(Medya Cihan)
Kapıyı çarpıp dışarıya çıktım direk sınıfıma gidip çantamı aldım ve okuldan çıktım.
Biran önce eve gitmek istiyordum artık bu yaşanan herşeyden bıkmıştım.
O kendini ne sanıyordu ki?Konuşa konuşa eve varmıştım. Hemen odama çıkıp üzerimi değiştirdim ve gri tayt giyip üstümede gri beli açık dar bir tişört giydim.
Saçımıda açık bırakarak odadan çıkıp aşağıya indim.
Patiye yemek vererek bir koltuğa oturdum. Tv yi açıp güzel bir gerilim filmi açıp izlemeye başladım.
Saat 22.00 dı hemen tv yi kapatıp Patiyi aldım ve odama çıkıp Pati ile yattım.
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
Sabah alarımın çalışısıyla uyanıp lavoboya gidip işlerimi hallettim ve çıkıp dolabın karşısına geçerek kısa dizimin 1 karış üstünden siyah pileli etek giyip üstümede siayh kısa bel dar bir tişört giymiştim altımada beyaz uzun çoraplarımı giyip aynanın karşına geçtim. Saçlarımı bugünden açık gitmek istediğim için salmıştım. Yanımada yedek kıyafetler alıp odadan çıktım.
Aşağıya inip Patiye mamasını verdikten sonra ayakkabılığa varıp siyah sporumu giyip evden çıktım.
10 dk sonra okula gelmiştim. Üst kata sınıfıma çıkarak çantamı koydum ve arkama yaslanıp müzik dinlemeye devam ettim.
Rüzgar içeriye birkaç kişiyle girmişti. Sanırım bunlar çeteydi ama napim yeni fark ettim uyuzları.
Zaten çok geçmeden yanıma Oya oturmuştu. Biz biraz sohbet ederken gözüm Rüzgara kaymıştı onunda bana baktığını görünce hemen gözlerimi kaçırıp önüme döndüm içimde kötü hisler vardı sanırım kötü şeyler olacaktı.
Neyse deyip önüme döndüm ders bedendi. Hemen Oya yla aşağıya soyunma odasına gidip üstümüzü değiştirdik. Oya siyah deri bir tayt üstünede kısa bel beyaz bir buluz giymisti ve beyaz sporlarını ayağına geçirmiş beni bekliyordu.
Bende altıma sisay tayt ve siyah bol bir tişört giyip taytımın içine katmıştım altımada beyaz sporumu giyip kabinden çıktım. Dışarı çıkıncada saçımı dağınık topuz yapıp Oya nın yanına gittim.
Beraber basketbol oynayan erkeklerin yanına gittik sanırım 10 erkek 8 kız elan vardı. Biz kapıyı açıp direk daldığımızda tüm gözler bize döndü. Ben hemen yeşil gözlü bir çocuğun yanına varıp bizde oynamak istiyoruz dedim. Cocuk bana bakıp ama biz iyi oynayanları alıyoruz takıma deyip sırıttı.
Ben o sırıtırken bir elimi onun yakasından tutup diğerki elimle elindeki topu alıp potoya bakmadan attım.
Sonra yakasını bırakıp bak bakayım dedim top potanın içinden geçmişti ve herkes bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
Evet ben basketbolu çok severim ve 3 sene bunun eğitimini aldım.
Ondan sonrada orayı terk edip çıktık.
Bir banka oturduğumuzda Oya bana bakıp neden çıktık peki dedi bende kısa çaplı omuz silkip bizi haketmiyorlardı dedim vede haklıydım.
Biz konuşurken yanıma o yeşil gözlü çocuk gelip özür dilemişti. Ben onu aldırış etmeyip hadi şimdi yaylan deyip gönderdim. Ama gitmeden önce bana ismini söylemişti bende gerek yok diye aldırış etmedim sanırım Cihan dı ismi, yani öyle birşey olması gerekiyor.
İlk ders bittiğinde ikinci derse gitmek için teneffüs arası verilmişti.
Biz Oya yla konuşurken yanımıza yine Cihan gelmişti ama bu çocuğu pek sevmedim ama yalan yok yakışıklı çocuk ve peşinde de bir sürü sürtük var.
Ya banane diyip kalktım.
Bu arada karşıma baktığımda Caner in Oya ya baktığını görmüştüm aslında bu çocukta birşey var gibiydi ama hadi hayırlısı.
2. Derse girdiğimizde ben Oya ya bakıp elinden tuttum ve hadi gidiyoruz diyip onu okulun arka bahçesine çektim.
Sonra telefonu karşımıza koyarak tik toku açtım.
İçinden rastgele bir şarkı açıp dinledim aslında çok eglenceli bir şarkıydı bende onu koydum.
Elini sallasa gelirmiş ellisi,
Kendini sanıyor Angara beybisi.
Rağbet kalbine degildi hasbat,
Sen ona söylemedin mi annesi?.Şarkıyı başlatıp telefonun karşısına geçip Oya yla deli gibi oynamay başladık.
En sonunda bitirdiğimizde vidyoyu Oya yada atmıştım. Oda alıp ınstagrama koydu o sırada görmüştüm kızın 26,7 k takipcisi vardı içimden bir ooha çekip benim takipçilerime baktım 18,2 k ydi. Off uya benimki neden az!!
Neyse diyip Oya nın instagramına göz attım aslında attığı fotolar çok güzeldi.
Bir tanesine tıklayıp baktım.
Hepinize günaydın canlar;)
Biraz yormları merak ettiğim için yorumlara baktım.
Oha ln kıza bak sen!
Taş ln taş.
Ayn ha böyle ölmem füze at;)
Tam birisine cevap vercekken Oya çağırdı ve onun yanına gittim ve telefonu kapatıp taytımın cebime koydum.
" " " " " " " " "
Sonunda okul çıkışı gelmişti bizde sözleşip sinamaya gidecektik. Ben, Oya, Caner, Arda, Taner ve tabi Cihan.
Aslında benim hiç Cihanı görürsim yoktu ama kendini zorla davet ettirdi mal.
En sonunda sinemaya gelmiştik. Ben hemen bir gerilim seçip biletleri aldım.
1 saat sonra film başlamıştı ve bizde şuan film izliyorduk hepimiz yan yana oturmuştuk benim yanıma ise Cihan ve Arda oturmuştu.
Aslında film biraz korkunçtu ama ben korksamda belli etmedim.
Sonunda film bitmişti ben tam kapıdan çıkacakken arkamdan bir ses BÖÖÖ diye bağırınca bir çığlık atıp arkamı döndüm sonra ise Allah ne verdiyse çocuğa daldım en sonunda birinin bilegiminden tutması sonucu durabilmiştim. Kimi dövdüğüme baktığımda ise Cihan mış ohh be içim eridi. Ona elimi uzatıp kaldırdım tam o sırada karşıma baktığımda birinin beni izledigini gördüm ama yüzü görükmüyordu. Korkuyla gözlerimi kapatıp açtım ve tekrar baktım ama bu sefer yoktu sanırım hayal gördüm deyip önüme döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Yeni Bir Başlangıç!!/ Dikkat Ett!!
Teen Fiction14.02.2019 S-sen o-sun!! Doğru bildin ufaklık. Y-yoksa h-hayalet s-sen misin? Ta kendisi. Çok korkuyordum. Herşeyden. Heryerden.