I čekaj, stvarno je to obukla? Mislim, ono, pojavila se u tome u javnosti?! - neprestano me ispitivala Maddie još uvijek ne vjerujući onome što je proizašlo iz mojih usta.
Kažem ti, Mads. Nisam ni ja mogla vjerovati. - odvratim joj uz lagani podsmijeh.
Nakon otprilike tri mjeseca koja su prošla otkako nisam vidjela Maddie bila nam je opako potrebna jedna ženska trač partija. Dok je ona svojim mislima bila u skriptama i ispitima, ja sam već duboko ušla u ljetne praznike. Da nije provela previše vremena gledajući Gossip Girl po stoti put, možda joj ne bi ostala hrpa ispita za koje je sad morala učiti na 37 stupnjeva, ali kada joj govorim o posljedicama, mene se ne sluša. Klasika.
Maddie je studentica treće godine fizioterapije. Često se znamo i šaliti kako ću ju nakon staža zaposliti da bude moj osobni terapeut i kako će imati ogromnu plaću. Naravno, tek nakon što se ja bogato udam. Šalu na stranu, taj posao značio joj je mnogo i imala je vrlo dobar osjećaj za rad s ljudima. Uvijek je spremna pružiti ruku svakome tko to traži, što je jedna od vrlina koju kod nje najviše cijenim. Uostalom, ona je jedina na koju sam bezuvjetno mogla računati.
Kako si ti, inače? Neke novosti? - upitala me nakon desetominutnog monologa o tome kako ju doma čeka skripta iz anatomije od dvjesto stranica koju još nije niti takla.
Ma, ne, ništa posebno. Dosadno ljeto kao i svako drugo. - odgovorim kratko.
Sada se sigurno pitate zašto joj nisam odmah ispričala sve o Calebu i o tome kako mi se društveni život okrenuo za tristo šezdeset stupnjeva u samo dva dana, zahvaljujući baš tom individualcu. Jer, stvarno, prije nego što sam krenula konverzaciju sa tim Tinder vragolanom Maddie je bila jedina osoba s kojom sam održavala razgovor.
Razlog je bio vrlo jednostavan. Htjela sam da ostane tajna.
Znate onaj osjećaj kada shvatite da je nešto u vašem životu jednostavno dobro i onako kako treba biti? Eto, upravo kad to shvatite u vama se budi ono klasično ljudsko sebično biće koje to izvjesno "nešto" želi zadržati samo za sebe. Iako sam mogla sa sigurnošću potvrditi da mi Mads ne bi predstavljala nikakvu konkurenciju, s obzirom na činjenicu da je u sretnoj vezi već četiri godine, postojale su neke stvari koje su me nagnale da joj ne govorim ništa. Jer, kada nešto kažete naglas i kada priznate sebi da ste napokon zadovoljni, nešto krene po zlu. Život vam na pristojan način kaže jebi se. E pa, i ti također živote.
Stvarno ništa? A baš si dosadna. Ne mogu vjerovati da ti imaš osamnaest godina. U duši si potpuna baba.
Volim i ja tebe, Mads. - pošaljem joj pusu po zraku.
Kada bi nas promatrao netko tko nema pojma o našem odnosu, mislio bi da smo zakleti neprijatelji. Ali zapravo smo bile na potpuno drugoj strani skale.
Nakon još nekoliko minuta bacanja sarkastičnih šala i komentara jedna prema drugoj, odlučile smo iskoristiti dan najbolje što možemo i - pogledati film. Znam, očekivali ste nešto poput izaći van i napiti se toliko da zaboravimo na sve muke, ali ne brinite, ja sam uvijek tu da uništim party. Pretraživale smo internet ne bi li našle nešto što nam se gledalo i nakon što smo prelistale bar dvjesto preporuka, napokon smo naišle na nešto što bi nas moglo zanimati.
Spremi se za sat i pol prezgodnih dečkiju i romantičnih gesta koje nikada nećemo doživjeti. - rekla je pokrenuvši film.
Radilo se o nekoj tinejdžerskoj romantičnoj komediji kojoj iskreno nisam uspjela zapamtiti ime. Da budem potpuno iskrena, nisam se baš niti pretjerano trudila. Zavalila sam se na pet jastuka koji su bili nabacani na lijevu stranu mog kreveta, uzela zdjelu sa kokicama sa noćnog ormarića te krenula gledati. Mads je legla na suprotnu stranu približavajući mi se, ne bi li rukom dosegla koju kokicu dok nisam gledala.
Vidim te. - odvratim joj nakon što je potajno stavila ruku u zdjelu.
Kako si...? Pa nisi niti maknula pogled sa ekrana! - kaže začuđeno.
Okrenem se ka njoj i podarim joj onaj ne znaš ti za što sam ja sve sposobna pogled te joj pružim cijelu zdjelu. Samo se pobjedonosno nasmijala i napunila usta onime što je u njoj ostalo.
* * *
Većinu filma provele smo u tišini. Ponekad bi jedna od nas ispustila glasni uzdah kada bi netko od likova učinio nešto što nismo odobravale ili pak potihi aaa oduševljenja na neke romantične scene.
Vjeruješ li ti u pravu ljubav? Mislim, da svatko negdje na svijetu ima svoju srodnu dušu koju će jednog dana upoznati? - prekinula je tišinu.
Bila sam malo zatečena pitanjem, jer, realno, na nešto takvo ne možeš samo ispucati odgovor. Zastanem na sekundu ne bi li si posložila misli u donekle suvislu cjelinu pa krenem govoriti.
Znaš da sam ja prije nepopravljivi romantik što mi nije nužno najbolja kvaliteta. Tako da da, mislim. Nisam još osjetila takvu vrstu ljubavi pa ne mogu dati neki primjer, ali smatram da je ljubav najveća sila na svijetu. I bit će baš prekrasno kad ju napokon osjetim.
Ma ti malo previše promišljaš o tome. - kratko je izustila nakon male pauze.
Ti si tražila moje mišljenje.
Možda bismo i nastavile ovu raspravu da nas nije prekinuo zvuk poruke koji je dopirao iz mog mobitela. Podigla sam ga sa kreveta te na ekranu ugledala poruku.
New WhatsApp message
C : Hej, oprosti što ti se nisam javio danas, bio sam zauzet faksom. Malo su mi nedostajali naši razgovori. Javi se kad stigneš.
Nisam ni primijetila da mi se na licu razvukao osmijeh na samu obavijest koja se ispisivala preko zaslona. Mads je pogled sa televizije prebacila na mene te joj se iznad glave pojavilo na tisuće upitnika.
Čemu se ti tako smješkaš? Mislila sam da nema ništa novo.
Ne, ne, ma i nema... - izustim pokušavajući odložiti telefon bez da primijeti.
Ali, znala je kada sam blefirala. A ja sam najgori lažov u povijesti lažova.
Prije nego što sam se snašla, mobitel je već bio u njezinim rukama, a pogled fokusiran na ono što je pisalo na ekranu.
Tko je C? Što mi ne govoriš, Jasmine? Mislila sam da smo prijateljice.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kako postati Jasmine?
RomantizmJasmine Emerson zaljubljena je u mnogo stvari, osim u onu najvažniju - sebe. Dijeleći svoj život sa bolesti koja ju prati od djetinjstva kao vjerni sluga, ova se djevojka bori sa društvom i mnogim predrasudama te traži odgovor samo na jedno pitanje...