Pamukşeker.

1.6K 78 12
                                    

~~

"Kankalaarr bir yelloz sevgilimi takip etmeye başlamış ne yapayım şimdi ben bu sürtükellayaağ?" dedi Giz kafasını telefondan kaldırmadan.

"Kızım Bulut yakışıklı çocuğun teki işte. İnstagram hesabını kapattır. Yoksa sürtükler bitmez." dedim Gece'yle mesajlaşırken.

"Timuçin hala uyuyor yaa! Kızlar gidip evlerini basıp uyandırmaya ne dersiniz?" dedi Ece gülerek.

"Valla kanki bana bakma Gece uyanmış bir kere." dedim.

"Bana bakabilirsin Ece. Çünkü Bulut'a kızlar onu takip ettiği için trip atacam." dedi Gizem.

Aradan 1 ay geçmişti. Ben ve Gece sevgili olmuştuk. Gizem ve Bulut'ta sevgili olmuşlardı. Ece ve Timuçin'de. Gece , Bulut ve Timuçin aynı eve çıkmışlardı bizim gibi.

Kızlar gitmek için kalktıklarında sap gibi kalmamak için bende onlarla gittim.

~~

"O kızlar seni neden takip ediyor Bulut!" dedi Giz fazlasıyla bağırarak.

"Ben ne biliyim yaaaaannndex miyim?" diyen Bulut'un esprisine çok gülmüştük. Bugün günlerden Pazar olduğundan okul yoktu. Bizde daha kahvaltı yapmadığımız için mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım. Ece Timuçin'i uyandırmakla meşguldü. Giz de Bulut'la tartışmakla. Mecbur tek başıma mutfağa girdim. Kahvaltı hazırlamaya başladım.

"Aşkımm. Yardım edeyim mi?" diyerek bana sarıldı Gece.

"Hayır demem. Al şunları sevgilim. Krep yapmaya başla." diyerek eline malzemeleri tutuşturdum.

"Benn ... Masaya taşımak amaçlı söylemiştim. Ne anlarım ben krepten?" dedi dudağını bükerek. Oyş o dudaklarını yerimm ^_^

"Yaparsın aşkım yaparsın. Ben sana güveniyorum." dedikten sonra dudağına küçük bir buse kondurdum.

"Peki aşkım yapalım bakalım." dedi ve sırıttı. Neden hep meteorların gamzeleri var? Ölürüm ben senin gamzelerinee! Benimkiler belediye çukuru amk.

~~

"Kardeşim krepler harika olmuş ellerine sağlık." diyen Bulut'un söylediğine herkes gülmüştü.

"Sen dalga geç Bulut. Yarın sana yaptıracam. Herkes öyle yapamaz bunu." dedim Gece'nin elini tutarak.

"Yaptırın Öykü hanım. Benim sevgilim de çok beceriklidir." diyerek göz kırptı Gizem.

"Ben sizinle tartışamayacam. Doyduysanız haydi kalkın dışarı çıkalım." dedi Gece. Mutfağı topladıktan sonra hep beraber dışarı çıktık.

~~

Gecenin kolu omzumdaydı. Bulut ve Giz el eleydi. Ece ve Timuçin de kol kolaydı. En samimi yine bizdik. Hep beraber sahil kenarında yürüyorduk. Gece sigara çıkarıp hepimize uzattı. Bir banka oturup sigaralarımızı içmeye başladık. Sigaralar bitince yürümeye devam ettik ve karşımıza pamukşekerci çıktı.

"Aşkım bana pamukşeker alır mısın?" dedim sırıtarak. Oldum olası pamukşeker hastasıydım.

"Tamam sevgilim bekle." dedikten sonra pamukşekerci çocuğun yanına gitti. Kulağına birşeyler fısıldadı. Ece , Giz , Bulut ve Timuçine pamukşeker uzattı ama bana vermedi. Kendine de almamıştı.

"Aşkım pamukşekerlerimiz nerede?" dedim kafamı omzundan kaldırarak.

"Bilmem." dedi sadece. Birşeyler yapmaya çalışıyordu ama ben bunu anlayamadım.

"Aşkım nasıl bilmem yaa? Pamuk şeker istiyorum ben!" dedim küçük bir bebek gibi dudak büzerek.

"Haydi aşkım gidiyoruz haydii!" dedi sadece. Bana pamukşeker almadı. Bizi eve bıraktılar. Sadece 'İyi geceler sevgilim' deyip yanağımı öptü. Başka hiçbir şey söylemedi. Gerçekten saçma olmasına rağmen kırılmıştım. Eşofmanım olan kısa şortumu ve askılı göbeği açık tişörtü giymiştim. Kapı çaldı 'Ben bakarıım.' diyip kapıyı açtım.

PAMUKŞEKERCİ ÇOCUK!

"Gece seni çok seviyor." deyip elindeki kutuyu bana verdi ve daha sonra gitti. Heyecanla odama çıkıp süslü kutuyu açtım.

İçinden kalp şeklinde kocaman bir pamukşeker ve yanında pamukşeker rengi bir tişört. Tişörtün üstünde ikimiz olan bir resim vardı.

"SENİ ÇOK SEVİYORUM PAMUKŞEKERİM."

LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin