10. Fejezet

398 13 0
                                    

Az igazgatóval el van simítva az ügy.

Sarah szemszöge:

Azóta mióta az esett történt minden megváltozott. Callummal sem olyan a kapcsolatunk amilyennek kéne lennie. Talán túl elhamarkodott lépés volt vele össze költözni. Rosszul bánik velem. Azt hittem minden rendben lesz, de igazából nem, csak magammal akartam elhitetni az egészet. Mostanában nagyon sokat jár el bulizni, és szinte majdnem mindennap részegen jön haza. Folyamatosan dühkitörései vannak, amit én nem tudok jól kezelni. Megviseltek a velem történt dolgok, de azt hittem majd Callum valamiféle menedéket nyújt. Bár nem tagadom nekem is elég instabil állapotom van. Nem érzem magam jól, hangulatingadozásaim vannak. Mióta történt velem az esett azóta depressziós vagyok, nem tudtam feldolgozni teljesen. Naponta többször is veszekszünk, alig jár haza..
Pár héttel később.
Callummal az elmúlt hetekben most beszélünk először normálisan egymással veszekedés nélkül. Meg magyarázott mindent, bár nem tudom megbocsátani könnyen hogy a legnehezebb időszakomban magamra hagyott. Mindent megbeszéltünk nagyjából jó most a kapcsolatunk. Úgy döntöttem ma kimozdulok, egész életemben nem retteghetek attól hogy akármikor újra megtörténhet. Elmentem a közeli kávézóba, régen nem jártam itt. Kértem egy Cappuccionot és egy fánkot mint a régi szép időkben. Majd helyet foglaltam egy üres asztalnál, elkezdtem iszogatni a kávém és csak bámulni ki az ablakon ahogy az emberek sietnek vagy a családjukkal vannak éppen.
- Elnézést.- szólít meg egy lány többszöri próbálkozásra.
- Bocsánat elbambultam ne haragudj, mit szeretnél?- kérdezem kíváncsian és kicsit meglepődve.
- Leülhetnék ide? Vagy ez a hely foglalt?
- Persze nyugodtan, nem zavarsz- kedvesen rámosolyogtam.
Percekig néma csönd uralkodott majd egyszer csak újra megszólalt az a lány akinek még csak a nevét sem tudom.
- Elnézést milyen bunkó voltam, még csak be sem mutatkoztam. Emilynek hívnak, Emily White-nak.
Ugyan így teszek én is bemutatkozom. Nem is olyan rossz fej ez az Emily.
- Sarah Williams. Örülök a találkozásának.
Azt hiszem ez az Emily nem is olyan rossz lány kedves, illedelmes. Talán ha jobban megismerem még barátnők is lehetünk. Még pár szót váltottunk elkérte a telefonszámon, ezért cseréltünk telefonszámot. Majd fizettem és távoztam a kávézóból. Callum vagy 10-szer keresett mióta elmentem. Úgy gondoltam küldök neki egy SMS-t hogy jól vagyok és úton vagyok hazafele, persze hogy ne aggódjon. 10 perc alatt haza értem. Callum idegesen fogadott a konyhába.
- Hol a fenébe voltál? Nem megmondtam hogy késő este ne mászkálj kint az utcán? -Köpi oda a szavakat.
Úgy döntöttem hogy erre nem válaszolok és felmegyek a fürdőszobába. Erre ahogy elhaladok mellette elkapta a karomat. Próbáltam kirántani de túl erősen fogta ezért reménytelennek bizonyult.

Sziasztok ne haragudjatok hogy lassan 1 éve nem hoztam részt. Nem szeretnék magyarázkodni. Mostanában várhatóak részek. Akit érdekel az jelezze és folytatom. Köszönöm hogy elolvastad.

𝐸𝓁𝓋𝑒𝓈𝓏𝓋𝑒Where stories live. Discover now