Ya Aşık Olursa?!

1.7K 79 2
                                    

~~

Okulun açılmasından 1 ay geçmişti ve ben her geçen gün Gece'ye daha çok bağlanıyordum. Onunda bana karşı birşeyler hissetiğini biliyordum. Ama ikimizinde inadı inat. Hep başkalarıya birbirimizi kıskandırmak yerine birbirimize açılsak yaa. Neyse .. Bu 1 ay içinde annem ve babam burada yapamadıkları için İzmir'e geri döndüler. Bende teyzemde kalmayı kabul etmediğim için öğrenci evine çıktım. Ece ve Gizem'de beni yalnız bırakmak istemedikleri için yanıma yerleştiler. Ece bizim okula kayıt oldu. Hatta bizim sınıfa. Bulut'la aramız düzelmişti. Eskisinden daha samimiydik. Hep beni derin düşüncelerden çıkaran biri var. Bu seferki kişi Ece oldu.

"Pofuduk ayıcığım. Uyanmışsın ve hala hazır değisin. Haydi kalk be. Okula gidecez."

"İyi de sende hazır değilsin." dedim pijamalarını göstererek.

"Olsun. Sen kalk hazırlan ben Panda'yı -Gizem asdfj- uyandırcam sevgili oduncuğum." dedikten sonra öptü ve odamdan çıktı.

~~

Hazırlandıktan sonra aşağı indim. Kızlar hazırlanırken biraz temiz hava almak için bahçeye çıktım. O da ne?!! Gizem duvarın dibine geçmiş ağlıyor! Koşarak yanına gittim. Bağdaş kurarak yanına oturdum.

"Gizemm?! Kardeşim iyi misinn?" dedim sırtını sıvazlayarak.

"Hiç iyi değilim Öykü hemde hiç!" dedi elinin tersiyle gözyaşlarını silerek.

"Ne olduğunu anlatmak ister misin?"

"Öykü , kardeşim ben çok korkuyorum." dedi doğrularak.

"Neyden korkuyorsun?" dedim anlamamış bir şekilde.

"Belli ki Bulut Ece'ye aşık ya da hoşlanıyor. Birşeyler hissediyor işte. Amaa.."

"Amaa?" dedim sorarcasına.

"Öyküü.. Ya Ece'de aşık olursa? Ne yaparım ki ben? Biliyorum Ece senin çok yakın arkadaşın. Ama onları beraber düşününce başıma ağrılar atıyor. Ben Bulut'u çok seviyorum." dedi üzgün bir ifadeyle.

"Kalk ayağı! Git elini yüzünü yıka! Makyajını tekrar yap! Sana söz veriyorum sizin olmanız için elimden gelen herşeyi yapacam. Hem o Eceden hoşlanmıyor ve Ece ona aşık olmayacak. Ecenin İzmirde vazgeçemediği bir sevdiği var. Bulut Geçenlerde gelip benden laf almaya çalıştı seninle ilgili. Haydi şimdi sümüklü Giz gitsin ve Panda Giz gelsin!" dedim ayağı kalkıp.

"Teşekkür ederim Öykü. İyi ki varsın."

~~

Ece'nin Ağzından.

Ben , Gizem , Öykü , Bulut ve Gece hep birlikte kantinde otıruyorduk. Hepimizin Ice Tea'si geldikten sonra güle eğlene sohbet ediyorduk. Öykü ve Gece'nin kaçamak bakışları dikkatimi çekmedi değil. Sessizliği ben bozdum.

"Cumartesi günü kimseye randevu vermeyin hep beraberiz." dedim küçük bir çocuk gibi ellerime çırpıştırarak.

"Ne planlıyorsun yine kanka?" dedi Öykü.

"Cumartesi günü yani yarın gecelere akacaz. Bu yüzden en şık halinizle gelin. Partnerlerinizi ayarlayın. Eşitlik olsun diye arkadaşım Timuçin'i çağıracam. Öykü sen tanırsın. Bizim sitedeki Timuçin. Ona göre eşleşiriz." dedim heyecanla. Çünkü çok güzel bir gece olacak.

~~

PARTNERLERİ TAHMİN ETMEK ÇOK ZOR OLMAMIŞTIR BENCE :D BİR DAHAKİ BÖLÜM ÖYKÜ'NÜN AĞZINDAN OLACAK VE ÇOK ŞAŞIRACAĞINIZ ŞEYLER OLACAK. İYİ OKUMALAR :3

LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin