1.8

16.7K 1.2K 407
                                    

Size bir iyi bir de kötü haberim olacak.
Yakında öğreneceksiniz.
Buyurun yeni bölüm.
Keyifle okuyun.❤️

Ege haberi aldığı gibi hastaneye gitti. Begüm de onun yanında gelmek istedi Ege her ne kadar itiraz etse de hastaneye gidene kadar onunla uğraşmak istemedi. Şuan duymak istediği tek şey Meyra'nın iyi olmasıydı.

Kafasını önüne eğip iki elinin arasına almıştı. Begüm yanında durmadan konuşuyordu. Çıldırmamayı diledi. "Begüm, kız şuanda senin yüzünden içeride. Sen hala hangi yüzle burada bekliyorsun?" dedi tane tane.

"Ölüm haberini bizzat kendim almak istiyorum."

Ege derin bir nefes alıp güldü. Sakin gözüküyordu ama birden bire sertçe ayağa kalkıp dirseğini Begüm'ün boynuna dayayarak onu duvarla arasına aldı. Begüm korkudan nefes almakta zorlanıyordu.

"Bir daha böyle bir şey söylersen ölen Meyra değil sen olursun. Anlıyor musun Begüm?"

Begüm cevap vermedi, titriyordu.

"Anlıyor musun diye sordum."

Hala cevap veremiyordu. Kekeledi.

"A-nlıyo-rum."

Ege kafasını salladı ve kolunu Begüm'ün boynundan çekti. Begüm öksürürerek kendine gelmeye çalışıyordu. Ege "Sen bir katilsin, bunu unutma tamam mı?" dedi.

"Meyra ölmedi."

"Sen Meyra'nın ruhunu öldürdün. Şimdiyse bedeniyle savaşıyor. Bedeni yaşayacak ve ruhu dirilecek."

"O en yakın arkadaşının sevgilisiyle yattı Ege. Canımın ne kadar çok yandığını biliyor musun? Hırsımı bir türlü çıkaramadım diye beni katillik ile suçlayamazsın."

"DELİRECEĞİM! GERÇEKTEN DELİRECEĞİM! BENİM AĞABEYİM SENİN SEVGİLİN EFE, MEYRA'YA TECAVÜZ EDİYOR VE HALA HERKES BUNU YALANLAMAYA ÇALIŞIYOR! VİCDANIN NASIL RAHAT BEGÜM? SEVGİLİN EN YAKIN ARKADAŞINA TECAVÜZ EDİYOR VE SEN ONU SUÇLUYOR, ONA İŞKENCE EDİYORSUN. EVET, KİMSE MEYRA'YA İNANMADI. KİMSE ONUN İÇİN KILINI KIPIRDATMADI. HEPİMİZ KATİLİZ. HEPİMİZ ONU ÖLDÜRDÜK. BUNU NASIL ÜSTÜNE ALINMAZSIN? SEN DE KATİLSİN, BEN DE. ŞİMDİ DE ONU DİRİLTMEK İÇİN ÇABALAYACAĞIZ TAMAM MI? BİZ KATİL OLMAMAK İÇİN SAVAŞACAĞIZ, MEYRA DA HAYATTA KALMAK İÇİN!" diye yüksek sesle konuştu. Koridordaki çoğu kişi ona hayranlıkla bakıyordu. Begüm bir şey diyemedi ve koltukların birine oturdu. Ege, içinden dua etmeye devam etti.

*

Meyra 5 saattir ameliyattaydı. Begüm, Ege'nin konuşmasından 1 saat sonra ona usulca yaklaştı. "Ben Meyra'ya güvenemedim. O yüzden ona inanmadım. Kimse inanmadığı için inanmadım. Ama inanmam gerekiyormuş." Ege Begüm'ü duymamazlıktan geliyordu. "İnanmadım, hırsımı ondan çıkartmaya çalıştım. Efe'yle kavga ettik, ona kızdım. Annemle tartıştım, ona kızdım. Sınavdan düşük not aldım, ona kızdım. O kadar çok işkence ettim ki en son ölmesi gerektiğini düşündüm ama sen bana az önce kızdığında büyük bir hata yaptığımı fark ettim. Ben bir tecavüzcü yüzünden en yakın arkadaşımı yaktım ve bir tecavüzcüye aşık oldum. 1 saatte bu kadar değişeceğimi bilmiyordum. Efe'nin bana olan büyüsünü bozdun Ege. Teşekkür ederim." Ege derin bir nefes aldı. "Ben berbat bir insanım. Birini ölüme götürdüm." Begüm ağlamaya başladığında Ege kafasını çevirip ona baktı. Biraz onu izledi ve içinin hiç acımadığını fark etti. Arkasına yaslandı.

"Umarım göz yaşların Meyra'nın iyileşmesini sağlar Begüm."

A.

pes // textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin