi planul unui singur om- Bovrik Vasak."

    Deschide o ușă și intră în încăperea respectivă, cu o lumină difuză încearcă să găsească un pistol lăsat într-una din cutiile existente când, deodata, simte cum o mână suspectă îi acoperă gura, iar un metal rece tâmpla. Acel metal rece era, de fapt, un pistol.

                                                           "Acum chiar am încurcat-o!"


Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝔍𝔬𝔤𝔤𝔦𝔫𝔤 𝔦𝔫 𝔰𝔱𝔦𝔩 𝔰𝔢𝔠𝔯𝔢𝔱Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum