Próbáltam kirántani de túl erősen fogta ezért reménytelennek bizonyult.
Újra kezdődik elölről, de én ebbe nem fogok újra bele menni.
- Hol a fenébe voltál?- Köpi oda a szavakat, ordítozva.
Úgy döntöttem hogy most válaszolok.
- A közeli kávézóba, de ezt már említettem mielőtt elmentem. Azért jöttem későn mert összetalálkoztam egy lánnyal, és tudod jól kijöttünk. Nem szabhatod meg hova menjek. Nem mondhatod meg mit csináljak. Megmentettél, ezért hálás is vagyok. De örökké nem retteghetek.- Immár én is ordítva mondom neki.
Erre nem válaszol semmit, ki megy a fürdőből és becsapja az ajtót. Veszek ezek után egy jó forró fürdőt, és átgondolok mindent. Felöltözök, majd ki megyek. A háló üres, úgy gondolom lent lesz. Lemegyek de sehol sem találom. Ki megyek a kertbe hátha szerencsém lesz és nem lépett le. Jól gondoltam itt ül kint, leülök mellé és bele kezdek.
- Figyelj Callum! Beszélnünk kell erről, nem veszekedhetünk folyamatosan.- Jelentem ki lágy hangon.
Reméltem hogy válaszolni fog de egy szót sem szól, csak bólint.
- Azt hiszem szüneteltessük a kapcsolatunk. Holnap felhívom apámat hogy vissza költözhetnék-e.- Mondtam majd felálltam mellőle, nem hagytam hogy szóhoz jusson. Felmentem a hálóba összepakolni, ma még itt alszom. Miután összepakoltam lefeküdtem aludni.
Másnap reggel
Az ébresztő visító hangjára ébredtem, gyorsan lenyomtam majd kikászálódtam az ágyból. Az első dolgom az volt hogy tárcsázzam apám számát. Hosszas csörgés után fel is vette. Rekedtes hangon bele szóltam.
- Szia apa. Csak beszélni akartam veled.
- Szia kincsem. El sem hiszem mennyire hiányoztál, aggódtam érted. Jól vagy szívem?- Kétségbeesett hangon kérdezett. Talán tényleg aggódott.
- Ne aggódj apa jól vagyok, minden rendben. Azért hívtalak hogy nem-e költözhetnék vissza?!- Félve de még is megkérdeztem.
- Hogy a fenébe ne jöhetnél haza kincsem, 2-re ott vagyok érted addig készülj el. Puszi kincsem.- Felelte boldogan.
- Puszi apa!
Azt hiszem nem is volt ez olyan nehéz. Haza költözöm és újra elkezdek suliba járni.Sziasztok köszönöm annak aki elolvasta. Hamarosan várható az új rész.
ESTÁS LEYENDO
𝐸𝓁𝓋𝑒𝓈𝓏𝓋𝑒
RomanceEgy átlagos lány Sarah életéről szól. Akinek a szülei autóbalesetben életüket vesztették.