Herkese merhaba!
Aylar sonra wattpad'e girdim. Kitap Tiktok'a düştüğü için okunması epey arttı ve ben de bir şeyler söylemek istiyorum.Pes, kötü bir kitap.
Edebi olarak değerinin olduğunu düşünmüyorum, çok fazla hata var. Ben bile yazdıklarımı okurken zorlanıyorum. Dayanamıyorum.Bir bölüm var, hatırlarsınız. Ege, Meyra'yı hastanedeyken Uyuyan Güzel'e benzetip öpüyor. Bu bir taciz, böyle bir şey yazdığım için pişmanım. Yine de bunları yazdığımda çok küçüktüm ve tam algılayamıyordum. 'Romantik' deyip geçiyordum ama bu bir taciz, romantik değil ve bir suç. Hepinizden özür dilerim.
Bir de kitabın çok hızlı ilerlemesi de çok rahatsız edici. Bazı karakterler, zorlama karakterler. Örneğin Begüm, düzgün bir kötü karakter değil. Gerçeklikten çok uzak. Utanç verici?
Böyle yazınca kendimden tiksindim ama gerçekten küçüktüm. Okulda öğle aralarında falan yazıyordum bölümleri. Çok ciddiye almayın.
Şuanda kitapta beğendiğim bölüm sayısı 2.
İlk bölümü çok seviyorum bir de 2.1 adlı bölüm fena değil. Okuması iki saniye falan sürüyor ama Ege'nin oradaki hislerini seviyorum.Her şeye rağmen kitabı silmememin nedenleri var. Bazılarınıza gerçekten güç vermesi ve bir sürü insanın final bölümünde tanışıp arkadaş olması. Hala okunuyor, hala arkadaş ediniyorsunuz. Buna neden engel olayım? Hatta böyle bir şeye vesile olduğum için çok mutluyum.
Ne kadar kötü bir kitap olursa olsun, bu kitabı yazan küçük ben sırf bu yüzden kendimle gurur duyuyorum.
Bu arada soru falan sormak isterseniz yorumlarda buluşalım.
Bir de kendimi çok gömdüm, 'Pes' ne kadar kötü bir kitapsa 'Soyut' da o kadar iyi bir kitap bence. Bundan 5 sene sonra da muhtemelen aynı fikirde olurum.
Reklam yapmak gibi olmasın ama depresif texting okumak isterseniz, çok iyi kitap bence.
Kendim yazdım diye demiyorum, gidin okuyun.Anlayışınız, destekleriniz, yorumlarınız için teşekkürlerr.♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pes // texting
Short Story0542*******: lütfen 0542*******: o halatı boynundan çıkar 0542*******: ve sandalyeden in 0542*******: lütfen 0542*******: yemin ederim 0542*******: her şey düzelecek 0542*******: bugün değil ama bir gün 0542*******: bir gün uyanacaksın 0542***...