15.bölüm

1.2K 94 30
                                    

GÜL GÜZELİ 15.BÖLÜM

T : '' NEFES ! ''

Tahirin gözlerindeki öfke o kadar büyüktü ki sesi adeta sinirden titriyordu..Hızlı adımlarla Nefesin yanına geldi. Nefes birden Tahirin elini kolunda hissetmişti...

T: '' ( sinirli ve sessizce) Hemen odana git ! ''

N : '' Tahir ne oldu ?! ''

T : '' Hemen Nefes! ''

'' Nefes ''

Tahirin bağırışıyla kendimi toparladım... Duvarlara tutuna tutuna hızlı bir şekilde merdivenlerden yukarı çıktım.. Bir yandan da gözlerimden yaşlar düşüyordu ister istemez... Nasıl bana bağırdı ? Sanki kötü bir şey yapmışım gibi..

......

T : '' Ne yapıyordun lan karımın yanında ?! ''

- '' Sana soruyorum lan !! ''

Ateş : '' (kahkaha atar) ne oldu ? ''

- '' Kör karını kıskanmadın di mi ? ''

Ateş bu cümleyi söyledikten sonra Tahir ağzının ortasına sert bir yumruk indirir...Tahir Ateş'in üstüne otururak onu yumruklamaya devam eder.Saniye mutfaktan gelen sesleri duyarak hemen mutfağa girer..

S: '' Aaaaaa, Tahir! Tahir evladım dur ! Mustafaaaa ! ''

- '' Gel çabuk '' derken Saniye Tahiri çekiştirmeye çalışıyordu.. Mustafa koşarak bahçeden mutfağa gelmişti.. Tahiri hemen Ateş'in üstünden kaldırır. Ama Tahir Mustafanın kollarından kurtulmaya çalışıyordu. Şuan tamda kızgın bir boğaydı! Önüne kim çıkarsa acımadan ezip geçecek derecede sinirliydi !

T: '' Öldürürüm lan seni ?! Karım hakkında tek bir cümle daha kur öldürürüm seni ! ''

- '' Ona bir kere daha yan baktığını yaklaştığını görürsem senin o gözlerini zevkle oyarım! ''

-'' Ona bir kere daha dokunduğunu görürsem ellerini kırarım ! Duydun mu !!!! ''

Ateş : '' Manyak mısın lan sen ?! Kız elini kesti ! Yardım ettim kör diye ! ''

T: '' Lan sen hala konuşuyor musun ?! '' Tahir Mustafadan kurtulmaya çalışır ama Mustafa onu durdurmaya çalışıyordu.

- '' Öldün lan sen ! Öldün ! Anladın mı ?! ''

S : '' ( Ateş'e bakarak) Oğlum Allah aşkına sen git.. ''

Ateş : '' Gidiyorum Saniye teyze.. ''

- '' Şansın var ki evdesin koçum ! ''

T : '' Hadi lan erkeksen gelde göstereyim sana !''

A : '' Hadi lan ordan ... ''

Ateş burnundakı kanı silerek evden çıkar.Tahirse Mustafadan kurtularak annesine döner..

T : '' Bana bakın ! Ben evde olmadığımda hiçbir erkek bu eve girmeyecek anladınız mı ?! ''

- '' Nefesin yanına hiç kimseyi sokmayacaksınız ! Kimse onunla konuşmayacak ! Kimse ona dokunmayacak ! Duydun mu anne ?! ''

Gül Güzeli ~neftahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin