8. Fejezet

574 16 0
                                    

Mikor végeztem vele itthagyott és felvitte ezúttal nem kötözött ki.

Callum szemszöge:
Napok óta nem találkoztam Sarah-val, iskolába se jár. Arra gondoltam ma órák után elmegyek hozzájuk. Rá kérdezek mi van vele. De itt még nem hittem volna ami történt. Órák után beszálltam a kocsimba. Neki indultam az útnak. Meg érkeztem hozzájuk majd becsöngettem. Ajtót nyitott az apja.
- Mit akarsz?- kérdezi gúnyosan.
- Sara-hoz jöttem, meg szeretném tudni mi van vele. Nem jár iskolába és utoljára akkor láttam amikor ön elküldött.
- Eltűnt, egyik pillanatról a másikra- mondta majd rám csapta az ajtót.
Nem hiszem el hogy eltűnt. Meg kell találnom. Beszálltam a kocsimba, ott ültem sokkos állapotban legalább 5 percig. Majd elhajtottam. Haza értem. Írtam neki egy SMS-t hogy ha tudjon írjon. Egy óra elteltével sem kaptam választ. Arra a döntésre jutottam hogy muszáj meg keresnem. Lehet baja esett vagy bajban van. Elmentem járni az utcákat hátha megtalálom, de semmi. Napok óta keresem. Semmi válasz, nem találom. De addig nem nyugszom még nem találom meg. Később rájöttem hogy le tudom kérdezni holvan. Meg tudom nézni hol a telefonja. Megnéztem, egy elhagyatott utcában találtam rá. Bepattantam a kocsiba és siettem is oda. Kopogtattam az ajtón 3-szor. Semmi válasz. Úgy döntöttem berúgom az ajtót. Így tettem. Be léptem. Elég rendezett ház volt.
-Sarah merre vagy?- orditottam torkom szakadtából.
Semmi válasz. Beljebb merészkedtem. Elkezdtem keresni, fent is megnéztem de sehol. Még egy helység van ahol nem néztem meg az a pince. Mikor már nyitnám az ajtót mocorgást észlelek a hátam mögül. Megfordulók aztán egyből kaptam egy irtó nagy pofont. Egy 20-as éveiben járó pasastól. Majd neki rohantam, addig ütöttem meg úgy gondoltam kidől. Aztán lemerészkedtem a pincébe. Dohos volt és sötét. Egy ágyon pillantottam meg Sarah-t. Ki volt kötözve, a száján ragtapasz. A szemén szemkötő. Irtózatosan le van fogyva, és kék zöld mindenhol. Bántották. Bántották a hercegnőm. Nem vigyáztam rá eléggé. De megesküszöm hogy aki ezt tette azon bosszút állok. De abban a pillanatban nem ezzel foglalkoztam. Csak azzal hogy el kell innen vinnem. Eloldoztam. Felkaptam és ki siettem vele. Beraktam a kocsimba aztán átmentem a másik oldalra beszálltam és elhajtottam. Magamhoz viszem. Semmiképpen nem engedhetem így haza ilyen állapotban...

Sziasztok ha tetszett jelezétek. Nem sokára hozom a következő részt. Bocsánat hogy ilyen későn hoztam

𝐸𝓁𝓋𝑒𝓈𝓏𝓋𝑒Where stories live. Discover now