Doğruluk mu? Cesaretlik mi?

2.6K 92 17
                                    


~~

Ben , Gece , Bulut , Gizem , Selin ve birkaç arkadaşı şişedeki şarabı bitirdikten sonra oyuna başlayacaktık. Benim gözlerim ufaktan ufaktan kayıyordu. Sarhoş değildim ama biraz mayışmıştım.

Şişeyi Bulut çevirdi. Hassiktir. Selin bana soruyor.

"Doğruluk mu? Cesaretlik mi?"

"Doğruluk." dedim kendimden emin bir şekilde.

"Şimdiye kadar kimseyle öpüştün mü?" Soruna sıçam Selin!

"Hayır." dedim ve bundan utanmıyordum.

"Özel birini mi bekliyorsun?"

"Tek soru sorma hakkın var Selin!" az daha vurcaktım. Mal ya!

"İyi be birşey demedik!" Vursaydın amk!

Şişeyi ben çevirdim. Gece , Bulut'a soruyor. Hayırlısı .s.s

"Doğruluk mu? Cesaretlik mi?"

"Cesaretlik." dedi Bulut.

"Selin'i öp!"

What The Fuck! Sevgilisi Selinn.. Öp dedii. Bulut'a dedii. Ben ölüp geliyorum bi sn .s.s.s

Bulut birşey olmamış gibi yavaşça Selin'e doğru yaklaştı. Yaklaşıyoorr. Selin de bu durumdan memnunn. Öpecekk. Bulut iyi geliyorr . Şuuuttt vee ...

"Goooooollll!" diye bağırdığımda herkesin gözü bana döndü. Sırıtıp gözümü devirdim. Şimdi şişeyi Bulut çeviriyor. Bulut'a geldi yine. Bulut bana soruyor.

"D mi C mi kanki?" dedi hiç uzatmadan. Seviyom lan bu çocuğu.

"C kanki!" dedim heyecanlı bir şekilde.

"Gece'yi öp. Ama küçük bir buse olarak değil. Bayağı öp." Ben demin söylediğim sözü geri alıyorum. Gebertirim ben bunu!

"Bulut sen ne dediğinin farkında mısın?!!" dedim sinirle. Gece mahçupmuş gibi bakıyordu bana. Oyş ölürüm.

"Hadi öpüşecek misiniz , yiyişecek misiniz ne yapacaksanız yapın. Bekletmeyin bizi." dedi Selin salağı. Sevgilisi gözünün önünde biriyle öpüşecek 'hadi yapın bekliyoruz' diyor. Gece'de aynı şekilde! Bunlar sevgili değiller benden söylemesi.

Gece ayağı kalktı. Elini uzatıp benim kalkmama yardımcı oldu. Tabii herkes bizi izliyor. Elini belime sarıp beni kendine çekti. Burnum onun burnuna değiyordu. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum. Birden kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya başladı. Benden uzun olduğu için ayağımı kaldırdım dudaklarına uzandım. Bi 5 saniye falan öpüştükten sonra saçımın çekilmesiyle acıyla inledim.

Wtff?!!??!! Bu kız harbiden kaşınıyor. Ölüm fermanını imzaladın pis sürtük!

"Sizin yiyişmenizi daha fazla izleyemezdim." diyerek elindek saçlarımı daha çok çekmeye başladı Selin salağı! Ters bir hareket yaparak kolunu onun beline doğru çevirip onu yüzüstü duvara yasladım.

"Bana bak pis sürtük! Sen bana 'hadi öpüşün bekliyoruz' demedin mi? Şimdi ne bokuma yalancı kıskançlıklar çıkarıyorsun?! Onun gözünün önünde başkasıyla öpüştün. Sesi çıkmadı. Çünkü seni sevmiyor! Sevseydi senin gözünün önünde biriyle de öpüşmezdi!" diye konuştum. Gizem diğer kızla ilgileniyordu. Gece bizi ayırmaya çalışıyordu. Bulut'ta Gizemleri.  Selin'in kolundan tuttuğum gibi havuz kenarına getirdim. Gizemde diğer sürtüğü. "1-2-3-4 veee 5." dedikten sonra ben Selin'i suya attım , Gizem'de diğer kızı. Ben ve Gizem lavaboya gidip giyindikten sonra ben , Gizem , Bulut ve Gece hep birlikte mekandan çıktık. Bulut'la konuşmuyordum yaptırdığı şey için. Gece'nin yüzüne bakmaya da utanıyordum.  Gizemin kolundayken arabaya doğru ilerliyorduk. Kimsenin sesi çıkmıyordu . Sessizliği Gizem bozdu.

"Bulut biraz konuşabilir miyiz , özel?" dedi ve bana göz kırptı. Bana ' ben ve Bulut çekiliyoruz rahatça Gece'den özür dileyebilirsin' şeklinde göz kırpmıştı. Bende gözlerimle onayladım. Onlar benim arabamla gittiği için ben Gece'nin arabasına binmek zorunda kaldım. Arabaya bindiğimizde derin nefes alarak konuşmaya başladım.

"Özür dilerim."

"Ne için?"

Katıksız odun.

"Öptüğüm için. Gerçekten ben böyle birşey yapmak istemezdim. Ama oyun kuralı bu. Üzgünüm."

"Üzülecek birşey yok ki . Hatta ilk olmasına rağmen çok iyi öpüşüyorsun." dediğinde arabayı durdu. Bir müddet gözlerimin içine baktı. Ensemden tutup beni kendine çekti.

Yine öpüşüyorduk!

LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin