GÜL GÜZELİ 13.BÖLÜM
T : '' Efendim anne ?! ''
S: '' Oğlum hemen eve gelmen lazım . ''
T : '' Niye ne oldu ki ? ''
S: '' Baban bizimle çok önemli bir şey konuşacakmış gelmen lazım . ''
T : '' Anne biz yarın sabah gelince kahvaltıya gelince konuşuruz işte tamam ..''
- '' Hadi ben kapatıyorum . '' diyerek telefonu Saniyenin suratına kapattı . Nefesin yanına doğru gitmeye başladı .
N: '' Ne olmuş ? ''
T : '' Bir şey yok babam bizimle önemli bir şey konuşacakmış falan '' diyerek telefonu kapatıp komidinin üzerine koyar .
N : '' Tahir gidelim .. Belki önemlidir. ''
T : '' Bilirim ben onların önemlilerini aşkım .. O yüzden gitmiyoruz. '' diyerek tekrar eski pozisyonunu alarak Nefesin gözlerine bakar .
T : '' Nerede kalmıştık sevgilim ? '' diyerek güler ve dinmek olan ateşlerini tekrar canlandırır. Nefes bu ateşte yanmak istiyordu. Onu yakan tek kişinin Tahir olmasını istiyordu. Biliyordu ki her zaman mutluluk olmayacaklardı hayatlarında .. Üzüntü , kızgınlık , pişmanlık her şey olacaktı ama Nefes yaşayacağı bütün duyguları Tahirle tatmak istiyordu. Çünkü Tahire deli gibi aşıktı ! Aşkının aleviyle yanmak istiyordu . Sahi nedir sevmek; bi muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı ? Nefes şuanda yanan ateşe dokunuyordu. Nefes ve Tahir birbirlerinin dokunuşlarıyla yanarken sanki dünya durmuştu. Aslında ikiside çok büyük bir şeyi başarmışlardı . Biri görmeyen bi kıza hemde bi kasaba kızına tutulmuş ve onunla evlenmişti. Ötekiyse Trabzonlu zengin ailenin haşere oğluna ... Ama artık o oğlandan geriye sadece karısına aşık bir adam vardı . Bütün gece ikiside birbirlerinin aşklarında eridiler .
Tahir sabah uyandığında kollarının arasında karısı melek gibi uyuyordu. Yavaşça yaklaşıp burnuna bi öpücük kondurdu . Karısının yüzünü izlemeye başladı . Yüzünün her yerine bakarken kendi yüzüne bir gülümseme geldi. Güler yüzüyle karısını inceledi. Bembeyaz teniyle adeta yumuşacıktı. Bu mükemmel kadın şimdi kollarında uyuyordu. Artık bu kadın sadece onun kadınıydı . Tahir yatağın içinde biraz daha kaydı şimdi tam sırt üstü yatıyordu. Karısını sarıp sarmaladı. Nefes ise sanki soğukta üşümüş kedi yavrusu gibi iyice Tahire sokuldu. Tahirin kollarının arasında adeta kaybolmuştu Tahir bu küçücük bedenin şimdi onun yanında olduğu için şükrediyordu. Bu bedende ki masumiyetle karşılaştığı için şükrediyordu. Nefesin onu değiştirdiği için şükrediyordu. Şimdi tam bi ideal koca olmuştu. Bir ayda onu bu kadar değiştiren bi kadın olduğu için Nefese tekrar hayan kalmıştı. Zaten karısına her dakika her saniye her salise daha da çok aşık oluyordu. Sanki aralarında bi çekim vardı ve onları her zaman akışında birbirlerine çekiyordu. Tahir biraz daha yanaşıp başını Nefesin boynuna gömdü. Biraz nefesini verdikten sonra bi öpücük kondurdu.
T: '' (sessizce) Sevgilim .. '' bir öpücük daha kondurdu.
- '' Hadi uyan .. '' bir öpücük daha kondurur ...
- '' Nefes ... '' bir öpücük daha ..
N : '' Ya Tahir '' diyerek gözlerini açmadan boynunu kaşımaya çalışır .