Vena dahagakan sex~part12

962 35 0
                                    

Seminggu selepas itu...

"Vena.", Panggil Audrey dan Amuley yang sedang berdiri di luar sebuah bilik khas yang berkunci, sambil kedua tangan mereka dihulurkan dicelah celah lubang besi gril yang menjadi penghadang pintu bilik yang ditempatkan khas untuk sahabat baik mereka itu.

Sambil memanggil nama gadis itu, mereka melambai lambaikan tangan ke arah Vena yang sedang berjalan mundar mandir di dalam bilik kosong itu.

Vena tidak menoleh sedikit pun kearah mereka. Dia hanya duduk disudut, tanpa menghiraukan suara suara yang memanggil manggil namanya.

Amuley dan Audrey sebak melihat keadaan sahabat baik mereka itu.
Mereka berdua masih terkejut dengan berita tentang Vena yang menghilang dihutan dan tidak menyangka sama sekali akan berakhir di tempat seperti ini.

"I cannot believe this guys! ". Bentak Amuley yang mengeleng gelengkan kepalanya sambil memeluk Audrey, yang dari tadi menahan sebak.

Mereka seakan tidak percaya dengan apa yang telah terjadi pada sahabat baik mereka itu.

"How come she didn't tell us about her illness? Family dia pun satu, kenapa nda pernah mention apa2 pasal hal ini ah? Sekarang tengok dia, aduh..  Kesian Vena sa " , Pilu hati Amuley melihat keadaan Vena yang berkelakuan seperti anak kecil dan tidak mengenali mereka lagi.

"Sampai bila Vena akan hilang ingatan macam ni?", keluh Audrey yang dari tadi menahan sebak, kini menangis di pelukan Amuley.

"Girls calm down, doctor sudah kasi
tau yang Vena boleh sembuh, keadaan dia yang seperti ini tidak akan mengambil masa yang lama untuk dia pulih semula. Just, beri dia semangat dan sokongan. Kita kena bersabar dan berdoa untuk dia". Pujuk Cein.

"Jangan pernah menyalahkan orang tua Vena, mereka cuma tidak mahu menyusahkan orang lain". Celah Benny lagi mententeramkan keadaan.
Sedih hatinya tiada siapa yang tahu.  Yang merisaukan dia sekarang ini adalah benih yang ditanam di dalam tubuh Vena.

Dia waspada tentang hal itu, kalau kalau pancutan air mani tempoh hari membuahkan 'hasil'.

"I've got to do something about this", tegasnya di dalam hati.

"Anyways guys, sa ada hal mau bagitau sama korang ni. I think, this is important untuk kamu semua tahu".
Kata Benny tanpa berselindung.

Mereka bertiga berpandangan antara satu sama lain, serentak kemudian enam pasang mata itu merenung tepat ke arah Benny dengan memperlihatkan ekspresi wajah mereka yang curiga.

"Apa yang important sangat tu Ben?"
Soal mereka bertiga serentak.

"Uhmm... Sampai di rumah sa story".
Kata Benny berteka teki.

"kenapa bukan di sini saja?", tanya Cien yang masih sangsi terhadap Benny. 

"No, tempat ni tidak sesuai untuk berbicara tentang hal itu. So, di rumah sa saja lah". Jelas Benny lagi.

"Ok, baiklah kalau begitu", Cein akur dengan permintaan Benny.

Benny mengangguk.
"Sebelum itu guys, kita masuk dalam bilik ni dulu, mau ucap selamat tinggal sama Vena", saran Benny lagi.

Mereka bertiga bersetuju, lalu memangil petugas hospital yang berada disitu untuk meminta kebenaran masuk ke dalam bilik khas itu.

Selesai saja Cien, Amuley dan Audrey
memeluk cium Vena, mereka beredar keluar dari bilik khas itu untuk memberi peluang kepada Benny meluangkan masa seketika bersama Vena.

"Ben, kami tungu kau di parking lot ya?" ujar Cien sambil menepuk lembut bahu sahabatnya itu.

"Ok", balas Benny singkat.

****
Tlak..

Pintu ditutup rapat.

"Vena, it's me, Benny". Sambil melemparkan senyuman kepada
gadis itu, Benny memberi isyarat
dengan menunding jari telunjuk ke dadanya.

Vena yang tadinya mundar mandir,
sudah pun berada dikatilnya. Dia duduk termangu melihat jejaka yang ada dihadapannya tanpa memberi sebarang reaksi.

Tiba tiba...

"Mahu... saya..mahu". Kata Vena seperti berbisik.

"Uhmm? Mahu apa Ven?", Benny menyoal kehairanan. Tapi dalam masa yang sama, dia gembira kerana Vena sudah mahu berbicara.

Tetapi fikirannya meleset.

Vena merenung tajam ke anak mata Benny sambil jari jemarinya mencengkam peha jejaka itu yang duduk bersimpuh di atas katil, dihadapannya.

Vena menjungkitkan badannya dan duduk  dia diatas riba jejaka itu, lalu mendakapnya dengan erat.

Bukan itu sahaja, Dia merapatkan lagi wajahnya hingga dahi mereka bersentuhan. Tatkala itulah nafas mereka berlaga antara satu sama lain.

Benny kepanikan seketika.
Tidak tahu apa gadis itu mahu. Dia hanya mendiamkan diri dan sesekali matanya melirik ke bibir gadis itu yang sedang tersenyum.

"Mahu apa kau, Ven?", Benny menyoal lagi tanpa mengesyaki apa apa.

"Hurmmm...", Vena mengesek gesek hidungnya ke leher Benny sambil
lidahnya menjelir keluar menjilat leher jejaka itu.

"Oh Vena, we cannot do this Ven.." Benny meleraikan sedikit badannya dari dakapan gadis itu. Dia cuba untuk menghindari dari di goda.

"Vena... Don't... " Benny menepis jilatan Vena dengan tapak tangannya. dengan nada suara lembut merayu agar vena menghentikan perbuatannya.

Tetapi Vena berkeras ingin melakukan itu pada Benny.
Tetapi Benny sedaya upayanya juga mengelak dari dijilat oleh Vena.

Vena semakin panasaran, tanpa
Mempedulikan rayuan jejaka itu, dia terus duduk di ribanya.

Vena mula menghenjut henjutkan punggungnya,
Ke depan dan ke belakang sehingga terasa oleh gadis itu ketulan keras menyentuh bibir kemaluannya.

Benny teransang seketika dengan mainan si gadis itu. Tubuhnya seperti dirasuk syaitan. Dia teringat kembali saat dia bermain cinta dengan gadis itu seminggu yang lalu.

"Oh God..", Seperti kerasukan, Benny mencekup dan meramas ramas punggung Vena sambil tubuhnya mengikut rentak henjutan gadis itu.

Kehangatan lidah Vena yang menjilati
Kulit lehernya, membuatkan nafsu shawatnya naik sehinggakan alat sulitnya berdenyut denyut menegang lebih keras.

"Ughh...Ven.."

Tanpa sedar, tangannya menjalar menyeluk masuk ke dalam baju Vena dan meramas buah dada gadis itu.

Tanpa memberhentikan henjutan, Vena tersenyum keasyikan di riba jejaka yang sedang mengomoli buah dadanya.

Nafas yang kian laju, mendorong Vena menyentap kasar tangan Benny dari bajunya dan mengalihkannya ke bahagian sulit.

"Thrust me ". Pinta Vena, lalu menolak Benny dengan kasar sehingga jejaka itu terlentang di atas katil.

Vena menjatuhkan tubuhnya di atas tubuh Benny sambil lidahnya menjelir keluar menjilat jilat bibir si jejaka itu.

Gadis itu kelihatan seperti dahagakan sex.

Jiwa Benny memberontak mahukannya, namun dia sedar  perbuatannya itu akan mengundang malapetaka dan dia juga tidak mahu petugas hospital yang berjaga di luar bilik, mengesyaki apa apa.

"Ish! Kenapa otak kau ni?! Vena is sick Benny! Jijik perasaan kau ni Benny! ",  Benny dimaki hamun oleh fikirannya sendiri.

Seperti tersedar dari lamunan, Benny sedaya upaya mematahkan godaan syaitan yang merasuk di kepala otaknya.

"Vena please!", Rayu Benny mendesak agar gadis itu berhenti dari mengodanya.

Benny menolak gadis itu dari tubuhnya, tanpa sedikit pun memandang ke wajah itu.

"I'm not crazy Ben. Hahahahaha! ". Jerit Vena, lalu terjun dari atas katil
dan berlarian mengelilingi katil itu sambil ketawa mengilai.

Benny bingkas bangun dari katil dan ingin keluar dari bilik itu. Belum sempat dia memegang tombol pintu,
Tiba tiba,

krekkk...

Pintu dibuka.

Aku Bukanlah Yang Pertama SE 1(COMPLETED) Where stories live. Discover now