7. Fejezet

587 16 0
                                    

Ettem majd rákérdeztem hogy el e mehetek fürdeni majd elmagyarázta hol a helység....

Majd miután végeztem ki pásztáztam a fürdöből. Amint ki értem szembe találtam magam vele.
-Térdelj le!- mondta parancsolóan
Nem szóltam semmit és nem tettem amit kért. De utólag bele gondolva nagy hiba volt.. Csak némán álltam előtte lessokolva. Arra eszméltem hogy a keze csattan az arcomon, egyre többször és többször. Az ütései mindenhol átjárták a testem. Sosem éreztem ilyen fájdalmat még. Átéltem ezt azt már, de ilyet nem éreztem. A könnyeim patakokban hullott.
Azt mondtam indulj el lefelé a lépcsőn! Ezen mit nem értesz!- ordibálta idegesen.
Elindultam lefelé a lépcsőn, lökdösött hogy minnél hamarabb le érjek. Megint újra ebbe a dohos pincében kötöttem ki. Innen nincs menekvés. Ha egyszer bejut az ember akkor se ki se be. Hacsak a jó isten nem talál rám. Újra kikötözött, újra kiszolgáltatott lettem. Majd egy kendőt nyomott azután az arcomhoz és magával rántott a sötétség. Mikor felébredtem ott állt előttem. Nem szólt semmit csak némán figyelt. Majd ördögien nevetett. Eloldozta a kötelet beráncigált a fürdőbe. Be lökött a zuhany kabinba bezárta. Megengedte a jéghideg vízet. Sikoltottam amennyire hangosan csak tudtam, majd rájöttem hogy nem fog kiengedni csak álltam ott némán. Később elzárta a vízet kivett. Felém dobott egy ruhát, még mindig nem szólt semmit. Átöltöztem. Vissza vitt és újra kikötözött. Ezután felment.
- Velem nem játszadozhatsz hercegnőm, majd én megmutattom- motyogta az orra alatt.
Azt hitte nem hallom de igen is hallottam. Zokogni tudtam volna ettől. Most hianyzik az életem. Ha talán nem megyek el abba a buliba. Ez nem történne meg. Vajon Callum keres engem? Remélem megtalál ha keres. Ezen és hasonló dolgokon gondolkoztam majd újra megjelent de most már ételel a kezében.
Eloldozlak, de ha megpróbálsz ellenkezni vagy elszökni előlem, ami úgysem sikerülne de tegyük fel akkor nagyon megbánod.- mondta nyugodt hangnemmel.
Nem szóltam semmit csak bólintottam. Eloldozott. Elkezdtem enni ami egy rántotta volt és egy narancslé. Mikor végeztem vele itthagyott és felvitte ezúttal nem kötözött ki.

Sziasztok ez lenne a következő rész. Sajnálom hogy most tudtam kirakni. Nem kifogásolok. Remélem tetszett . Hamarosan hozzom az új részt ezúttal Callum szemszögéből is.

𝐸𝓁𝓋𝑒𝓈𝓏𝓋𝑒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin