Rabia Hazar'ın gülümsemesini görünce kendi gülümsemesi de genişledi.
-"Pek bir rahatladın sanki."
-"Tabi rahatlarım kızım. Uzağa gitmene gönlüm razı değildi."
-"Tam dibindeyim merak etme."
-"Merak etmiyorum çünkü gitmene izin vermezdim." Rabia'nın tek kaşı kalktı.
-"O ne demek?"
-"Tayinin uzağa çıksaydı göndermezdim."
-"Abartma."
-"Yo abartmıyorum."
-"Ne yani tayinim bir Ankara'ya bir Mardin'e çıksa göndermez misin?"
-"Göndermem." Net bir şekilde belirtmesi üzerine Rabia ikilemde kaldı. Normalde ona kızıp hemen 'koca kafa' diye seslenmesi lazımdı. Ama bir durdu. Düşündü.
-"Peki ya seni dinlemeyip gitsem?" Sorarcasına söyleyip ondan cevap bekliyordu.
-"Gidiyorsan zaten benim düşüncelerime önem vermediğini gösterirsin ki o saatten sonra seninle ilişkimizi devam ettirmenin bir anlamı olmazdı. Biterdi." Hazar'ın ona verdiği şok edici cevaptan sonra dili tutuldu resmen. Adam açık açık bitireceğini söylüyordu.
-"Bu kadar kolay bitiriyorsun yani."
-"Kolay olduğunu da nereden çıkardın?"
-"O kadar kolay bir şekilde hiç düşünmeden söyledin."
-"Sende lafımı dinlemeyip beni bırakıp gidiyorsun." Hazar Serkan'ı kaybettikten sonra bir daha yakınını kaybetmek istemiyordu. Bu yüzden tepkileri de fazla fevrileşmişti.
-"Seni bırakıp giderken komple bitirip gitmiyorum. Nasıl ki senin tayinin çıkma olasılığı varsa ve ben bunu kabul ediyorsam senden de bunu beklerdim. Eğer tayinim çıkmasa ve evlendikten sonra senin tayinin başka bir yere çıksa ne olacaktı. Ben burada kalıp sen de oraya mı gidecektin bensiz."
-"Rabia bu başka bir konu." Diyerek geçiştirmeye çalıştı Hazar. Fevri davrandığının farkındaydı ama elinde değildi.
-"Başka falan değil basbayağı aynı. Şuan sadece yanından ayrılmamdan tedirgin olduğun için böyle davranıyorsun." Yüzünü somurttu Hazar.
-"Tamam, evet yanımdan ayrılmanı istemiyorum olay bu." Rabia güldü.
-"He şöyle ya... Bana doğruyu söyle canımı ye." Hazar muzip bir ifadeyle baktı.
-"Canını yerim." Bunun üzerine Rabia yanağından makas aldı.
-"Seni tatlı şey..."
-"Doğrudur tatlılıkta benim üstüme yoktur hayatım."
-"Ah bir de şu kıskançlıkta üstüne olan biri olsa."
-"Yok, onda da benim üstüme kimseyi tanımam."
-"Biliyorum biliyorum." Diyerek yüzüne sahte bir üzgün ifadesi takınınca Hazar parmaklarıyla onun burnuna hafiften vurdu.
-"Bir adet üzgün Gotik görüyorum sanki."
-"Bir adet bundan keyif alan bir Çevikçi görüyorum sanki." Diye misilleme yaptığında Hazar günler sonra içten bir şekilde güldü.
-"Çok keyif alıyorum. Hele gidemezsin dediğimdeki o yüz ifadeni görseydin gülmekten yerlere yatardın." Rabia da kendini tutamayıp güldü.
-"Senden böyle bir tepki beklemediğim için olabilir mi acaba? Direk göndermem dedin."
-"Dedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Misin? (Çevikçi Serisi-3)🇹🇷
ChickLitRabia ve Hazar'ın hikâyesidir. Yayınlanma Tarihi: 22.09.2017