Öyle bir bölüm yazdım ki düşüncelerinizi çok merak ediyorum. Lütfen yorum olarak bırakın.
Siyah, derin bir nefes aldı. Telefonunu komidinin üzerine koyup yatağında doğruldu. Sakin olmalıydı, sakin olmadığı taktirde katil dahi olabilirdi. Mantıklı düşünmek şuan onun için çok mantıksızdı.
Yatağının çaprazında bulunan aynaya baktı. Aynadaki yansımasına uzun uzun baktı. Efe'ye benziyordu, lanet okudu. Mavi gözleri sinirden giderek koyulaşıyordu. Etrafa zarar vermemek için kahverengi saçlarını çekiştirdi. Yeterince sakinleşmemişti, kim böyle bir konuya sakin yaklaşabilirdi ki?
Odasından çıktı ve abisinin odasının kapısını sertçe açtı. Abisi Efe'nin elinde PlayStation kolu, oyun oynuyordu. Uzun zamandır onunla konuşmuyordu, araları hiç bir zaman iyi olmamıştı. Efe, Siyah'ın ona ne diyeceğini tahmin ederek "boşuna gelme, begüme meyra'nın suratına kahve fırlattıran ben değildim ve bir daha sakın kapıyı çalmadan içeri girme" dedi. Siyah'ın Meyra'ya olan takıntısını sadece Efe fark etmişti, ki bu Efe için bir takıntıydı.
Siyah oyun konsolunun fişini çektiğinde efe şaşkınlıkla ona baktı ve sinirle ayağa kalktı. "sen kendini ne sanıyorsun? O fişi yerine tak!" diye bağırdı. Siyah duru bir sesle "şimdi evden çıkıyorsun ve derhal meyra'nın evine gidiyorsun, ondan özür diliyorsun. o gece yaşanılanlar için her türlü cezayı çekeceğini söylüyorsun ve bana bunları söylediğine dair bir mesaj gönderiyorsun, sonra ben polisi arıyorum ve arkanda intihara meyilli bir kız bırakıp siktir olup gidiyorsun." diyerek emir verdi. Uzun zamandır ilk defa küfür etmişti Efe'ye. Efe elini yumruk yaptı. "o şizofrenin uydurduğu taciz yalanına inandıysan bu evde durmaya hakkın yok." diye çemkirdi.
Siyah şiddetten nefret ederdi ama hiç düşünmeden abisini omzundan tutup duvara yapıştırdı. Efe şok olmuştu, korkak kardeşi şuan ona kafa tutuyordu. "şayet dediklerimi yapmazsan tam şuan polisi ararım." Efe güldü ve "Bu suçu ispatlayamazsın ve buna rağmen polisi ararsan emin ol Meyrayı elinden tamamen kaybedersin" dedi. siyah, abisinin yanağına bir yumruk indirdi. "ben Meyra ile birlikte olmasam bile olur. Onun hayatı düzelsin, artık gülümseyebilsin diye uğraşıyorum ve sen çok büyük bir sorunsun, sorunları ortadan kaldırmak için her şeyi feda edeceğim, bundan sonra ortalık çok karışacak ve günahlar cezasını çekmeden son bulmayacak." deyip yakasını bırakıp odadan çıktı.
"Ege, boyundan büyük işlere kalkışıyorsun!"
"Efe, beni çok küçümsüyorsun!"
A.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pes // texting
Short Story0542*******: lütfen 0542*******: o halatı boynundan çıkar 0542*******: ve sandalyeden in 0542*******: lütfen 0542*******: yemin ederim 0542*******: her şey düzelecek 0542*******: bugün değil ama bir gün 0542*******: bir gün uyanacaksın 0542***...