אנחנו שוכבים על המיטה כך שראשי מונח על חזהו והוא משחק בשערי. הרמתי את ראשי מסתכלת אל תוך עיניו."בוא נעשה היום משהו" אמרתי והוא רק הנהן ממשיך לשחק בשערי "לאן את רוצה ללכת?" משכתי בכתפיי רומזת על כך שלא אכפת לי.
"אוקיי אז נתלבש ונצא, רק בואי נתקלח לפניי" מלמל תופח על התחת שלי ונעמד מתקדם עם גופו הערום לכיוון המקלחת.
"נו את באה?" שאל כך שראשו יוצא מן הדלת של המקלחת הנהנתי בראשי מתקדמת לעברו כאשר חיוך ענק ומאושר מרוח על פניי.
אני באמת הבן אדם הכי מאושר שיש, יש אנשים שלא מעריכים את מה שיש להם ותמיד רוצים וירצו עוד אפילו שכבר יש להם הכל. אבל אני? אני ללא ספק מאושרת ולא רוצה שום דבר יותר.
הלוואי שהחיים שלי היו יכולים להיעצר כפי שהם ואני הייתי ממשיכה לחיות אותם ככה, כי באמת מאוד טוב לי.
*********
"קניון?" שאלתי בחיוך קטן כאשר תומר בדיוק מחנה את הרכב. הוא הנהן מסמן לי לצאת מן הרכב.
"אני זורם איתך היום" מלמל תומר אל אוזני, עיניי התרחבו והסתובבתי אליו במהירות בכדי לבדוק האם שמעתי נכון,
תמיד כשאנחנו בקניון, או שמההתחלה הוא לא מוכן לבוא איתי כי הוא יודע שיקח לי מלא זמן לצאת ממנו, או שהוא מקציב לי זמן מסוים או מספר חנויות מסוימות, כי הוא יודע שאני יכולה גם לא לצאת.
כשאני נכנסת לקניון או למרכז קניות שאני אוהבת אני מאבדת תחושת זמן, אבל המזל הוא שזה קורה לי רק במקומות שאני אוהבת עם חנויות שאני אוהבת.
הוא הנהן כאילו מאשר ששמעתי נכון, חייכתי אליו חיוך גדול וחיבקתי את צווארו מצמידה אותו אליי "תודה" מלמלתי אל צווארו מדביקה שם נשיקה קטנה ולאחר מכן על שפתיו.
"אבל אחר כך אני לוקח אותך למקום אחר" אמר ומרים את אצבעו בתור אזהרה. הנהנתי במרץ תופסת את ידו ומושכת אותו לכיוון החנות הראשונה שקלטתי בזויות העין, זארה.
*******
יצאנו עכשיו מהקניון עם מלא שקיות שתומר סוחב ועוד כמה אשר נמצאות בידיי. "מה זה מה השעה?" מלמלתי מסתכלת סביבי קולטת שכבר נהיה די מאוחר.
"כבר די מאוחר, אני מקווה שנצליח לראות את מה שהכנתי לך" אמר ונכנס לרכב לאחר שהניח את השקיות במושב האחורי. הנחתי את השקיות גם אני ונכנסתי למושב הקדמי ליד תומר.
הנסיעה עברה די שקטה ככה ששומעים רק את המוזיקה ברכב. מרחוק כבר יכולתי לזהות את המקום שלנו.
חווינו במקום הזה הכל כולל הכל. שם היינו בדייט הראשון שלנו, שבו גם התנשקנו בפעם הראשונה, שם חגגנו את החצי שנה שלנו.
למקום הזה יש משמעות וחשיבות כל כך גדולה בזוגיות שלי ושל תומר.
"למה דווקא לכאן?" שאלתי כאשר יצאנו מן הרכב נעמדים ליד העץ. תומר רק משך בכתפיו כלא יודע והצמיד אותי לגופו מדביק נשיקה קטנה על ראשי.
"בגלל שרואים מכאן טוב את השמיים הכנתי לנו פיקניק נוכל לראות את השקיעה" מלמל תומר מוביל אותי לצד השני של העץ, ולפנינו נגלתה שמיכה אשר עליה תומר הניח את הסלסלה אשר הביא איתו מן הרכב, שהאמת אפילו לא שמתי לב שהייתה שם.
הוא התיישב על השמיכה והתחיל להוציא מן הסלסלה דברים, התיישבתי לידו מביטה בו.
הוא הדבר הכי יפה שראיתי, זה באמת כאילו פיסלו אותו והוא הותאם בדיוק בשבילי. עיניו הירוקות אשר זוהרות ונוצצות באור כמו שני קריסטלים יפים ושיערו שחור כפיחם כל כך רך ונעים, אני יכולה לשחק בו כל היום.
הלחיים שלו וקווי הלסת החדים וגבריים שלו מעוטרים בזיפים קטנים ושחורים, אשר גורמים לו למראה הרבה יותר מושך וגברי,
והשפתיים שלו, אלוהים השפתיים שלו כל כך אדומות ומתוקות, אני יכולה לנשק אותן כל יום כל היום.
"את בוהה" אמר תומר מוציא אותי מהמחשבות על הגבר החתיך שלי. "אז מה, אתה שלי מותר לי" מלמלתי וצחקתי כאשר הוא משך אותי כך שאני שוכבת על גופו.
תומר שכב על גבו בעוד שידיו היו כמעין משענת לראשו וגופי שכב על גופו כך שהבטן שלי פגשה את שלו.
"אני אוהב אותך" מלמל מסתכל עליי, הוא היה נראה מהופנט "גם אני אוהבת אותך. מאוד אפילו" מלמלתי בחיוך קטן מדביקה נשיקה על שפתיו.
"לא איימי אני באמת אוהב אותך. את ואבא שלי, אתם הדבר הכי חשוב לי בעולם הזה" מלמל סורק את פניי עם עיניו.
חייכתי אליו מושכת אותו לנשיקה ארוכה ותובענית. תומר התחיל להתיישב מסדר אותי כך שלא אפול ואשב גם אני עליו. הוא התנתק ממני בעדינות מביט לכיוון השמיים בעוד אני מסתכלת עליו.
"תראי איזה יפה זה" מלמל תומר גורם לי להסיט את מבטי ממנו לכיוון השמיים, לכיוון השקיעה. זה באמת מאוד יפה, הזריחה והשקיעה הם ללא ספק הרגעים הכי יפים שקורים ביום.
הלוואי וכל החיים נראה אותם שנינו, ביחד.
YOU ARE READING
Its Just A Mask
Romance//גמור// אנחנו קרובים. מאוד קרובים הפרצוף שלי מאוד קרוב לפרצוף שלו כך שאני מרגישה את הבל פיו על פני "תיהיי בשקט הם באים" אמר לאחר ששמענו צעדים מתקדמים לכיוון הדלת הנהנתי לעברו. "מה יש בחדר הזה?" שמענו קול אומר וצעדים מתקרבים לכיוון החדר שבו היינו ני...