Merhaba, bu hikayeyi uzunca bir zamandır düşünüyordum. Nihayet yazacak ve paylaşacak cesareti kendimde buldum.
İlk bölümü Ciao Amore yani Damla Gizem'e ithaf ediyorum.
Hikayenin tamamı da sıra arkadaşım thebombaycat içindir.
Lütfen yorumlamayı ve multi medyadaki videoyu izlemeyi unutmayın.Uzun bir süre sonra ağlamadan uyuduğu gecenin sabahına uyandı. Bu sabah onun için güzeldi çünkü bugün bu dünyadaki son günüydü.
Dün gece hazırladığı intihar ipine baktı. İntihar. Artık bu kelimeyi söyleyebiliyordu. İntihar etmek istiyordu. Acısına son vermek için tek çare buydu.
Yapacağı son işi halletmek üzere küçük bir kağıt parçası ve kalemi aldı. Elleri titriyordu. Derin bir nefes aldı. Onu çok seven ama bir türlü gözyaşlarını görmeyen ailesine son hediyesini vermek üzere notu yazmaya başladı.
"Sayın ebeveynlerim, ben ayrılıyorum. Artık bir kızınız olmayacak. Yanlış bir yerde, yanlış bir zamanda doğdum. Acımla baş edemiyorum, ben bir savaşçı değilim. Sizi üzdüğüm için kendimden utanıyorum ama inanın ben düşündüğünüz kadar umursanacak biri değilim. Ben bu savaşı kaybettim, siz sıkıca tutunun. Sizleri seviyorum. Unutmayın. Ben kaçmıyorum, uçuyorum."
Kağıtta yazacak yeri tükendi, işte şimdi gitme vaktiydi.
Mor sandalyenin üstüne çıktı. Halatı boynuna geçirdi. O an kulağına uzun bir zamandır duymadığı bir ses ilişti. Bildirim sesi. Umursamadan son nefesini almak için hazırlandı. Ve yeniden, bildirim sesi. Dikkatini yeniden topladı. Ayağını sandalyeden çekmek üzere kaldırdı ancak bu sefer yine aynı şey. Bildirim sesi hem de defalarca.
Sandalyeden inip masanın üstündeki telefonumu elime aldı.
Aylar sonra ilk defa mesaj atan biri.
0542*******: lütfen
0542*******: o siktiğimin halatını boynundan çıkar
0542*******: ve sandalyeden in
0542*******: lütfen
0542*******: yemin ederim ki
0542*******: her şey düzelecek
0542*******: bugün değil ama bir gün
0542*******: bir gün uyanacaksın
0542*******: ve bir sebep olmadan gülümseyeceksin
0542*******: lütfen şimdi aşağı inA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pes // texting
Short Story0542*******: lütfen 0542*******: o halatı boynundan çıkar 0542*******: ve sandalyeden in 0542*******: lütfen 0542*******: yemin ederim 0542*******: her şey düzelecek 0542*******: bugün değil ama bir gün 0542*******: bir gün uyanacaksın 0542***...