1.Bölüm

104 8 12
                                    

Hep acılar çekiyoruz şu garip dünyada. Ne garip haldir bilemedim ey sevgili.

(Medya Pati)
Hani bazı anlar vardır ya gözlerin dolar ağlamak istersin ha işte böyle birşeydi benimkisi.

Aşka inancını kaybetmiş, hayata tutunmak için tek dalı kalmış ve bu dalda pek sağlam değil kırıldı kırılacak yani.

Bazen dersiniz ya keşke ölseydim. Ayn bende keşke ölseydim. İnsanın bir abisi veya bir ablası hadi onuda geçtim bir kardeşi olmadıktan sonra hayata tutunmaya çalışması hata bence birde aileni 2 sene önce trafik kazasında kaybedip o kazada kendin ölmediysen.

Birde üstüne üstlük piskolejik tedavi aldıysan çok zordur senin için. Şimdi ise nemi,
Durun ben size söyleyim o acıları unutmak için şehrini terkedip yeni bir şehire geldiysen işte bu senin için en kötü şey ama zaten o acıları unutmuyosun onlar sanıyorlar ki sen unutuyon yo hayır sadece alışıyor insan bu kadar daha fazlası yok yani olamaz bence.

Haykırmak istersin haykıramassın, ağlamak istersin ağlayamazsın. Kalbinde oluşan küçük bir yara gün geçtikçe büyür büyür ve artık kapanmaz olur.

Evet babam zengin olabilir ama bu benim yalnız kaldığım anlamını değiştirmez. Ha bu arada bir tane arkadaşım var oda Pati evet bu bir köpek babam bana 17. doğum günümde almıştı ondan sonra ise en yakın arkadaşım Pati olmuştu.

Şuan yeni taşındığım evde L koltuktan birine oturmuş Pati ile oynamaktaydım. Yarın yeni okuluma başlıyacağım. Peki bunu istiyor muyum? Tabikide hayır.

Hiç birşey demeden eski okulumdaki arkadaşlarımı bırakmış ve ilk uçaklada buraya gelmiştim. Tabiki öncelikle de kartımı değiştirmiştim. Ama en çok önleyeceğim kişi Cişil olacaktı onu o kadar severken hiçbirşey demeden İstanbul' u terk etmiştim.

Of Pati durya!

Pardon arkadaşlar Pati yüzümü yaladı şuan yerim ben onu ya.

Annem ve babam öldükten sonra en büyük destekcim Pati olmuştu. Deseler. Ki Pati mi? Canın mı? Diye seve seve verirdim canımı. Zaten ölmüşüm.

Ama en çok korktuğum şey ne biliyor musunuz? Aşık olmak ama, ama eğer aşık olursam ve çocuk beni bırakırsa işte ozaman buna katlanamam ve hiç tereddüt etmeden bu hattan vazgeçerim.

/Yeni Bir Başlangıç!!/ Dikkat Ett!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin