36.Bölüm~Bahar'ın Çiçeği☪

3.7K 235 106
                                    

Rabia'nın ağzı açılmış fakat dili tutulmuş gibi tek bir söz çıkmıyordu ağzından. Hazar da ondan farksızdı. Rabia'yı mini bir havluyla beklemiyordu. Banyoda giyinip çıkacak sanıyordu. Birbirlerine bakarak geçen dakikanın ardından Rabia sonunda kendini toplayabildi.

-"Senin burada ne işin var?" Hazar ayağa kalkmış ona doğru gelirken elini öne uzattı.

-"Dur." Ama Hazar durmadı. Rabia'nın yanına gittiğinde genç kız nişanlısının çenesinden tuttu.

-"Eğer gözlerini gözlerimden ayırırsan seni öldürürüm Hazar." Hazar kahkaha atıp dudaklarını ısırdı.

-"Ölmek istemem. Hele ki düğünüme az bir süre kalmışken hiç istemem. Gözlerim sadece gözlerinde." Ardından bir adım daha yanaştı kıza. Belinden kavrayıp kendine çektiğinde vücutları birbirine yapışmış aralarında hiçbir boşluk kalmamıştı. Alnını Rabia'nın alnına yasladı.

-"Korkmana gerek yok biliyorsun değil mi?" Rabia güldü.

-"Hiç emin değilim." Karşılık olarak Rabia da gülerken birbirlerine sarıldılar.

-"Hadi git üzerini giyin de sonra konuşalım."

-"Tamam." Hazar'dan ayrıldığında genç adamı kolundan tutup arkasını döndürdü.

-"Ben odama girene kadar böyle kal."

-"Bakınca bacaklarını yiyeceğim çünkü değil mi? Ham yapacağım." Rabia gülmeye devam etti.

-"Yaparsın. Senden beklerim."

-"Hem o nasıl havlu lan öyle. Gel de onu da bi sorayım sana."

-"Ah Hazar beni yoruyorsun."

-"Git hadi git. Korkuluk gibi dikildim kaldım koridorda." Rabia odasına girip üzerini giyinirken Hazar da L koltuğa uzanmış önceden geldiği evi inceliyordu. Kendi evi gibi spor tarzda döşenmişti. Anlaşılan Bahar ile aynı zevklere sahipti. O bunları düşünürken Rabia yanına gelmişti.

-"Evet, evime nasıl girdiğini söyleyecek misin artık Çevikçi'm." Hazar hain bir gülüşle baktı.

-"Sende kaldığım gece bana eve girmem için anahtar vermiştin ya." Rabia inanamazca güldü.

-"Bu fırsatı kaçırmayayım dedin sende."

-"Evet. Sen yokken eve gitmeye üşenirsem burada kalırım diye bende kendime yedek anahtar çıkarttım."

-"Gerçekten inanılmazsın Hazar."

-"Bende sana vereyim benim evin anahtarını güzelim. Sorun yok."

-"Neyse dediğin gibi sorun yok. Ne konuşacaktık?" Hazar ciddiyetine büründü.

-"Düğün zamanı geliyor biz daha hiçbir hazırlık yapmadık. Malum buradayız. Ev konusunda ne yapacağımızı soracaktım."

-"Senin ev bize yeter demiştin."

-"Bana göre yeterdi Ama düşününce yatılı misafirlerimiz geldiği zaman yer sıkıntımız olacak. Bir oda bir salon çok az. İleride çocuğumuz olduğu zaman da sıkıntı yaşarız." Hazar'ın söylediklerini mantıklı buldu.

-"Haklısın."

-"Benim evin karşısında evler var. Senin de müsait olduğun bir zaman da bakalım. Tutup eşyaları almaya başlayalım." Rabia ne yapacağını bilemezce saçını kaşıdı.

-"Yapalım yapmasına da düğün tarihi?"

-"Ailelerimizi arayalım. 27 Ekim Pazar günü düğünümüzü yapmak istediğimizi söyleyelim. Onlar da hazırlıklarını ona göre ayarlasınlar."

Benimle Misin? (Çevikçi Serisi-3)🇹🇷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin