3. Fejezet

773 14 0
                                    

Na ez nagyon jó. Sarah te hülye miért kell neked ilyenkor álmodozni....

Le futottam a 10 kört, majd ami ezután jött arra nem számítottam.
- Sarah Williams az óra végén itt marad velem a többiek mehetnek.
Mibe keverted magad Sarah. Az óra hamar eltelt, kidobóst játszottunk. Persze lányok a fiúk ellen. Még szép hogy a lányok veszítettek. Ezért volt még plusz 2 kör futásunk. Óra végén oda mentem a tanárúr-hoz.
- Miss Williams mi volt érdekesebb mint az órám.-Hangja gúnnyal teli volt.
- Hát ömmm tanárúr az úgy volt- mondtam félenken.
- Nem kellenek a kifogások, csak mond el!- mondta immár idegesen.
- Csak elbambúltam- mondtam hátha elhiszi a hazugságom.
- Rendben ennek legközelebb következménye lesz babygirl.- mondta majd kajánul vigyorgott.
Lassan vissza mentem az öltözőbe. Majd átöltöztem. Egész végig azon gondolkoztam hogy mi lehet ez babygirl dolog.Minek hívott így. Mindegy is. Bementem a következő órámra ami biosz volt. Mr Adams tanítja. Mikor beléptem a terembe indultam a helyemre de megbotlottam ezért elestem. Az osztály jól ki röhögött majd, Ryan az osztály "menője" így szólt.
- Csak nem a bálna kapott valamit a tanarúrnál.- mondta gúnnyal a hangjában, nevetve.
Mit sem kellett több felkaptam a cuccom és rohantam ki az iskolából, nem érdekelt hogy még van 6 órám. Bementem egy kávézóba ahol ittam egy kávét és ettem egy muffint, majd indultam haza. Mikor kiléptem megbotlottam újra.
- Hát ez a nap csodás- motyogtam magam elé.
Majd egy erős kézt éreztem a vállamon, felnéztem és szemben találtam magam Callummal. Fel segített majd így szólt.
- Nocsak a hercegnőm mit keres itt?- mondta egy mosollyal.
- Hát én csak eljöttem az iskolából- válaszoltam kínosan
- Van kedved beszélgetni egy süti mellett?- kérdezte lágyan.
Olyan megnyugtató a hangja ezt el tudnám viselni egész életemben.
- Halló Sarah itt vagy?- lebegtette meg előttem a kezét.
- Ohh bocsi igen csak elbambultam- Mondtam szégyelve magam.
Be mentünk majd beszélgettünk egy süti kíséretében. Majd ahogy észbe kaptam már későre járt.
- Callum ne haragudj de nekem haza kéne mennem.- mondtam szomorúan
- Haza vihetlek?
- Haza tudok menni egyedül is- mondtam határozottan.
- Haza viszlek! Nem fogom hagyni hogy sötétben mászkálj.-Mondta immár kicsit hangosabban de mégsem idegesen...

Sziasztok ez lenne a következő rész. Remélem tetszik. Hamarosan hozzom a következő részt.😊

𝐸𝓁𝓋𝑒𝓈𝓏𝓋𝑒Where stories live. Discover now