"בוקר טוב יפייפיה" התעוררתי מנשיקותיו של תומר אשר מפוזרות על פניי."אני מחכה לך למטה לכי לצחצח" אמר מגניב נשיקה משפתיי קם מהמיטה ויוצא.
צחצחתי שיניים באחת המברשות שיניים החדשות שהוצאתי מהארון. לבשתי בגדים נוחים שלקחתי לתומר מהארון לקחתי את הטלפון שלי וירדתי למטה.
השעה הייתה מאוחרת וכבר לא הייתה סיבה ללכת לבית הספר אבל בכל זאת שלחתי לאמא הודעה בשביל שתדע שהכל בסדר.
"בוקר טוב" שמעתי קול מאחורי הסתובבתי רואה את אביו של תומר מסתכל עלינו בחיוך "בוקר טוב חיים מה שלומך?" שאלתי מחייכת "אני בסדר איך היה לכם אתמול? טוב שנזכרתי מזל טוב" חייך הפעם אל תומר "תודה אבא" אמר תומר מחבק את אביו.
"אני לא אפריע לכם אני הולך" אמר חיים אביו של תומר לוקח תפוח אדום מקערת הפירות ומתקדם לכיוון הדלת "ביי חיים והיום אנחנו ישנים אצלי אז יש לך קצת שקט ממנו" אמרתי מניחה את ידי על ידו של תומר "אני אשמח" אמר חיים מגחח בשובבות ויוצא מהבית.
"טוב שאת מעדכנת אותי איפה אני ישן היום" אמר מחייך אליי "יש לי בית ריק היום ההורים שלי יוצאים לאיזשהו מקום" אמרתי בחיוך מדביקה נשיקה קטנה על שפתיו
"אתם דביקים שזה משהו" שמענו קול אשר לא נשמע רחוק כל כך מאיפה שעמדנו. קול אשר הכריח אותנו להתנתק מהנשיקה המתוקה שלנו.
הסתובבנו רואים את חבריו של תומר שון עמית ועידן מסתכלים עלינו במבט נגעל.
אפשר להגיד שאני והם די למדנו להתרגל אחד לשני, הם ביקשו סליחה והכל בערך הסתדר בנינו.
"אולי אני אתקשר לנועם ונראה כאן סרט" הצעתי לכיוון תומר "כדאי יותר מידי חם בחוץ" אמר והנהנתי בהסכמה.
תומר יצא לקרוא לכולם ואני התקשרתי לנועם שאמרה שהיא תגיע בעוד כחמש דקות.
"אני שניה באה" אמרתי הולכת לכיוון הדלת פותחת לנועם ומביאה את הפופקורן והשתייה מהמטבח.
תומר ישב ואני לידו אנחנו יושבים די צמודים. על הספה לידנו יושבים עידן ועמית ולידם יושבים שון ונועם.
"בואו נראה סרט אימה" אמר שון "ממש לא אימה רואים סרט קומדיה" אמרה נועם "שום קומדיה תומר שים אימ--" "שים קומדיה אל תקשיב לו" קוטעת נועם את שון.
הריב הקטן שלהם קצת מצחיק כשמסתכלים עליו מהצד, "לא קומדיה אל תקשיב לה היא לא מבינה כלום בסרטים" אמר שון מעיף מבט קצר לכיוון נועם "אם כבר אתה לא מבין בסרטים מי רואה סרטי אימה בכלל" אמרה נועם מסתכלת עליו במבט ספק משועשע ספק עצבני.
"מחר אני ואת בקולנוע נלמד אותך קצת על איכות" אמר שון קובע עובדה בחיוך גאה "אני מצפה לזה בקוצר רוח" אמרה נועם בסרקזם.
"אז אני מבין שאני בוחר" מלמל תומר ככה שרק אני שמעתי חייכתי אליו והוא נישק את גב כף ידי אשר בידו.
**********
"סוף סוף" אמר תומר נוחת על המיטה בחדר שלי. חייכתי מתקרבת אליו מתיישבת ככה שכל רגל שלי בצד אחר של גופו.
הוא התיישב מנשק את שפתיי נשיקה מתוקה ועדינה שהפכה לאגרסיבית ומלאת תשוקה.
הסתובבנו ככה שאני שוכבת על המיטה ותומר מעליי נשען על שתי ידיו בכדי לא ליפול עם גופו על גופי.
"תעשה את זה" אמרתי כאשר ראיתי שהוא התלבט אם להוריד את חולצתי או לא
"את בטוחה? אני יכול לחכות אני לא רוצה שתעשי את זה בשביל לרצות אותי" אמר מלטף את פניי
נישקתי את שפתיו נשיקה קטנה והנהנתי עם ראשי כאילו מסמנת לו שהכל בסדר.
********
"זה היה מדהים. את מושלמת אני אוהב אותך" אמר נושק לראשי מקרב אותי אליו יותר.
"את בסדר?" שאל מרים את ראשי בכדי שאסתכל עליו הוא ראה שלקח לי זמן להגיב
"אני בסדר" אמרתי מחייכת חצי חיוך.
"לילה טוב נמש שלי"
"אני אוהבת אותך. לילה טוב"
YOU ARE READING
Its Just A Mask
Romance//גמור// אנחנו קרובים. מאוד קרובים הפרצוף שלי מאוד קרוב לפרצוף שלו כך שאני מרגישה את הבל פיו על פני "תיהיי בשקט הם באים" אמר לאחר ששמענו צעדים מתקדמים לכיוון הדלת הנהנתי לעברו. "מה יש בחדר הזה?" שמענו קול אומר וצעדים מתקרבים לכיוון החדר שבו היינו ני...