Jeg prøver at tage mine arme foran brysterne, men så kommer Justin og hiver mig væk fra Seth.
-Stop det!, råbte han til Seth og tog mig ind til ham, så alt på mine bryster ikke var tydeligt for andre at se. Han holdte sine hænder rundt om min bare ryg, så jeg også holdte mig fast til Justin og gemte mit hoved så godt jeg kunne ind i hans bløde og varme krop.
-Justin!, hvisker jeg forpustet og rystende.
-Giv mig hendes tøj, råbte Justin aggressivt til Seth og fjernede den ene hånd fra mig, så Seth kunne lægge tøjet i den,
-Du kan jo komme og hente det, sagde Seth med mistroiske øjne og smilte ondskabsfuldt. Jeg bed tænderne sammen og holdte mig stadigvæk fast ind til Justin. Jeg mærkede Justin der rystede på hovedet og gik, med mig, fremad mod ham. Men Seth tog bare mit tøj i hånden og gik længere væk til højre.
-Det er ligemeget, Justin, få mig væk herfra, hviskede jeg og kneb øjnene sammen. Justin stod i lidt tid, men vendte så om til sidst, og slap mig lidt, så jeg kunne holde mine arme foran brysterne selv. Det gjorde jeg så.
Da vi var kommet op til bilen i stilhed, åbnede han døren for mig, så jeg kunne komme ind uden at fjerne armene. Han lukkede døren efter mig, og gik om i bagagerummet for at finde et håndklæde jeg kunne dække med mig, og derefter satte han sig selv ind i bilen, tændte motoren og gav mig håndklædet. Jeg pakkede det rundt om mig og fik fældet en enkelt tåre.
Jeg var lige blevet voldtaget, tænkte jeg. Ikke fordi det var særlig nyt for mig.. men jeg troede jeg havde startet et nyt og fornuftigt liv. Jeg kiggede ud af vinduet med en hånd der kunne støtte mit hoved og den anden hånd der holdte håndklædet.
Der havde været stille hele vejen hjem, og da vi ankom til hans hus, kom han igen hen og åbnede døren for mig uden at kigge på mig. Jeg kiggede derimod lidt på ham, og så hvor knust og såret han var. Jeg havde aldrig set ham sådan. Og det gjorde selv mig helt knust.
Jeg gik ud og trådte indendørs i huset. Jeg gik bare direkte i seng med håndklædet på. Lidt efter kom Justin ind og kiggede lidt, men så gik han over til hans walk in clothes og hentede en stor trøje jeg kunne bruge til natten over.
Jeg havde faktisk også stadigvæk nogle af mine ting herovre, da jeg ikke pakkede det hele. Han kastede trøjen over til mig og jeg lavet et lille smil som tak. Men meget lille. Han så det sikkert ikke engang.
Jeg tog håndklædet af og lagde det på en stol ved siden af. Jeg var ret ligeglad med at være nøgen foran Justin, selvom han sikkert ikke engang kiggede, så jeg tog mig bare god tid med at tage trøjen på. Jeg tog nederdelen af og gik langsomt over til ham.
Han stod i et hjørne og da jeg kiggede på ham, stod han med en tåre ned ad kinden.
-Undskyld, hviskede jeg.
Jeg skyndte mig at tage min hånd op til ham og fjerne tåren, men så tog han sin egen hånd op og tog blidt fat om mit håndled,
-Av, hviskede jeg, da Seth jo havde holdt så godt og fast om det, så det var det ømmeste sted på min krop lige nu. Justin slap igen. Jeg tog i stedet min hånd i hans og holdte dem fast, stadigvæk blidt, men så han ikke helt kunne få dem væk. Jeg kunne mærke han prøvede at få den ned til sig selv, så jeg tog bare lidt hårdere på den.
Han prøvede at lade være med at kigge på mig, så hans blik var alle andre steder i rummet end mig. Jeg tog derfor den frie hånd op til hans kind og vendte hans ansigt mod mit ved hjælp af at dreje på hans hage. Så kiggede han langsomt ind i mine øjne.
-Tilgiv mig, hviskede jeg imens jeg havde øjenkontakt med ham. Men så fjernede han blikket fra mine øjne. Han prøvede igen at komme væk fra mine hænder, så jeg slap dem forsigtigt. Jeg lænede mig ind mod væggen og gled forsigtigt ned på bagdelen. Jeg satte mine hænder op foran ansigtet og satte mig til at græde. Det blev værre og jeg begyndte at hulke og snøfte helt vildt. Jeg hørte Justin komme langsomt hen til mig og sætte sig på hug.
-Sam?, hviskede han og prøvede at fjerne mine hænder lidt, for at kunne ae min kind.
-Nej, sagde jeg grådkvalt og fortsatte,
-Jeg er ikke god nok til dig. Justin fjernede mine hænder fra mit ansigt. Han sad med sine glitrende og glatte øjne der havde blikket på mig, kunne jeg se.
-Jeg er ikke meget bedre, sagde han og fjernede nogle af mine tårer fra kinden. Jeg stoppede lidt med hulken, og snøftede lidt mere i stedet for.
-Men du har jo ikke haft sex med hende, snøftede jeg og rynkede øjenbrynene lidt. Han sad stadigvæk og kiggede mig ind i øjnene men svarede ikke. Hans øjne blev lidt mere uskyldige og kolde. Jeg stoppede helt med at snøfte og tænkte mig om..
-Jo du har, hviskede jeg for mig selv. Jeg kastede mig ned i gulvet og begyndte med min voldsomme gråd igen imens jeg tog mine hænder op til mit ansigt, igen. Jeg mærkede, at Justin også havde lagt sig ned og lagde sin arm omkring min ryg.
-Sam.., hviskede han,
-Maria er en tidligere kæreste og ikke en der skal komme sammen med mig igen. Det var bare svært at styre mine følelser, når hun viser sig igen når jeg slet ikke havde forventet det. Jeg havde svært ved at give mig selv ret i, at hun ikke skulle komme og ødelægge mit perfekte liv med dig. Når hun ringede fik hun mig til at sige sådan nogle forfærdelige ting... en dag viser hun sig så hjemme hos mig og begynder med det samme i sengen. Men det var noget helt andet når det er sammen med dig. Det er meget bedre med dig. Lige meget hvad dig og ham den ondsindet fyr har lavet, så er det ikke værre end min fejl. Jeg er virkelig ked af det, Sam, undskyld.
Justin kørte sine hænder op til min pande og nussede den med hans pegefinger. Imens tog jeg langsomt hænderne væk fra ansigtet og kiggede forsigtigt op på ham.
Han havde stadigvæk ikke grædt, men til gengæld havde han helt blanke og røde øjne. Jeg stoppede gråden og satte mine arme op til hans nakke, så han kunne hjælpe mig lidt op og sidde. Jeg lavede et meget lille og forsigtigt smil og lagde min pande på hans.
Vi sad lidt i stilhed og så lænede jeg mig ind til ham, for at kysse ham. Men lige inden, tog han hurtigt sin arm op på mit hoved og standsede det. Hvad nu?, tænkte jeg.
-Vask lige din mund for bakterier fra ham voldtager fyren, sagde han og grinte mildt. Jeg lavede et skævt og lidt falsk smil og rejste mig så for at gå ud på toilettet for at børste tænder. Jeg smilte lidt for mig selv, og følte mig mere lykkelig nu. Jeg vidste der var intet ondt om Justin! Jeg havde aldrig mødt sådan en god dreng. Han var mit et og alt!
Jeg blev færdig og gik ud fra toilettet og så Justin der lå i sengen. Jeg smilte til ham og lagde mig med derned.
Jeg ville gerne ligge på hans bryst, for selvom Seth ikke var en god fyr, fandt jeg ud af, at det var ret dejligt at ligge på drenges bryst. Jeg rykkede mig over til ham, og tog mit hoved op på hans bare overkrop og op på hans bryst og lagde hånden på hans muskuløse, trænede mave.
-Jeg elsker dig højere end nogle andre, hviskede jeg så lavt, at han sikkert ikke kunne høre det. Men bare at få sagt det, føltes som at være tro mod ham for altid.
YOU ARE READING
Justin, kom.
FanfictionJeg har fundet mit livs kærlighed. Drengen, Justin, der reddede mig da jeg var døden nær. Og jeg havde aldrig været så forelsket. Men nogle gange er det svært at være så forelsket.. små ting bliver til store ting, og somme tider bliver det hele så v...