(Medya Eren)
En son Oya yla biraz daha konuşup evime gelmiştim Pati yide besleyip yatağıma yatmıştım.
Oya dan duyduğum kadarıyla yarın balo vardı ne alakaysa artık sadece 12. Ve 11. Sınıflar katılıyormuş ve zorunluymuş. Bence insan istemediği şeye katılmamalı mesela ben katılmak istemiyom ama mecbur gidecem işte.
Yatağıma yattığım için artık çok uykum gelmişti bende gözlerimi kapatıp kendimi uykunun ellerine teslim ettim.
" " " " " " " " " " "
Alarmın çalmasıyla yatağımdan kalkıp lavoboya gittim ve işlerimi halledip çıktım.
Yatağımı düzeltip dolabın yanına vardım pijamalarımı çıkartıp onun yerine günlük kıyafetler giydim.
Birkaç gündür hava soğuyup sıcaklıyordu ve kalın giyinmek zorunda kalıyorduk bugün ise sıcak olduğundan bunları giymiştim.
Odadan çıkıp aşağıya indim ve Patinin kasesini doldurup yanına da su koydum.
Mutfağa geçip kendime birşeyler hazırlayıp yedim.
Zaten ben yemeğimi yerken Pati çoktan gelmiş kendi yemeğini yemişti bende kapının yanında duran çantamı alıp evden çıktım.
Kulaklığımı kulağıma taktım ve bir şarkı açıp yürümeye devam ettim.
Taylan Kaya: Kusura Bakma
10 dk nın sonunda okula gelebilmiştim.
Bahçeden geçerken karşı bankta oturan Rüzgar ve çetesini görmüştüm ama onları takmayıp sınıfıma çıktım.
Çantamı sıraya koyup Tarih kitabımı ve defterimi çıkartıp masanın üzerine koydum.
Ben Tarihe çalışırken yanıma Oya gelip oturdu. Ben hem onla konuşuyor hemde Tarihe çalışıyordum çünkü Tarih im iyi olmasada çok kötü değildi ama bir üstünden gitsem iyi olacak.
Zil çaldığında yavaş yavaş herkes sınıfa toplanmıştı ben ise hala Tarih e çalışıyordum yaklaşık 10 dk geçmesine rağmen hoca gelmemişti.
Bizim sınıftan bir sürtükte gidip müdüre sormuştu. Anlaşılan ders boştu.
Bende kitabımı ve defterimi sıranın üstüne koyup soyunma odasına gittim ve üstüme sportif şeyler giyip bahçeye çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Yeni Bir Başlangıç!!/ Dikkat Ett!!
Novela Juvenil14.02.2019 S-sen o-sun!! Doğru bildin ufaklık. Y-yoksa h-hayalet s-sen misin? Ta kendisi. Çok korkuyordum. Herşeyden. Heryerden.