8.Bölüm

33 8 6
                                    

Medya Oya

Sabah alarımın sesiyle uyanıp biraz yatağımın üstünde oturdum.

Sonra oturduğum yerden kalkıp yatağımı topladım ve gardıropun karşına geçip giyindim.

Sonra oturduğum yerden kalkıp yatağımı topladım ve gardıropun karşına geçip giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı da yukardan bir at kuyruğu yapıp makyaj yapmadan odadan çıktım.

Aşağıya inip besledikten sonra bende mutfağa gidip kahvaltımı yaptım ve kapının yanında duran çantamı alıp evden çıktım.

Kulaklığımdan bir müzik açıp yolda yavaş yavaş ilerledim.

Şarkı: ceza/ yerliplaka

10 dk sonunda okula varmıştım. Hızla merdivenlerden çıkıp sınıfıma girip sırama oturdum. Çantamı çıkartarak sıramın arkasına astım.

Etrafıma baktığımda daha Oya ve Rüzgar gelmemişti. Hadi Oya yı merak ediyom da Rüzgar dan banane.

9. Sınıfken birini sevmiştim. Onunla bayağı sevgili olmuştuk ama en sonunda benden bıktığını söylemişti ve beni terk etmişti. Ben ne yapmıştım ki sanki ona. Tabikide hiçbirşey hayatımda tek birini sevmiştim ve ondan sonra sevmeyeceğime söz vermiştim ama kalp işte beni dinler mi?

Bir kere daha aşık olup oma bağlanmak istemiyom.

Ben böyle düşünürken sonunda bizimkiler gelmişti Rüzgar ise birkaç kişi ile gelmişti. 2 kız ve 3 erkeklerdiler.

Yanıma Oya oturunca çok geçmeden hoca gelmişti zaten.

Dersimiz Matematikti ben önüme kitabımı ve defterimi koymuş hocanın anlattıkları ile not alıyordum. Biraz daha not alıp defteri kapattım zaten zilin çalmasına az kalmıştı.

Zil çalmadan önce ben birşeyler yazmak için Oya nın defterinden bir dalga kopartmıştım. Tabi bunu gören Oya hemen beni kovalamaya başladı.

Allah Allah ya ne yaptım ben sadece ufacık yani miniminnacık bir dalga ya!

Hızla kolidorda koşuyorduk bizi gören herkes ise möl möl bakıyordu. Sanki ayı oynuyo ya.

Ah! Kafam çüş ya.

En son hatırladığım kolidorlarda hızla koştuğum idi. Gözlerimi açtığımda ise Cihan ın ile çarpışıp onun üstüne düştüğümü anladım. Biraz birbirimizle bakıştıktan sonra kalkmak için kendimi çekmiştim. Ama o sırada Cihan ın belimi tutup kendine çekmesiyle tekrar onun üstüne düştüm.

Ben şaşkınlıkla ona bakarken etraftaki herkeste bize bakıyordu tabi içlerinde Oya ve Rüzgar da dahil.

Ben hızlı bir hamle yapıp Cihan ın üzerinden kalktım.

Hemen Oya nın yanına gidip kulağına fısıldadım. "Knk ben gidiyom beni hocaya ne yap ne et izinli yazdır."

Diyip sınıfa girdim ve çantamı alıp çıkıyorken Rüzgar sinirli bir şekilde sınıfın kapısını kapattı ve yanıma gelip bana dik dik baktı.

/Yeni Bir Başlangıç!!/ Dikkat Ett!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin