8.bölüm

1.3K 85 45
                                    

GÜL GÜZELI 8.BÖLÜM

T : '' Nefes ... ''


- '' Seni çok seviyorum .. ''


- '' Çok seviyorum.. ''


- '' Evlen benimle ! ''


' Nefes '


Tahirin alnından güç alırken birden başımı geri çektim. Doğru mu duymuştum ben!

B

ana evlenme teklifi mi etmişti şimdi ? Sesli bir şekilde ağlamaya başladım. Ama o yüzümü avuçlayıp yavaşça narince dökülen göz yaşlarımı sildi.. Başımı kendine yaklaştırarak alnımdan öptü..


T : '' Karım ol Nefes .. ''

N: '' Olmaz Tahir..

-'' Ben senin karın olamam. Ben..ben kimsenin karısı olamam. ''

T : '' Evet haklısın.. ''

- '' Sen kimsenin karısı olamazsın çünkü sen sadece benimsin.''

N : '' Yapma .. Beni umutlandırma . '' diyerek ayağa kalkar Nefes..

- '' Benim sevmeye hakkım yok anlasana ! Hem..hem evlendik diyelim ben nasıl senin çevrene ayak uydurabilirim ki ?! ''

- '' Arkadaşlarına, ailene ne diyeceksin?! Ben kör bir kızla evlenmek istiyorum mu diyeceksin ?! ''

- '' Alın size kör güzeli ! ( gülerek)''

- '' Onlar da kabul edecekler öyle mi ?! ''

T : '' Nefes ! Benim hayatıma çok kadın , kız girdi .. ''

- ''Ama hiçbiriyle evlilik düşüncesine bile girmedim ! Çünkü hiçbirini sevmedim ! Ama seni gördüğüm ilk an..Sana dokunduğum ilk an.. Beni kendine bağladın Nefes ! ''

N : '' ( bağırarak) Kes şunu Tahir! ''

- '' Evet ben sana değişik geldim .. Çünkü ben körüm ! Belkide canın değişik , alışkın olmadığın şeyler, heyecanlar arıyor ! ''

- '' Ama sende sıkılacaksın ! Anladın mı?! ''

- '' Sıkıldıktan sonra beni siyah dünyamda bırakacaksın ! Ben buna izin vermeyeceğim ! ''


Nefes arkasını dönüp elini , kollarını yıkamaya başlar. İşi bittiğinde kenarlara tutunarak dükkandan çıkmaya çalışır ama

Tahir Nefes'ı zorla kolunda tutup kendine doğru çeker.


T: ''Yapma Nefes ! Biliyorum korkuyorsun, ama yapma ! Kaçma ! Sende beni seviyorsun işte ! ''

Gül Güzeli ~neftahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin