Overnatning

359 8 9
                                    

Jeg havde vist dem et gæsteværelse og for en sikkerhedsskyld, havde jeg også vist dem et toilet.

-Det var nok det, siger jeg med et skævt smil og vender mig om på mine bare hæle for at gå ud,

-Men for en sikkerhedsskyld skal I nok holde jer heromkring, da Justin allerede flipper ud ved synet af jer.., tilføjer jeg med et stop, men fortsætter efter jeg har færdiggjort sætningen.

-Men Sam?, spørger Simon hurtigt lige inde jeg er trådt ud af værelset. Jeg vender mig spørgende om,

-Ja?

-Det dér med at vi ikke havde noget sted at sove i nat, var bare en lille løgn. Så altså.. Vi har en venne- lejelighed, siger han med et lille grin og smider mig tungt ned i sengen. Jeg fik et lille smil på læben men alligevel var alligevel lidt irriteret. Men de var jo mine venner.. ville gerne få et godt forhold til dem igen, og det var jo bare en løgn. Justin behøvede jo ikke at vide det lige nu hvor det var hans fjender. De skulle nok blive hans venner på et tidspunkt..

-Du må ikke smide os ud, tilføjer Mads og træder et skridt tættere på mig. Jeg går nogle skridt mod ham og stiller mig tæt ind til ham.

-Bare rolig. Det er bare i nat, hvisker jeg og vender mig om for denne gang at gå helt ud. Lige inden jeg lukker døren i hører jeg Harrys stemme,

-Hun bliver sgu mere og mere sexet med tiden.

Jeg stoppede op et kort sekund og smilte svagt for mig selv hvor jeg derefter fortsatte videre ud. Jeg gik ud mod poolen og så Justin der blev lyst op af poolens lys i vandet. Jeg gik langsomt ud mod ham og kunne se hans ene arm ligge oppe på fliserne, den anden arm holdte hans iPhone og hans krop var kun lige dækket med vand til brystet.

Jeg smilte svagt for mig selv og fortsatte hurtigere mod ham. Pludselig vender hans ansigt sig mod mig og jeg smider håndklædet om stigen og fortsætter ned i poolen. Jeg ser hans blik der følger mig og mine bevægelser konstant som gør at jeg kommer til at give et lille grin fra mig.

-Hvad?, spørger han med en skinger og hæs stemme. Jeg går over mod ham, men det går ret langsomt da vandet virkelig står imod.

-Mine hænder begynder at rynke.., siger jeg. Jeg stiller fortsætter mod ham og holder mine hænder oppe med håndfladen mod ham.

-Betyder det at du vil ind nu?, spørger han og smiler en smule. Jeg trækker på skulderen.

-Om lidt, hvisker jeg og stiller mig ind til ham. Jeg læner mit hoved ind på hans bryst og vender det lidt hvor jeg kan se hans telefon der lyser op. Twitter. Men så bliver skærmen sort og han ligger telefonen på jorden bag i ham og tager begge sine hænder rundt om mig på min bare ryg. Jeg lukker langsomt øjnene i og nyder øjeblikket de sekunder det varer.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 11, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Justin, kom.Where stories live. Discover now