2. fejezet

805 19 0
                                    

Amikor haza értem legkevésbé számítottam erre, Miss hárpia elkezdett üvöltözni velem a reggeli történet miatt, majd a keze csattant az arcomon, sírva szaladtam fel a szobámba majd kulcsra zártam és magamba rogyva zokogtam....

Egy ideig sírtam míg halk kopogást hallottam az ajtóm felől.
- Ki az?- kérdeztem szipogva.
- Nyisd ki kincsem apa vagyok - mondja nyugodt hangon
Ki nyitottam majd belépett és szorosan átölelt.
- Hogy vagy kincsem? Hallottam hogy összevesztettek anyával.- kérdezte aggódva.
- Jól vagyok- mondtam egy mű mosolyt erőltettve.
Úgy látszik el is hitte.
- Rendben kincsem, most megyek van még egy kis dolgom. Jó éjszakát- mondta egy mosolyt küldve felém és egy puszit nyomott arcomra.
- Jó ejszakat apa!
A nap további részében tanultam és megírtam a matematika házim.- mondhatom nem vagyok egy matek zseni.
Majd este elvégeztem a rutinom, reggelre kikészítettem a ruhám, fekete szoknyát és egy rózsaszín pólót választottam. Majd a telefonom csipogására eszméltem fel.
Ismerősnek jelölt Callum Smith.
Majd megnéztem a profilképét, hasonlított arra a srácra akinek ma véletlen neki ütköztem.
Sarah te hülye, biztos hogy nem az a srác csak képzelődsz.
Majd mondván egy mindegy hogy most vissza jelölöm vagy sem, vissza jelöltem.
Lementem vacsorázni, de ma csak egyedül ettem. Gyorsan összedobtam egy rántottát majd fel siettem a szobámba. Mielőtt lefeküdtem volna aludni megnéztem a telefonom.
Üzeneted érkezett Callum Smith-től
- Sajnálom hercegnő hogy ma rád morogtam.😏❤️
Ezt nem hiszem el tényleg az a srác.
Majd válaszoltam.
- Szia, semmi baj én sajnálom hogy nem figyeltem oda és neked mentem....
Majd ezután elmentem aludni. Reggel legalább 10 üzenetem érkezett tőle. Hogy ma akar találkozni, és hogy hogy merészeltem eltűnni. Erre nem igazán válaszoltam csak felkaptam a tegnap este kikészített ruhám, majd elvégeztem a rutinom és elindultam iskolába. Tesivel kezdek, jézus ki az az okos ember aki első órára tesit rak. Mindegy is, beérve az iskolába fogtam a sport táskám és elindultam az öltöző felé. Gyorsan átöltöztem. Majd ki siettem a terembe. Tornasort álltunk. Mr Byrne, egy 20 éveiben járó férfi a tesi tanárunk. Meg kell mondjam jól nézz ki. Magas szőke haj és azok a smaragdzöld szemek. Majd az almodozásomból a tanárúr zökkentett ki.
- Sarah Williams kérem kezdjen el futni 10 kört amiért nem figyelt, a többiek meg csak 5 kört fussanak.
Na ez nagyon jó. Sarah te hülye miért kell neked ilyenkor álmodozni....

Sziasztok. Ez lenne a második rész. Ha tetszett akkor jelezzétek vote formájában vagy commentben. Nemsokára hozom a következő részt.

𝐸𝓁𝓋𝑒𝓈𝓏𝓋𝑒Where stories live. Discover now