- Haza viszlek! Nem fogom hagyni hogy sötétben maszkálj.-Mondta immár kicsit hangosabban de mégsem idegesen...
Bele mentem, nem akartam hogy idegesebb legyen. Ajtót nyitott nekem majd beszálltam a kocsijába. Egész úton nem szóltunk egymáshoz. Csak néztem ki az ablakon ahogy a táj elsuhan. Majd oda értünk. Ki akartam szállni, de hirtelen megfogta a kezem. A fejem felé fordította. Majd az ajkait rátapasztotta ajkamra. Olyan lágyan és érzelmesen csókolóztunk. Majd egyszer csak arra eszmélek hogy valaki kopogtat az ablakon. Abba hagytuk lágy és érzelmes csókunk majd a zaj irányba tekintettünk. A nevelő anyám állt a kocsi előtt. Szinte tudtam ha kiszállok otthon kapni fogok. De ha vele elmegyek sokkal súlyosabb lesz amit kapok. Egy lágy puszit nyomtam Callum arcára majd így szóltam.
- Nekem most mennem kene, így is ki fogok kapni.-mondtam rettegve.
-Rendben menj csak ha bármi van írj.- mondta aggódva.
Majd elköszöntünk egymástól. Ahogy kiszálltam a nevelő anyám a hajamnál fogva rángatott be. Majd ahogy beértünk a házba, becsapta az ajtót, majd így szólt.
-Mit képzelsz magadról hogy ilyen későn jössz haza. Nem megmondtam addig amíg mi tartunk el ehhez semmi jogod nincs.- mondta ordibálva.
Nem szóltam semmit csak hallgattam. Mikor befejezte a keze csattant az arcomon. Addig ütött még össze estem, majd elsötétült minden. Egy kórházban ébredtem, gépekre csatolva. Apa előttem állt aggódó tekintettel, majd így szólt:
- Elhagytam anyát.- mondta érzelem mentesen.
Nem válaszoltam csak hallgattam majd később így szólt.
-Elhagytam, mert rájöttem hogy bánt téged. Éveken keresztül nem tűnt fel, mert sokat dolgoztam. Sajnálom kicsim- mondta majd egy könnycseppet törölt le az árcáról.
- Szeretlek apa!
Megöleltük egymást. Majd elment dolgozni. El aludtam, de szörnyű rémálmom volt. Arra ébredtem hogy valaki szorítja a kezem. Majd Callum-ot pillantottam meg. Felém közeledett majd lágyan megcsókolt.
- Sajnálom hogy engedtem hogy ki szállj a kocsiból. Nem hittem hogy ez lesz- mondta szomorúan....Ez lenne a következő rész. Bocsánat hogy ilyen később sikerült. Hamarosan jelentkezem a következő résszel. Remélem tetszett.
YOU ARE READING
𝐸𝓁𝓋𝑒𝓈𝓏𝓋𝑒
RomanceEgy átlagos lány Sarah életéről szól. Akinek a szülei autóbalesetben életüket vesztették.