7. Bölüm

54 9 16
                                    

(Medya Deniz Buğra Atıcı)

Sonunda eve geldiğim gibi kendimi yatağa atmıştım Pati yide besleyip gelmiştim ve uykunun elerine kemdimi teslim ettim.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Sabah alarımın sesiyle uyanıp herzamnki yaptığım şeyleri yapıp dolabın karşısına geçip siyah yırtık kotum ve beyaz düşük omuz gri trikomu giyip saçımı at kuyruğu yaptım.

Odadan çıkıp aşağıya indim.ve kahvaltımı yapıp Patiyi besledim sonra elime kapının yanında duran çantayı alıp yere oturudm ve ayağıma siyah conversmei giyip evden çıktım.

Motora atlayıp o geçen ki gittiğim yere doğru sürdüm oraya geldiğimde yavaşça motordan inip dönemeci döndüm. Etrafıma bakınıp yavaşça Sokağı döndüm çıkmadan önceki aldığım silahı elime alarak etrfta kimseye görünmeden dolaşıyordum.

Bir anda ses gelmişti birisi bağırıyordu O,B,YS,B,OB,A,YD.

bunlar ne anlama geliyor şimdi?

Hemen ordan uzaklaşıp motoru okula sürdüm ve bunlar neydi diye düşünmeye başladım.

Okula geldiğimde hemen sınıfa çıkıp boş bir kağıt aldım ve duyduklarımı yazdım ve kodlamaya başladım ama aklıma hiçbirşey gelmiyordu son olarak sayılarla denemek istedim ve öyle yaptım.

O= 10 desek

B=1

YS=28

B=1

OB=11

A =6

YD=24

Ama bunlar çok mantıksız ki sonra aklıma geken tekrar bir fikirle gri kağıda yöneldim

10=H

1=A

28=Y

1=A

11=L

6=E

24=T

E ne olacak şimdi bu ne ya deyip elimde kağıdı buluşturdum tam atıyorken içinde yazan şeyle gözlerim beş karış açıldı hemen geri hızlıca kağıdı açıp yazanı okudum.

HAYALET yazıyordu ve üstünde ise.

Tmm sırrımızı öğrendin ama bize bulaşma yoksa buna pişman olursun.

Bu neydi şimdi?

# # # # # # #

Zilin çalmasıyla hemen kimseyle konuşmadan okuldan çıkıp o aynı yere gittim evet bu acayip tehlikeli birşeydi ama bunu yapmak zorundaydım. 

Geldiğim gibi elime silahımı alıp motordan indim yavaşça dönemeci döndüm o sırada ağzımı birisi kapatmış ve kulağıma ÖLÜM FERMANINI İMZALADIN!! Diye mırıldandıktan sonra hızlıca elimi kurtarıp arkamı döndüm o-oha kimse yoktu n-ne yani şimdi.

Derin derin nefes alıp ilerlemeye başladım. Kapının yanına varıp o kelimeleri söyledim ve kapı aniden açılmıştı.

Kapıyı ilk açtığım kişiyle şok oldum karşımda o-oo duruyordu o adam çünki sesinden tanıdım hoşgeldin dedi. Aslında tam anlamıyla adamı göremiyordum çünki arkası dönüktü.

Siyah bir pantolon siyah bir swit siyah bir ayakkabı bu neydi ya.

Çok korktum geldiğim gibi hemen kapıyı kapatıp irdan uzaklaştım koşarak gidiyordum. Hızlı hızlı motoruma vardığımda benzinin bitik olduğunu anladım önüme baktığımda ise bir gölge tam arkamda duruyordu ne olduğunu anlamadan bir anda bayıldım.

/Yeni Bir Başlangıç!!/ Dikkat Ett!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin