פרק 23 - עץ האהבה

3.7K 131 19
                                    

היי לכולם
אני בדרך כלל מעלה בתחילת שבוע פרקים אבל הפעם אני אעלה בסוף השבוע. אני לא כל כך יודעת איך להתחיל את מה שאני רוצה להגיד לכם אבל אולי כדאי שאני פשוט אגיד ואתם תנסו להבין אותי?🙏
כמו ששמתם לב אני לא מאלה שכותבים דברים בתחילת הפרקים או בסוף אז עכשיו כשאני כן כותבת אני מקווה שתקראו הכל.
לפני שבוע וחצי בערך אולי יותר אני התחלתי להרגיש לא טוב ברמות די קיצוניות (אני מדברת על ימים שלמים שלא הייתי מסוגלת להכניס כלום לפה) כתוצאה מכל זה אישפזו אותי בבית חולים. אחרי כמה ימים שהייתי שם השתחררתי. (כרגע אני מרגישה הרבה יותר טוב) אבל חשוב לי לומר לכם שהדברים שהחזיקו אותי בין כל הבדיקות העירויים התרופות וכל הדברים שעברתי שם היה המקום הזה של לבוא לקרוא כאן את התגובות של אנשים שבאמת מעריכים את מה שאני כותבת ומשקיעה בו (הסיפורים שלי). בין כל התגובות הטובות תמיד יש את הרעות, והן אלא שבדרך כלל נתפסות בעין. למי שלא הבין אני מדברת על הפרק של התאונה (פרק 21). אני רק רציתי לומר שאני מקבלת גם תגובות של ביקורת על הסיפור שלי אבל כשזה בא בצורה של ביקורת בונה ולא ממקום של להעליב, הרבה כתבו לי לגבי הסימנים הכחולים שנשארו לאיימי ונועם על הגוף. אני לא כל כך חייבת הסברים כאן לאף אחד אבל אני כן מרגישה צורך להבהיר את הנקודה הזאת. אני אישית עברתי גם תאונה לפני פחות משנה אמנם לא קרה לי ולכל מי שהיה איתי כלום ואני מודה על זה כל יום אבל התאונה כן השאירה לנו 'מזכרות' ממנה, בשביל שבטעות אנחנו לא נשכח אותה. לי היו על הגוף לפחות חמישה סימנים כחולים על הגוף במקומות שונים. מתוך כל המגילה שכתבתי עכשיו אני רק מבקשת שתבינו אותי אם לא יעלו פרקים בימים שאמורים לעלות. ואם יש לכם משהו לומר שהוא לו דווקא דבר טוב בבקשה תכתבו אותו בתור ביקורת בונה ולא בצורה של העלבה.
תודה על מי שיבין ועל מי שלא. תהנו מהפרק⁦❤️⁩

Its Just A Mask Where stories live. Discover now