Hát... Ennek is eljött a vége :)
Igazából fogalmam sincs, mit kéne ideírnom...
Nagyon megszerettem ezt a történetemet, a kevés olvasottság ellenére is, ám mégis, mikor anno kimondták a nevemet, hogy ezzel a novellával első helyezést értem el, egyszerűen úgy éreztem, soha nem akarom abbahagyni az írást.
Lassan két éve, hogy írni kezdtem, és még itt wattpadon is fönnt vannak a legelső kis béna munkáim :D Azóta rengeteget fejlődtem. Nem szoktam magamra ilyet mondani, de azóta sokkal választékosabban fogalmazok, jobban megformálom a mondataimat, kerekebb, hosszabb történeteket írok, és a cselekménye is gazdagabb a sztorijaimnak.Szóval az, hogy ezzel első lettem, adott egy hatalmas löketet, hogy talán nem kéne abbahagynom az írást, még van remény, talán egyszer elérhetek valamit az írással, ha már eléggé sokat fejlődtem. Aki ismer, az tudja, hogy iszonyatosan önbizalomhiányos vagyok, és sajnos nagyon adok mások véleményére. Ezért örülök minden egyes visszajelzésnek, mert mindegyik egy kicsit följebb tornáz engem egy bizonyos létrán, aminek a legfelső fokát egyébként nagy valószínűséggel sosem fogom elérni...
Tényleg őszintén szeretem ezt a történetemet, a szereplőit, az egész szituációt, hogy Adél milyen bátran képes felülkerekedni ezen az egészen, és persze Kornélt :D Ah... Bár mindenkinek lenne egy ilyen segítőkész, cuki barátja.
Komolyan, annyiszor megkönnyeztem, miközben írtam ezt a sztorit. Hiszen mégiscsak eléggé megható, szomorú, és mondjuk annak örültem, hogy a végét sikerült úgy összehoznom, hogy ne legyen teljesen depressziós hangulatú, hanem egy kicsit boldog. És ha egyszer esetleg egy kerekesszékes ember elolvasná ezt, talán először elborzadna, mekkora badarságokat írtam le, de aztán remélhetőleg átgondolná, az ő helyzetében mit tud tenni, hogy jobb legyen :)És akkor végül...
Drága olvasóim!
Hatalmas köszönetet szeretnék nektek mondani, nélkületek ez az egész nem lenne ugyanaz.❤ Minden egyes vote, komment hatalmas segítség volt nekem, nagyon hálás vagyok nektek.
Köszönöm azoknak, akik végig velem tartottak, rendületlenül vote-oltak, kommenteltek❤Remélem nektek is tetszett a befejezés :) Mégegyszer köszönök mindent❤
Sziasztok❤❤❤
YOU ARE READING
Van kiút
Mystery / ThrillerAdél balesetet szenved, aminek következtében mozgássérült lett, egész életében kerekesszékben kell ülnie. Mi lesz a családjával? Hogyan boldogul az iskolában, hogyan fogadja a folytonos piszkálásokat? Hogyan fogadja el önmagát? Olvasd el, és megtudo...