Crying Daughter

3.7K 142 12
                                    

-Crying Daughter

#5,2 måneder senere#

Da jeg stod op lod jeg Livia sove. Hun havde brug for en fridag fra arbejde som model og hun skulle ikke bruge den på at passe Liv. Jeg besluttede så at jeg vil have Liv med på arbejde.

Jeg fik Liv i noget fint tøj og jeg lavede rottehaler på hende og satte en sød sløjfe i hver rottehale.

Den seneste tid har Livia haft rigtig travlt med arbejde og derfor vil jeg have hende til at slappe af. Altså det er ikke fordi jeg er en morder eller noget, jeg kan sagtens passe børn. Desuden er alle fansene glade for Liv og synes hun er den sødeste.

Jeg kørte ind på parkeringspladsen til studiet vi skulle være i idag. Jeg slukkede bilen og gik ud af den, og åbnede døren til Liv's side.

"Glæder du dig?" Spurgte jeg imens jeg løsnede hende op fra autostolen. Hun nikkede spændt og smilte stort til mig. Jeg hev hendes lege taske ud samtidig med jeg løftede hende ned på jorden, da hun jo sagtens selv kan stå op.

"Onkel Li!" Råbte hun. Jeg kiggede hen mod indgangen og så Liam kom gående mod os, med et bredt smil. Jeg gav slip på Liv's hånd da jeg var sikker på at der var fri bane og hun løb afsted.

Liam løftede hende op i luften, så hun udbrød et stort grin. Han satte hende ned i hans ene arm og gik hen til mig, imens jeg låste bilen.

"Hvor mutter henne?" Spurgte han imens vi gav hinanden et mandligt kram. Jeg tog Liv's lyserøde taske over skulderen inden jeg svarede,

"Hun arbejder hårdt, så jeg tænkte på at lade hende få en fridag?" Sagde jeg og begyndte at gå. Liam og Liv fulgte med mig, hen mod indgangen.

Jeg kunne mærke min mobil vibrere, så jeg tog den op fra lommen.

//Godmorgen Nialler. Tak fordi du passer Liv idag, jeg elsker dig. Jeg tror jeg smutter en tur i byen og hygger mig med veninderne? Elsker dig, ses Xx -Livia//

//Helt okay baby! Elsker dig Xx -Nialler//

Jeg låste min mobil og åbnede døren ind til studiet.

"Nialler!" Råbte nogle. Jeg kiggede hen af gangen og så resten kom løbende mod mig. Jeg smilte til dem.

"Yay! Du har min niece med!" Jublede Harry da han nok havde set Liam gå med Liv i armene. Harry løb hen til Liv hurtigt og tog hende fra Liam. Harry har altid været glad for Liv siden hun kom, lidt for glad måske? Hehe.

"Hey vi er også hende onkler!" Brokkede Louis pigefornærmet og fik os andre til at grine.

"Onkel Lou!"

Louis fnøs fornærmet, men han kunne ikke skjule sit stolte smil. Louis overgav sig og tog så imod Liv som næsten sprang ud af Harry's favn og ind i Louis.

"Kom så drenge!" Hunsede Zayn.

~*~*~*~

Da vi næsten var færdige med interviewet, kunne vi høre en høj gråd. Det lød meget som Liv, hvilket fik nervøsiteten til at stige. Alle var pludselig stille, indtil Liv kom løbende hen mod mig.

"Papa!" Græd hun. Jeg løb hen til hende og løftede hende op.

"Hvad sker der smukke?" Spurgte jeg og kørte mine tommelfingre hen over hendes kind.

"Savne mor!" Græd hun. Jeg lagde hende hoved på min skulder og tyssede på hende.

"Mor er hjemme smukke" hviskede jeg. Jeg vendte mig mod de andre igen og så de alle sammen kiggede på mig.

"Kom prinsesse" sagde jeg og satte mig ned ved sidde af Zayn igen. Jeg kunne kun høre små snøfte lyde fra Liv, hvilket var et godt tegn.

~*~*~*~

Vi stod alle sammen bagved nu. Vi snakkede lidt på tværs og Liv blev givet rundt på tværs. Lige nu havde Liam hende. Jeg kunne mærke min telefon ringe, så jeg fiskede den hurtigt op.

"Det er Niall" sagde jeg.

"God eftermiddag Niall. Vi ringer fra hospitalet" sagde en kvindelig stemme. Mit hjerte sprang et slag over.

"H-hvad er det sket?" Spurgte jeg nervøst.

"Det drejer sig om din forlovede Olivia Styles. Hun er desværre kommet til skade ved en bil ulykke og du burde komme herud"

Mit liv var hermed slut.

"Jeg komme nu" sagde jeg og lagde på.

"Hvad sker det mate?" Spurgte Louis.

"Olivia" var det eneste jeg sagde før jeg løb væk.

Famous & Father | N.HWhere stories live. Discover now