Rüzgar ın Ağzından:Hemen olduğum yerde durup Kamer i kucağıma aldım ve arabaya bindirerek benim.evime götürdüm. Tabikide Kamer i bu şekilde evine bırakmazdım.
Zaten ben onu kucağıma almadan ağlamaktan uyuya kalmıştı.
Neden ben onu bu şekilde görünce içim kötü oluyor neden dayanamıyorum. Ama bunun olmaması lazım onu kendimden soğutmalıyım çünkü ben hiç iyi birisi değilim.
●
Evime geldiğimizde arabanın arka kapısını açıp Kamer i kucağıma aldım ve benim odama çıkartıp yatırdım.
Tam odadan çıkıyordum ki Kamer in kendinde olmadan sayıkladığını duyudum.
'B-Barış g-gitme.'
Barış mı bu kim ln!.
Hemen kendime gelip kapıyı yavaşça kapatıp odadan çıktım.
1. Kata inip kanepelerden birini yatıp kafamı koydum.
Acaba bu Barış kimdi ln. Ne olacak eski sevgililerinden biridir herhalde zaten bütün kızlar aynı değilmi.
Kendimi düşüncelerimden ayırıp uykuya teslim oldum.
Kamer in Ağzından:
Sabah gözlerimi açtığımda kendi odamda değilde farklı bir odada olduğumu görünce biraz telaşlanıp dün gece ne olduğunu hatırlamaya çalıştım. Ama hatırladıklarım kesit kesitti.
-Adamlar, Rüzgar, sarhoş, balo...
Offf deyip yataktan kalktım ve aşağıya indim. Aşağıya indiğimde bir adet koltukta yatan Rüzgar görüp hemen yanına gittim.
R-Rüzgar kalk hadi!
Ln kalksana.
Rüzgarrrrr hadi yaaa!
Baktım bu iş böyle olmayacak elimde kanepede duran yastığın birini alıp elimle havaya kaldırdım ve içimden saymaya başladım.
Birrr.
İkiii.
Üççç.
Patttt.
Elime aldığım yastığı Rüzgar ın kafasına geçirmemle Rüzgar ın yataktan fırlaması bir oldu ben ise mal mal kahkaha atıyordum.
'Kızım mal mısın? Ne yapıyon ya!'
"Kalkaydın sende paşam o zman seni mi beklicem?"
'Yok ebeni beklicen'
"Çok komik kalk hadi okula gidiyoz ln"
'Tm'
●
Evime geldiğimde hemen yukarı çıkıp üzerimi değiştirdim. Ve yanıma para alıp hemen aşağıya indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Yeni Bir Başlangıç!!/ Dikkat Ett!!
Genç Kurgu14.02.2019 S-sen o-sun!! Doğru bildin ufaklık. Y-yoksa h-hayalet s-sen misin? Ta kendisi. Çok korkuyordum. Herşeyden. Heryerden.