Justin Bieber Partisi

2.2K 99 7
                                    

Giz'lere vardığımızda annesi mutfakta yemek yapmakla meşguldü.  Ben ve Gizoş yukarı çıktık. Daha önce kaldığım Gizem'in eski odası , yeni misafir odaları olan odaya yerleştim. Dizimin üstünde olan kaprimi ve üstüne salaş bir tişört giydim. Gizem'in odasına daldım.

"Kanka napıyon?" dedim kafamı kapıdan uzatarak.

"Dalsaydın öküz! Kapı yok muydu lan İzmir'de?" dedi alaycı bir şekilde.

"Vardı ama biz samimi olduğumuz insanların kapılarını çalmadan dalabiliriz. Onların odası bizim odamızdır." dedim ve dudağımı büktüm.

"Oyy kıyamam bitoommm. Şaka yaptım kanka."

"Biliyorum herhalde. Bende şaka yapıyorum." dedim ve gülümsedikten sonra ekledim.

"Ee ne yapıyoruz bugün?" dedim.

"Kanka evde pijama partisi verek mi?"

"Giz , ikimiz tek mi?"

"Öykü hatırlıyor musun en son İstanbul'a geldiğinde Selin diye bir arkadaşım vardı. Beraber takılmıştık. Onu arayayım birkaç arkadaşınıda çağırsın. Olur mu?" diye bir fikir sundu Giz.

"O kızı gözüm tutmamıştı ama madem öyle çağır gelsin." deyip yüzümü buruşturdum.

"Tamam kanka arıyorum." dedi . Bende aşağı indim televizyonun karşısına oturdum. Kanalları karıştırırken birden durdum. OMG?!?! 'Justin Bieber - Asla , asla deme'  başlamııığğşşşş. Her gördüğümde izliyorum. Her şeyi ezberledim. Ama izlemekten asla bıkmam.  Filmim daha bitmemişken Gizem aşağı indi.

"Kanka aradım. Pijama partisini arkadaşlarla yeni yaptık. Havuz partisi olursa geliriz dedi. Bugün hazırlatacakmış yarın okuldan sonra gidecekmişiz. Bende tamam dedim."

"Peki kanka sorun yok. Yanıma bikinilerimi almıştım. Eve gitmeme gerek yok. " dedim .

"Bizde odamda parti verelim bugünlük. Mini bir parti." Dedi Giz.

"Ne gibi parti mesela?" Dedim işaret parmağımı çenemin altına koyarak.

"Justin Bieberr Partisiiiğğğğ."

"Yuuuppppiiiiii."

~~

Giz'le beraber cipsleri , kolaları , çikolataları , patlamış mısırları ve ses sistemini hazırladıktan sonra 'JB' baskılı tişörtlerimizi giydik.  Fotoğraflar çekip İnstagram'a attıktan sonra ses sistemine bağlı olan LCD Televizyon'dan Youtube'ye girip Justin Bieber - Baby şarkısın açtıktan sonraa aynı anda bağırdıkkk.

"Paarrttiiiğğğ başlaasııığnnnn."

Hunharca dans ediyorduk. Gerçekten çok eğlenceliydi. Kafam dinlenmişti. Yorulduğumuzu anladığımızdan Giz'le partiyi bitirmeye karar verdik. Parti bittikten sonra odayı temizledik. Sonra Giz beni yattağa oturttu. Kendi de yanıma oturdu.

"Kanka Gece nasıldı sence?" diye sorduğunda gözlerimi pörtletip ona baktım.

"B-bilmem ki. Yaniii... Ne bileyim?. Hadi duş alıp uyuyalım uykum var hem yarın okulda var." diyip ayaklandım.

"Kanka çok tatlıydı bence." dedikten sonra gözlerini devirip sırıttı.

"Ağzının ortasına kürekle vuracam haa. Ne bileyim ben? Hadi yat zıbar! Okul var yarın!" dediğimde şaşırarak bana baktı.

"Dikkatini çektiğini biliyordum." diye birşeyler mırıldandı. Bende odama gidip güzel bir duş aldım. Saçlarımı kuruttuğum için artık uyuyabilirim.

ACEMİ OLDUĞUMU TEKRAR DİLE GETİRİYORUM. HATALARIMI GÖRMEZDEN GELİN :D

LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin