Okulun İlk Günü

2.7K 99 28
                                    

Lanet olası alarm sesi! Uzun süreden sonra seni duymak çok berbat!

Erken uyandığım için sinirliydim. Akşamdan uykumu aldığım için uykum yoktu. Tam yataktan kalkacaktım ki yeni kılıflı telefonum çaldı. Arayan Gizoştu.

"Alo?" dedim uykulu bir sesle.

"Könkö öyön bön öyöndöm döşlörömö förçölöyöm şömdö."  Ne diyon kızım ?

"Hıı tamam." dedikten sonra telefonu suratına kapattım.

Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra dün Giz'le aldığımız siyah renkli üstünde beyaz renkte 'What's Your Problem?' yazan tişörtü altınada beyaz bir şort giydim. Allahtan serbest giyiniyoruz. Okul kıyafetleri hiç tarzım değil. Saçlarımı dün duştan sonra örmüştüm. Açtığımda çok güzel kıvırcık duruyordu. Saçlarıma siyah üstünde beyaz puanlar olan bandanamı taktım. Beyaz renkli ve bağcıkları siyah olan Vans'ımı giyip siyah beyaz çantamı da aldıktan sonra BEŞİKTAŞ'lı olduğumu bayağı gözlerine sokuyordum. Aşağı indiğimde annemler işe gidecekleri için erkenden uyanmışlardı benim gibi.

"Günaydın ebeveynlerim. Ben daha Giz'i alacam. Üzgünüm kahvaltı yaparsam geç kalırız. Kocaman öpüldünüz." deyip ağzıma salam sıkıştırdım. Arabaya atladığım gibi Giz'i almak için yola koyuldum. Almadan önce arayıp nerede olduğunu öğrenmem lazım.

"Aloo Giz. Nerdesin kanka?"

"Evin önündeyim kanka. Sen?"

"Varmak üzereyim bitom bekle."

"Tamam canım." dedikten sonra suratıma kapattı. İnsan bir cevap bekler değil mi? Tabi Gizo insan değil ki.

~~

Gizemle beraber okula girdik. Burada çok taş var mübarek. Kızlarda , erkeklerde çok taşlar. Ağzımın suyu tam akacakken birinin bana çarpmasıyla ürperdim.

"OHA LAN AYI!" dedikten sonra arkamı döndüm. Ama bu çok yakışıklı !

"Pardon güzelim. Bilerek oldu." dedikten sonra göz kırptı. Ben sözümü geri almayacağım. Çünkü gerçekten çok taş.

Sabır çekerek Gizoşla sınıfa doğru yürüdük. Az daha kavga çıkıyordu Gizem kılını kıpırdatmadı. Gizemsiz asla kavga olmaz! Sanırım o şuan erkekleri kesmekle meşgul. Elimi gözünün önünde aşağı yukarı sallayarak konuştum.

"Heey. Kızım yaşıyor musun lan?!"

"Öldüm sanırım kanka. Öldüm de cennete düştüm." gözünü hala etraftan ayırmayarak konuştu.

"Kanka ne tarafa gidiyon amk. Sınıf burada. Evet burası. 9-C."

Sınıfa girdiğimizde bize ' çk zvllsn kşke ölsn .s.s' bakışları atan kızlar ve de ' gzllkte br nmrsn bbqm .s.s' bakışları atan erkekler vardı. Ben ve Gizem pencere kenarındaki sıraların 3.sırasına oturduk. Gizemle tam muhabbete dalmıştık ki hoca içeri girdi.

"Günaydın Gençler!"

"Sağol." dedikten sonra oturduk. Tam hoca ağzını açmıştı ki kapı açıldı ve içeriy-

OHA BU BANA ÇARPAN METEOR! UMARIM AYNI SINIFTAYIZDIR SÜBHANEKE DEAN'MİZ AMİN.

"Hocam , girebilir miyiz?" dedi gömleğinin yakasını indirerek.

YUUPPİİİĞĞ BU SINIFTAA!

"Girin oğlum. Girmişken kendinizide tanıtın. Tüm sınıfı tanıyacağız. Siz başlayın."

"Adım Gece. Gece Özerk." dedikten sonra ağzım açık ona bakıyordum. Yanındaki çocuklarda kendilerini tanıttı daha sonra tüm sınıf kendini tanıttı. Ders boyunca Gece'yi izliyordum. Gerçekten çok yakışıklıydı. Biraz soğukkanlıydı ama yinede yiyilesi tipi vardı.

Teneffüs zili çaldığında benle Gizem kantine inecektik ki biri beni kolumdan tutup duvar kenarına çekti. Tabi Gizemde kolumda olduğu için oda geldi.

"Bana bak kızım! Ders boyunca Gece'yi nasıl kestiğini gördüm! O benim , tamam mı?!" Bu kız sınıftaki kızdı. Sanırımmm... Tuğçe'ydi adı.

"Sevgili misiniz?" diye sakince sorduğumda Gizem'in elini yumruk yapıp sıktığını gördüm.

"Hayır değiliz ama-" dediğinde sözünü kestim.

"O zaman sana hiçbir bokum düşmüyor." dediğimde Gizem "Oha Double Qapaq." dedi ve bi beşlik çaktı. Kantine geldiğimizde bir masaya oturduk. Henüz erken olduğu için canımız birşey istemiyordu. Sohbete dalmıştık. Biri yanımıza gelip "Oturabilir miyim?" diye sordu. Çok iyi birine benziyordu. Sanırım o da bizim sınıftaydı. Gizemle aynı anda 'oturabilirsin' dediğimizde oturdu. Adı Bulut'tu. Bir teneffüs boyunca ben , Gizem ve Bulut takılmıştık. Çok kafa dengiydi. Telefon numarasını bile aldık.

Ve sonunda son ders gelmişti. Kafama gelen top kağıtla sıçradım. İçini açtığımda içinde 'BANA ÇOK BAKIYORSUN. HAYRANLARIM CANINI YAKABİLİR ONA GÖRE  -GECE ' yazıyordu. Yalan söylüyordu. Onu izlemiyordum. Sadece ilk ders izlemiştim. Çünkü dikkatimi çekmişti. Bende yeni bir yaprak koparıp ona 'SEN ŞİZOFREN FALAN MISIN? SANA BAKTIĞIMI GÖRDÜN MÜ?' yazıp tam gönderecektim ki Giz , elimden alıp kağıdı okudu. 'Boşver uğraşma' dedikten sonra zil çaldı. Ben , Bulut ve Gizem benim arabama doğru ilerlerken telefonum çaldı.

"Efendim anne? Yes meleğim bitti. Aa neden? Peki tamam. Ben Giz'de kalırım. Bende öptüm bayss." dedikten sonra kapattım.

"Nolmuş kanka? Ne diyor Efsun Teyze?" dedi Giz.

"Kanka annemlerin iş gereği yurtdışı seyahati varmış. Sorun yoksa sende kalabilir miyim?"

"Saçmalama kanka. Ne sorun olacak? Tabii ki kalabilirsin."

"Annemler 1 haftaya kadar gelmiyormuş. Bu yüzden eve gidip bavul hazırlamam lazım. İkide bir eve gelip üstümü değişemem. " dedikten sonra ekledim

" Bulut , kanka yarın görüşürüz. Bırakalım mı seni de ?"

"Yok kanka sağol. Arabam otoparkta. Ben senin gibi ortalığa parketmem arabamı." dedikten sonra güldü. Oyş çok tatlı gamzeleri falan var.

"Yaw he hee." dedikten sonra Gizem'le arabaya atlayıp eve gelip bavulumu hazırladım. Kısacık duş aldıktan sonra Giz'lerin evine vardık.

BENCE ÇOOOKK UZUN OLDU :) 'GECE VE ÖYKÜ'NÜN ARASINDA BİRŞEYLER OLACAK MI?' DİYE DÜŞÜNEN VARDIR EMİNİM. OKUYUP GÖRÜN ASDFGHJKL

LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin